Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme reglaj caldura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme reglaj caldura

    Am vrut daca s-a facut frig sa trec sistemul pe caldura. Am rotit ambele controale pt a veni caldura, cel din stanga a comutat, iar cel din dreapta s-a rotit insa vine pe el numai rece? Ce pot face? Ce nu functioneaza? As putea repara ceva? Trebuie sa fac un drum lung in weekend iar daca imi baga rece am incurcat-o. Va multumesc anticipat.

  • #2
    Problema ti se trage de la duoventilul din compartimentul bateriei cel care lasa apa sa treaca prin calorifer,probabil unul din conuri este blocat cel mai bine e sa il dai jos si te uiti care e problema,dar mai mult ca sigur e calcar sau mai stiu eu ce...
    Last edited by sorinvuta; 11-15-2011, 09:35 AM. Reason: greseala gramaticala

    Comment


    • #3
      Acest duoventil se afla in spatele bateriei dupa acel capac de plastic? Cum arata sa stiu dupa ce caut? Nu poate fi si ceva din bord? Parca ar merge in gol cand rotesc de butonul din dreapta. Cel din stanga are un hop pe care il simti la un moment dat cand rotesti, acesta nu . Oricum multumesc foarte frumos pentru raspuns si rapiditate.

      Comment


      • #4
        http://www.german-spob.de/start.php?...tikel_id=1236# asa ceva trebuie sa fie?

        Comment


        • #5
          Da alea sunt,nu e ok sa se dea rotita peste cap,incearca inainte sa umbli in duoventil sa scoti mufa de la el si vezi daca iti baga,in principiu daca ii scoti mufa el ar trebui sa bage caldura la maxim

          Comment


          • #6
            Cursa rotitei este la fel insa nu se simte acel hop, nu stiu daca e data peste cap pt ca incepe cursa si se opreste in acelasi loc. Cum se poate desface panoul cu rotitele sa vad daca e dat peste cap? Sunt suruburile de sub el ? Altceva nu vad ? mai are altceva?

            Comment


            • #7
              Ca sa ajungi la suruburi trebuie sa desfaci consola centrala, are, din cate tin eu minte 2 suruburi jos pe laterale si 2 sus pe mijloc, acolo pe unde baga aer rece tot timpul. In mod normal potentiometrele au o cursa de 90 de grade, jos rece si sus cald. Daca desfaci consola poate gasesti vreun furtun de vaccum care nu e la locul lui si s-ar putea ca de acolo sa fie problema. Daca nu, inseamna ca e din duoventil (actionat prin vaccum de potentiometre).

              Comment


              • #8
                Originally posted by raduburcea View Post
                Cursa rotitei este la fel insa nu se simte acel hop, nu stiu daca e data peste cap pt ca incepe cursa si se opreste in acelasi loc. Cum se poate desface panoul cu rotitele sa vad daca e dat peste cap? Sunt suruburile de sub el ? Altceva nu vad ? mai are altceva?
                Rotita respectiva nu face decat sa comande un reostat care la randul lui da comanda la electrovalva duoventilului .NU are cum sa se dea peste cap deoarece are cap de cursa iar acel ,,hop " este dat de o biluta care este pe post de piedica .Asa cum au spus si ceilalti colegi ,ai urmatoarele obtiuni : reostatul de la rotita ( ma indoiesc ca e el de vina ) ,bobina de la electrovalva duoventilului decedata ( ai grije cum umbli la ea ca poate e coapta si cand o desfaci se rupe carcasa bobinei si se desira toata ( ) sau conul de cupru al duoventilului care e intepenit pe inchis

                Ca sa nu te apuci sa demontezi degeaba : pe duoventil ai o cupla cu 3 fire 2 - si un + ( sau invers nu mai stiu exact /maro e - ) dai din baterie + si - direct pe ele ( cel din mijloc e comun ) si vezi daca lucreaza electrovalvele de la duoventil ( se aud tacanind ) ,daca intra apa fierbinte in el si alimentand direct de la baterie electrovalvele pleaca pe cele 2 furtune de iesire apa calda e clar ca bobinele respectiv conurile lucreaza si problema e de acolo catre bord odata actionate rotitele la maxim pe cupla duoventilului trebuie sa ai 12 v pe fiecare electrovalva .
                Spor la sapaturi
                Last edited by Eugen Gaftoneanu; 11-16-2011, 20:28 PM.

                Comment


                • #9
                  Incearca sa bati usor in ventil cu o coada de ciocan. Poate ai noroc si e doar putin blocat. Pe al meu l-am deblocat o data asa. Daca nu vrea il dai jos, il desfaci si il ungi. Daca e arsa o electrovalva - altul la rand.
                  W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                  W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                  W 124 `93 E250 D ex 300 D


                  - Bond - James Bond.
                  - `Dullah - Abdullah.

                  Comment


                  • #10
                    Am descoperit de unde este problema. Am desfacut toata consola de bord unde se gasesc si reglajele de caldura. S-a rupt ceva la partea dreapta, butonul merge in gol, Are niste parghii care inchid si deschid cand rotesti, sunt niste plasticuri care rupt si acum nu mai actioneaza inchiderea si deschiderea. Va trebui sa incerc sa confectionez ceva asemanator sau sa cumpar un sistem functional. Multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF