Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Incalzire / Termostat / Injectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Incalzire / Termostat / Injectie

    Salut!
    Am un 190E din 1990, motor 1,8, injectie.
    De cand am schimbat injectia am urmatoarea problema:
    Motorul nu se mai incalzeste la parametri si prin urmare nu mai da caldura cum ar trebui.
    Ca sa scurtez povestea, am atasat si o poza clarificatoare in care arat pozitia acului in functie de viteza masinii / relanti (la relanti temp creste si baga caldura la parametri).
    Mentionez ca cu injectia veche era ok si ca inainte de masina asta am avut una la fel dar pe carburator si si ea era ok.
    Am schimbat termostatul - nici o schimbare.
    Poate aveti idei de la ce poate fi?
    Attached Files

  • #2
    Salut! Verifica pompa de apa, robinetii de caldura(functioneaza cu vacuum), etanseitatea vasului de expansiune. Verifica din nou sa vezi daca ai bagat la loc toate furtunele de vacuum.Deasemenea nu exclude sa fie garnitura de chiulasa ciupita. Eu am avut garnitura de chiulasa ciupita si in ciuda faptului ca la bord indica 80 de grade caldura nu aveam deloc.
    Simplul fapt ca ai schimbat injectia nu afecteaza cu nimic functionarea sistemului de caldura, exceptie facand furtunele de vacuum.

    Comment


    • #3
      Ideea e ca la relanti stand pe loc motorul se incalzeste si baga aer fierbinte, deci excludem pompa de apa, robinetii si etanseitatea vasului de expansiune. Furtunele de vaccum le-am verificat si ultra verificat (din cauza nenumaratelor probleme cu cele 3 injectii vechi ce au fost pe rand pe masina). Cand am fost la Iasi sa iau motorul si injectia am stat in tricou in masina cu caldura la 2/3. Singurul lucru schimbat a fost admisia toata. Citisem undeva ca amestecul sarac poate cauza functionarea sub temperatura a motorului. Dar la amestec e sigilat si n-am de gand sa umblu ...

      Comment


      • #4
        Salut! Nu are treaba injectia si nici amestecul cu sistemul de racire/climatizare a masinii. Indicatorul de temperatura si traductorul esti sigur ca indica bine? Te intreb asta deoarece de exemplu la mine incepand cu 60 de grade deja baga caldura iar la 80 deja aerul e fierbinte. Daca zici ca toate astea sunt ok atunci parerea mea este ca ori caloriferul sau vreun furtun este infundat ori ai garnitura de chiulasa impuscata si atunci baga aer in instalatia de racire si ramai fara caldura. Uita-te daca in momentul in care accelerezi motorul cu masina stand pe loc bolboroseste in vas lichidul de racire.

        Comment


        • #5
          Nici caloriferul nici furtunele nu sunt infundate (stiu 100% din cauza ca le-am avut infundate pe cealalta masina si doar detartrantul le-a venit de hac .. acolo aveam 90 de grade si caldura zero). Repet ... la 80 de grade (cel putin asa indica acul) vine aer caldutz, iar la 1 mm peste linia de 80 vine fierbinte, asa cum ar trebui sa vina. Asta exclude infundarea ...
          Si la mine baga cald de la 60 de grade ... problema e ca la 80 e doar un pic mai caldutz decat la 60 ... doar mai sus de 80 e ok ...
          Acuma ... daca acul nu indica bine inseamna ca motorul nu e destul de cald (ceea ce cred eu ca e cauza chiar daca acul arata bine) si de aici ar trebui sa plec cu rezolvarea ....
          O sa verific chestia cu bolboroseala apei la accelerare ... si o sa pun un carton in fata radiatorului sa vad rezultatul ...

          Comment


          • #6
            Deci ... apa nu bolboroseste => garnitura de chiuloasa e ok.
            Am pus si cartonul in fata radiatorului. Am acoperit 80% din radiator si acul a urcat si a ramas constant in mers la 1-1,5 mm peste linia de 80 de grade iar caldura a crescut simtitor.
            Apoi am acoperit tot radiatorul si acul a urcat unde trebuie, adica exact intre linii iar aerul a devenit (asa cum e normal) fierbinte.
            La relanti ... bai mare )
            Asa ca am scos de tot cartonul si acul a scazut cuminte unde ii place lui, la 80 de grade, cu caldurica micutza ... asta este deocamdata sper sa n-am drumuri lungi de facut ...

            Comment


            • #7
              Atunci schimba termostatul cu altul care sa deschida la 85-90 de grade. Banuiesc ca termostatul care l-ai pus deschide la 80. Bafta multa!

              Comment


              • #8
                Termostatul pus deschide la 87 de grade, si cel vechi tot la 87 deschide ... sa fie amandoua stricate? Cand mai da un pic de caldura o sa schimb antigelul si inainte o sa spal caloriferul din bord si radiatorul cu detartrant sa vedem ce iasa ... desi eventuala infundare a caloriferului nu intervine in temperatura de lucru a motorului (stiu de la masina veche unde aveam 90 de grade si caldura nu ca era infundat caloriferul) ... am auzit unele zvonuri cum ca antigelul vechi si/sau mixul de antigeluri de diverse tipuri pot afecta la transferul de caldura si prin urmare motorul nu mai functioneaza la parametrii ... e adevarat ca eu am completat cu antigel de diverse feluri (la inceput nu aveam destul apoi am dat jos motorul pentru modificat serie si iar s-a pierdut) dar caldura a mers ok pana la schimbarea injectiei ... acuma ... o curatare si un schimb chiar nu strica ... desi presimt ca problema nu se va rezolva asa )

                Comment


                • #9
                  Pompa de recirculare i-ti functioneaza ? ( in caz ca ai asa ceva pe masina )

                  Comment


                  • #10
                    Nu cred ca am ... stiu ca pompa de apa e ok, am vazut ca vine apa pe retur in vasul de expansiune ...
                    Ideea e ca ceva nu lasa motorul sa se incalzeasca cum trebuie si nu-mi dau seama ce ... iar singurul care chiar se pricepe mai bine nu mai activeaza pe forum si nu-mi raspunde nici la telefon ...

                    Comment


                    • #11
                      Salutam!
                      Si eu cred ca nu are de-a face temperatura motorului, ca este 80 sau 85 de grade cu, caldura din masina. La 80 de grade ar trebui sa ai caldura indiferent ce viteza de deplasare ai. La masina mea, de cand a dat gerul, acul de la ceas temperatura motor sta exact pe linia lui 80 de grade(nu trece) si caldura este(cred ca de pe la 50-60 de grade baga aer cald). Acum, sincer, nu stiu ce sistem de climatizare ai la masina ta, reglajul caldurii, etc., dar mai este posibil ca in mers sa iti intre aer direct de afara, de aceea cand stai pe loc aerul sa fie mult mai cald.
                      Numai bine!
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        sal la mine abia in oras se ridica temperatura la 80(si trece) in afara e in jur de 60 deci de caldura nu prea ma bucur foare mult mai ales ca pe mijloc (gura de aerisire )daca tin deschis bate crivatul, doar cand inchid aerul pe mujloc da caldura pe toate celelalte guri.
                        habar nu am ce are, radiatorul l-am dat jos si l-am curatat in rest nu stiu ce sa fac

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by tumar View Post
                          Salutam!
                          Si eu cred ca nu are de-a face temperatura motorului, ca este 80 sau 85 de grade cu, caldura din masina. La 80 de grade ar trebui sa ai caldura indiferent ce viteza de deplasare ai. La masina mea, de cand a dat gerul, acul de la ceas temperatura motor sta exact pe linia lui 80 de grade(nu trece) si caldura este(cred ca de pe la 50-60 de grade baga aer cald). Acum, sincer, nu stiu ce sistem de climatizare ai la masina ta, reglajul caldurii, etc., dar mai este posibil ca in mers sa iti intre aer direct de afara, de aceea cand stai pe loc aerul sa fie mult mai cald.
                          Numai bine!
                          Marius ,am un prieten cu 124 , termostatul e bun ,electrovalvele functioneaza ,probleme are doar cu pompa de recirculare caruia i s-a dus bucsa de la rotor de pe fund ,ca atare caldura canci ,i-am facut o improvizatie de bucse dintr-un furtun de vacuum iar in urma acestei inventii caldura pe maxim in masina a devenit insuportabila ( fara pompa nu baga decat in turatie si foarte slab ) la a mea nu am pompa si totusi caldura merge ,deja am o mare problema de logica cu aceea masina ...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by hrimiucsorin View Post
                            sal la mine abia in oras se ridica temperatura la 80(si trece) in afara e in jur de 60 deci de caldura nu prea ma bucur foare mult mai ales ca pe mijloc (gura de aerisire )daca tin deschis bate crivatul, doar cand inchid aerul pe mujloc da caldura pe toate celelalte guri.
                            habar nu am ce are, radiatorul l-am dat jos si l-am curatat in rest nu stiu ce sa fac
                            Mijlocul da mereu aer rece

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by bcm View Post
                              Nu cred ca am ... stiu ca pompa de apa e ok, am vazut ca vine apa pe retur in vasul de expansiune ...
                              Ideea e ca ceva nu lasa motorul sa se incalzeasca cum trebuie si nu-mi dau seama ce ... iar singurul care chiar se pricepe mai bine nu mai activeaza pe forum si nu-mi raspunde nici la telefon ...
                              Cosmin am incercat sa vorbesc cu el ,raspunsul a fost acelasi ... ,, DA "...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF