Salut prieteni !
Aveam o problema la masina si dupa ce am rezolvat-o am dat de alta...culmea !
Masina este un MB din '86 cu motor de 2L benzina 120 CP.
Ce avea : mergea in 3 pistoane.
Am fost la un mecanic si dupa ce am schimbat :
ghiduri supapa,segmenti,cuzineti, curatat supape, refacut chiuloasa etc si cheltuit 3000 ron s-a rezolvat dar am dat de alta problema.
Dupa ce am luat masina de la service omul mi-a spus sa fac un rodaj de 5-6 sute KM si orice problema ar avea se va regla singura sau daca nu sa ma intorc la el.
Am facut rodajul si am dat de alta problema.
Ce are acum :
1.Cand o pornesc merge ce merge ~10-15 sec incepe sa tremure si moare motorul.Face asa de vreo 15-20 ori pana reusesc sa o pornesc si sa nu moara.
Aici mentionez k s-ar putea sa fie datorita faptului ca termostatul este deschis mereu dar am luat unul nou si o sa il schimb.
L-au stricat in service ca mergea inainte.
2.Cand calc acceleratia usor,ramane blocata si masina ramane turata desi nu am piciorul pe acceleratie...o calc brusc putin mai mult si isi revine.
3.Daca ai dau talpa accelereaza asa in dorul lenii si merge in hacuri...paca as da talpa si apoi as pune frana puternic si iar as accelera si iar as pune frana si tot asa la intervale de 1-2 sec.
4.Calc acceleratia pana la jumate si se simte cum da sa fuga mai tare apoi dupa ce o calc la maxim nu mai are nici un fel de putere.
Si am observat ca se tureaza la maxim cu pedala de acceleratie calcata la jumatate doar.
Cam atat !
Din ce am gandit eu nu vad sa fie problema din alta parte decat INJECTIA sau POMPA de BENZINA.
Ma gandesc ca atunci cand le-au montat le-au dereglat sau ceva.
Intrebarea mea este :
Poate mecanicul sa o regleze umbland pe la vre-un surub sau ce or avea piesele astea si sa se rezolve sau se face numai electronic si tre sa ma duc la reprezentanta ?
Deasemenea daca am gandit gresit va rog corectati-ma si spuneti-mi cum sa rezolv problema !
Va multumesc !
Aveam o problema la masina si dupa ce am rezolvat-o am dat de alta...culmea !
Masina este un MB din '86 cu motor de 2L benzina 120 CP.
Ce avea : mergea in 3 pistoane.
Am fost la un mecanic si dupa ce am schimbat :
ghiduri supapa,segmenti,cuzineti, curatat supape, refacut chiuloasa etc si cheltuit 3000 ron s-a rezolvat dar am dat de alta problema.
Dupa ce am luat masina de la service omul mi-a spus sa fac un rodaj de 5-6 sute KM si orice problema ar avea se va regla singura sau daca nu sa ma intorc la el.
Am facut rodajul si am dat de alta problema.
Ce are acum :
1.Cand o pornesc merge ce merge ~10-15 sec incepe sa tremure si moare motorul.Face asa de vreo 15-20 ori pana reusesc sa o pornesc si sa nu moara.
Aici mentionez k s-ar putea sa fie datorita faptului ca termostatul este deschis mereu dar am luat unul nou si o sa il schimb.
L-au stricat in service ca mergea inainte.
2.Cand calc acceleratia usor,ramane blocata si masina ramane turata desi nu am piciorul pe acceleratie...o calc brusc putin mai mult si isi revine.
3.Daca ai dau talpa accelereaza asa in dorul lenii si merge in hacuri...paca as da talpa si apoi as pune frana puternic si iar as accelera si iar as pune frana si tot asa la intervale de 1-2 sec.
4.Calc acceleratia pana la jumate si se simte cum da sa fuga mai tare apoi dupa ce o calc la maxim nu mai are nici un fel de putere.
Si am observat ca se tureaza la maxim cu pedala de acceleratie calcata la jumatate doar.
Cam atat !
Din ce am gandit eu nu vad sa fie problema din alta parte decat INJECTIA sau POMPA de BENZINA.
Ma gandesc ca atunci cand le-au montat le-au dereglat sau ceva.
Intrebarea mea este :
Poate mecanicul sa o regleze umbland pe la vre-un surub sau ce or avea piesele astea si sa se rezolve sau se face numai electronic si tre sa ma duc la reprezentanta ?
Deasemenea daca am gandit gresit va rog corectati-ma si spuneti-mi cum sa rezolv problema !
Va multumesc !
Comment