Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diverse probleme dupa iesire din service !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diverse probleme dupa iesire din service !

    Salut !

    Am un MB 190 benzina din '86 motor 2 L pe injectie care dupa iesirea din service s-a umplut de diverse probleme la care am mai cerut ajutor dar nu am primit,probabil ca nu am fost clar asupra lor si o sa le spun pe rand in speranta ca asa va fi mai usor celor care se pricep sa raspunda.

    Cea mai stresanta problema in momentul de fata este urmatoarea :
    Dimineata dau cheie pana la treapta 2 astept 4-5 secunde si pornesc motorul.
    Porneste ff zgomotos cu un sunet ca de motor diesel apoi dureaza 2-3 secunde si moare.
    Repet asa de 8-12 ori iar la un moment dat porneste,se tureaza apoi scade turatia tremura toata masina si se tureaza la loc.
    Abea apoi pot sa plec de pe loc.

    Am incercat sa o pornesc si cu acceleratie si fara...ba chiar mai mult daca calc acceleratia 1 cm moare instantaneu....dar calcata 0.5 cm nu moare dar tot dau de 10 ori la cheie.

    Am citit aici forum ceva legat de un injector care baga benzina suplimentara cand e motorul rece.
    Vreau sa incep prin verificarea acestuia dar cum nu ma pricep deloc la mecanica habar nu am unde tre' sa ma uit.

    Va rog pentru inceput cine stie sa imi spuna si mie unde este acest injector si cum ajung la el ?

    Merci mult de tot !

  • #2
    Salut ca sa gasesti injectorul,trebuie sa dai carcasa filtrului de aer jos,o sa se vada injectia si undeva la jumatate intre injectie si capacul de la culbutori se vede un injector in care intra o teava de alimentare cu benzina si o mufa electrica.Cel mai simplu sa il verifici e sa il desfaci de acolo e prins cu doua suruburi pe care le desfaci cu un inbus de 5 parca,dar nu ii desfaci conducta si mufa electrica si dai la automat,in momentul cd dai la automat ar trebui sa pulverizeze benzina injectorul,daca nu pulverizeaza inseamna ca emort si trebe altul

    Comment


    • #3
      Salutam!
      Cel cu mufa albastra:
      Attached Files
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #4
        Merci mult de tot pt ajutor....abea astept sa am putin timp liber sa ma apuc de treaba si sper ca asta sa fie problema.
        Revin cu rezultatele !

        Comment


        • #5
          Gata !

          Problema s-a rezolvat...dupa ce am fost fortat de o alta problema sa ma duc la reprezentanta Mercedes (Autoklass-Mihai Bravu).

          Problema s-a rezolvat ffff usor....si recomand celor care au o astfel de problema sa verifice intai releul din spatele bateriei.
          In spatele ei se afla un plastic...il scoti de acolo si o sa vezi un releu inalt de 7 cm si lat de 2 cm....ala controleaza ABS si injectie la rece.
          In capul lui se afla o siguranta de 10...la mine era intrerupta...problema a rezolvat-o in 1 min.

          Dupa ce verificati asta,daca e totul ok,faceti cum scrie la posturile anterioare.

          Acum sa va spun cum am ajuns in service cu ea....f simplu imi consuma 20 L la suta...parca aveam ML nu alta.
          Am incercat sa o repar din reglajele injectiei si ale aerului dar degeaba.
          In service mi-a rezolvat problema in 2 min...am ramas masca...de...profesionisti...defapt profesionist ca era seful atelierului,numai el s-a bagat k restu erau pacalici.

          Cum a dat filtru de aer jos a vzt problema.....cablul de acceleratie trage la apasarea acceleratiei de o clapeta.
          Clapeta aia cand acceleratia nu este calcata atinge o piesa numita economizor care arata ca un patrat din care iese o "limba" cu o rotita in cap.

          Deci ca sa ma fac inteles mai bine avem urmatoarea schema :
          Calc acceleratia=>clapeta se departeaza de economizor=>motorul baga benzina mai multa
          La relanti baga f putina benzina la talpa baga maxim.

          La mine clapeta de acceleratie nu mai atingea deloc economizorul acesta fiind deschis la maxim de aici si consumul.
          Se rezolva cu un cablu de acceleratie nou.

          Asa....si ultima problema.
          Sunetul ca de diesel este provocat de intinzatorul de lant de distributie care nefiind schimbat din '86 nu mai intinde...de...dupa atatia ani.
          Il schimb si pe asta si gata e ca 9.

          Va recomand acest service dar sa aveti o zi intreaga libera k pana intri trece baba cu colaci si nu lasati pe nimeni in afara de seful atelierului sa va umble la masina.

          Pentru constatare si reglaje am platit 200 ron.
          Sunt total multumit de ei.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF