Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Identificare piesa si rolul ei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Identificare piesa si rolul ei

    Salutare. Va rog sa ma ajutati cu identificarea unui reper si sa-mi spune-ti rolul lui. Este vorba de o cutiuta neagra ce este amplasata in compartimentul motor, in partea drapta cum privesti motorul. De ea sunt atasate 2 furtune, unul care merge in aripa stanga fata si celalalt......este lasat liber. Se vede clar c-a fost desfacut de undeva pentru ca inca mai are colierul pe el. Dupa lungimea si forma lui, tind sa cred ca a fost prins undeva pe la carburator. Spun asta si pentru faptul ca la carburator, in zona unde cred eu ca a fost, este un mic stut pe care a fost bagat un manson pentru obturare.
    Multumesc anticipat tuturor celor care ma pot lamurii.
    Stima

  • #2
    Poate pui si o poza ... am avut si eu carburator dar nu-mi dau seama despre ce vorbesti ...

    Comment


    • #3
      Carburator au multe masini. Ce masina e???
      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
      W 124 `93 E250 D ex 300 D


      - Bond - James Bond.
      - `Dullah - Abdullah.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Leo View Post
        Carburator au multe masini. Ce masina e???
        190. 2000 cmc, benz, 77 KW, fabric.1989

        Comment


        • #5
          O vezi in poza ?

          Asta daca am nimerit carb-ul ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Orvo View Post
            O vezi in poza ?

            Asta daca am nimerit carb-ul ...
            Salut. Reperul de care vb eu nu are nici o legatura cu carb-ul. Este o cutie neagra din tabla, montata pe contraaripa dreapta(privind motorul), din care pleaca 2 furtune....1 intra in aripa si celalalt este lasat liber.
            Imi poti spune ce este reperul nr. 35? Stima

            Comment


            • #7
              Cutiutza cu maimute de care vb,este amplasata langa bobina de inductie. Multumesc

              Comment


              • #8
                Originally posted by marcos_E420 View Post
                Cutiutza cu maimute de care vb,este amplasata langa bobina de inductie. Multumesc
                E atat de greu sa ii faci o poza si sa o postezi ? Avand poza in fata e mai usor sa ne dam cu parerea decat sa ne dam cu presupusul pe neve-u ...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                  E atat de greu sa ii faci o poza si sa o postezi ? Avand poza in fata e mai usor sa ne dam cu parerea decat sa ne dam cu presupusul pe neve-u ...
                  Cutiutza cu maimute.......................
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    N-as vrea sa vorbesc prostii, dar la mine (W126) asa arata filtrul de regenerare cu carbune activ, care este montat pe aripa interioara stanga si care face partul din sistemul de alimentare cu combustibil. Uite acelasi sistem si la benzinarele W123. Filtrul a fost insa montat selectiv pe masini, adica nu toate au:

                    Pozitia 10: Filtru carbune activ: A123 470 02 59

                    Asta sa fie oare ?

                    Comment


                    • #11
                      Si pe mine ma duce gandul la acelasi lucru ,mai ales avand in vedere diametrul furtunelor ...

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc ptr informatii. Avand in vedere informatiile acumulate, tind sa cred ca, carburatorul meu nu este cel original. Spun asta pentru ca acel filtru nu este "legat" nicaieri, ceva furtunase de vacum ce mergeau catre carburator sunt anulate, la fel si ceva mufe electrice din jurul carburatorului. M-ati putea indruma catre cineva care intradevar de pricepe la astfel de motoare ( M102.924) in Bucuresti? Multumesc anticipat.

                        Comment


                        • #13
                          Posibil sa pot sa te ajut cu oaresce info ...da-mi un sms in prealabil pe vodafone

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF