Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferential

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferential

    Ma intereseaza un diferential pentru un 190D din 86 care sa aive 1:3.64
    Ma poate ajuta cineva ?

  • #2
    Incearca sa cauti si pe la w124 ,daca gassesti pe dimensiunea ta (lung sau scurt ) ii schimbi capacul de spate si merge

    Comment


    • #3
      Eugene , nu merge sa stii problema mea este ca am cumparat Mercedesul asta care a fost adus in SUA din germania , ideea e sa tin raportul acelasi , singura masina care il mai are este mercedes E 190 cu motor de 1.8L pe care nici macar nu l-am vazut vreodata .
      Ce ma-m gindit sa fac este sa iau un diff de la un 190 2.5 16v cel cu motor pe benzina pe care au pus motor facut la crosworh asta are un dif pe undeva la 3.30 dar treaba buna e ca e LSD ceea ce mar bucura sa nu mai ramin impotmolit inn zapada ( boala grea la mercedes) dar as vrea sa stiu daca as putea sa folosesc coroana , pinionul si carcasa de la al meu si sa folosesc restul de la LSD ..amreajele si ce o mai fi diferit ,asta e ca nu stiu daca am vreo sansa sa se potriveasca .

      Comment


      • #4
        Razvan ,eu am schimbat puntea la a mea asta vara ,aveam pe vechea punte grup lung de 3.07 ( de 300 E ) am vrut sa o aduc la parametri de fabrica ( 3.42) ca atare am vrut sa folosesc un grup de W201 ,i-am schimbat capacul de fund si l-am prins bine merci pe puntea de w124 cea noua ,m-am inpotmoit la planetare care erau criminal de stranse si nu am putut sa le desfac pt a le schimba ( sincer nici mare chef nu prea aveam ) ca atare intr-un final am folosit grupul original al puntii noi care e de 3.67 la inceput am avut oaresce retineri ,dupa aia am descoperit cat de bine merge ,,doamna" ca atare m-am declarat super multumit

        Comment


        • #5
          Diferenta ar fi doar in capac 2 vs 4 suruburi , corect ? tu ai avut pe un w201 un grup de W124 sa inteleg ... flexul de cauciuc al w201 sa potrivit la flansa grupului w124?
          nu prea gasesc informatii pe net si sincer la reprezentanta nu imi da informatii de genul asta mai ales cind aude ca vreau sa fac modificari , americanii cind aud de modificari cad pe spate ...lloll .
          Mai lumineaza-ma putin cu expresia "scurt / lung" , o sa fac o cautare sa vedem w124 ce rapoarte a folosit .

          Comment


          • #6
            Ce am gasit on line pentru w124 : 3.96, 3.69, 3.58, 3.54, 3.46, 3.07, 2.88, 2.47 si 2.24, cel mai apropiat ar fi 3.69 , acum sa gasesc dimensiuni ..

            Comment


            • #7
              Se pare ca lista care am postat-o inainte e incomplta sau doar pentru versiunile USA , am gasit in Germania 3.64

              o sa-l contactez sa vad daca il trimite aici .
              Interesant de aflat daca difful e LSD Limitead slip .

              Comment


              • #8
                Originally posted by razvy64 View Post
                Diferenta ar fi doar in capac 2 vs 4 suruburi , corect ? tu ai avut pe un w201 un grup de W124 sa inteleg ... flexul de cauciuc al w201 sa potrivit la flansa grupului w124?
                nu prea gasesc informatii pe net si sincer la reprezentanta nu imi da informatii de genul asta mai ales cind aude ca vreau sa fac modificari , americanii cind aud de modificari cad pe spate ...lloll .
                Mai lumineaza-ma putin cu expresia "scurt / lung" , o sa fac o cautare sa vedem w124 ce rapoarte a folosit .
                Eu am W124 200 ( fost E acum carburatie ) a avut initial grup mic de 3.46,seria lui a fost R201 351 14 08
                grupul a decedat asa ca l-am inlocuit cu un grup de 300E de 3.07 serie R124 351 2508 cu ABS ;a trebuit sa schimb planetarele care erau mai mari ,implicit flasa de cardan -schimbat partea cu intermediar ( una mai scurta ) si modificat partea din fata (nut mare,flanse mica la cutie)
                Cand am schimbat puntea vara trecuta am vrut sa revin la 3.46 si singurul grup disponibil cu acel raport pe care l-am avut era de pe un w201 i-am schimbat capacul si l-am pus pe puntea care urma sa o urc pe masina ,m-am inpotmolit la schimbarea planetarelor asa cum ti-am spus mai sus ,ca atare am renuntat si am remontat la loc grupul original al puntii repective de 3.69 urcand-o apoi pe masina ,rezultatele au fost nesperat de bune pentru mine ca atare m-am declarat satisfacut
                Last edited by Eugen Gaftoneanu; 11-13-2011, 19:03 PM.

                Comment


                • #9
                  Eugen, inteleg acum ce ai facut , eu neavind piesa in fata o vizualizez mai greu , ma refer la dimensiuni , intrebarea mea este : daca iau diferentialul de la un w124 ce diferente voi avea , tu avind deja un diff de la un W201 , te intreb sa stiu dupe ce alte piese ma mai uit .
                  Ce nu am inteles este nut mare ,
                  flanse mica la cutie
                  te referi la cutia de viteze ? flansa e cea cu trei gauri ?corect?
                  thx

                  Comment


                  • #10
                    Prin nut mare ma refer la cuplajul dintre segmentele de cardan de la intermediar ,w201 are cardanul mai subtire decat w124 ca atare o combinatie intre cele doua tipuri e imposibila .


                    Daca grupul pe care il iei e diferit de al tau ( fie lungime fie dimensiunea flanselor de la planetare /cardan ) o sa ai de schimbat planetare(capetele de la grup ) ,cardanul cu flansele aferente de cauciuc si cele de fier de pe cutie repectiv grup ,posibil ca ultimul segment de cardan sa il modifici la lungime daca nu gasesti dimensiunea care-ti trebuie iar cireasa de pe tort va fi recalibrarea vitezometrului
                    Attached Files
                    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 11-14-2011, 19:53 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Inteles , mai vad o problema cu cardanul, daca il voi face din bucati inseamna ca va trebui sa il balansez te voi tine la curent , miine ii voi scrie neamtului.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF