Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme tangaj si element pompa injectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme tangaj si element pompa injectie

    Am schimbat bucsile pe spate la bascule, Mercedes 190 D fabricat in 1985, partea dinspre fuzeta, pe ambele parti acestea fiind rupte si ma lovesc in continuare de urmatoarele probleme pe care nu stiu cum sa le rezolv :

    -la viteza de peste 80 km. masina intra in tangaj, mergand serpuit, fapt pentru care trebuie sa o redresez din volan.Se simpte ca si cum rotile ar merge drept si s-ar misca caroseria pe ele, in unele momente parca fata merge intr-o parte si spatele in alta.M-a cam speriat, mai ales ca nu are tot timpul aceste simptome.Daca sunt mai multe persoane in masina nu mai are acest simptom decat foarte rar.Mentionez ca celelalte bucsi de pe spate sunt destul de coapte, insa nu sunt rupte si nu i-mi permit sa le schimb pe toate, fiind multe.
    -pe forum este mentionat faptul ca geometria rotilor spate se regleaza, insa nu am reglaje in partea din spate.Cumva la anul de fabricatie 1985 nu se regleaza ?
    -chiar si dupa ce am schimbat bucsile, rotile spate stau inclinate destul de mult, cu toate ca masina este destul de ridicata de spate (are montate inaltatoare de cauciuc).Pe partea dreapta roate este mai inclinata decat pe stanga, insa si masina este un pic mai lasata (posibil un arc rupt sau mai moale).Exista vre-o posibilitate sa mai indrept rotile ?
    De asemenea, o mare problema care s-a ivit este faptul ca i-mi curge motorina pe langa un element al pompei, in acest moment consumul crescand destul de mult.De cativa ani (masina fiind inainte a tatalui meu), unul dintre elementi (cel dinspre caroserie) nu mai tinea presiunea in relantiu iar acum pe langa acel element curge motorina.In acest moment merg cu un amestec de 70% motorina si 30% ulei de floarea soarelui (fac acest amestec deoarece masina este mult mai silentioasa si merge rotund in relantiu, cu toate ca nu mai demareaza la fel de bine, trepidatiile pe care le aveam inainte de a utiliza acest amestec rupandu-mi chiar un tampon motor, pe care inca nu l-am schimbat).Este posibil ca acest amestec sa fi cauzat cedarea elementului (a inceput sa curga dupa ce am inceput sa merg cu amestec) ? Floarea soarelui dauneaza sistemului de injectie ?
    Probabil ca elementul are un simering, inel de cauciuc, care a cedat.Pentru rezolvarea problemei este necesar sa dau pompa jos si sa fie si centricubata ? Am vorbit cu cativa pompagii, doar telefonic deocamdata si unii au spus ca la pompa in linie daca scoti elementul trebuie centricubata pompa.Nu mi se pare normal, combustibilul curgand pe langa element.M-am uitat la pompa si vad ca elementul este fixat cu o furca.Nu se poate demonta furca si reconditiona doar acest element ?
    Alte cateva probleme mai "minore" pe langa cele de mai sus :
    -usile din spate se deschid doar din masina.Am dat fetele de usi jos, dar nu i-mi dau seama de ce nu se deschid de afara.
    -tachetii se regleaza sau sunt hidraulici ? De cand folosesc amestecul "minune" ii aud clantanind destul de rau (nemaifiind zgomotoasa injectia).
    -i-mi curge ulei motor pe la garnitura de la pompa de apa, pe lateral sub galeria de evacuare.
    -oglinda dreapta nu se regleaza din buton decat in jos si in sus, lateral nu.
    Daca cineva ma poate ajuta cu problemele mentionate mai sus, mai ales primele doua, ii sunt foarte recunoscator.
    In general i-mi mesteresc masina singur, din placere pentru mecanica, lipsa fondurilor si lipsa increderii in "MESERIASI" cu care mai sunt patit.
    Last edited by pascu; 01-18-2012, 18:41 PM.

  • #2
    Salutam!
    Ai ceva probleme cu masinuta, dar usor usor le vei rezolva. Sunt probleme care au mai fost discutate, daca ai timp poti sa dai un search si s-ar putea sa gasesti rezolvarea.
    In legatura cu reglatul geometriei rotilor nu cred ca ti-o va regla nimeni daca nu ai totul in perfecta stare, atat fata cat si spate.
    In legatura cu elementul pompei, are o garnitura(inel) de cauciuc care se schimba relativ usor daca zici ca te mai pricepi cat de cat. Iata un material interesant cu privire la schimbatul garniturilor:
    PeachParts Wiki contains Do-It-Yourself DIY articles relating to the service, repair and maintenance of Mercedes Automobiles


    Amestecul care il faci nu cred ca dauneaza, sunt colegi pe forum care merg numai cu ulei de gatit.
    Numai bine!
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru materialul cu elementii pompei.Acum sunt lamurit, insa totusi cred ca este mai bine sa umble un pompagiu.
      Nu sunt insa lamurit cu privire la reglajul geometriei rotilor spate.Cumva are reglaj doar incepand cu anul 1989 ?
      Referitor la problema mersului serpuit, astazi m-a speriat rau pe DN.Nu stiam cum sa reduc mai repede viteza iar peste 75 km. ora nu mai am curaj sa merg.Cu volanul drept masina pleca singura cand intr-o parte cand in alta.Am mai simtit asta cu un Renault la care ulterior i-am schimbat bucsile care tin cremaliera pe caroserie, acestea fiind rupte.Pleca cremaliara cu totul.Insa din cate stiu, Mercedesul nu are acest sistem, cremaliera fiind prinsa cu suruburi de lonjeron in partea stanga (cel putin la Mercesul 123 pe care l-am avut inainte asa era sistemul).
      Masina are destul de multe probleme, la ea nefiind schimbat nimic pana a ajuns la mine.

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF