Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot cutie viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by orca View Post
    Poate face ca si maseaua, cand ajunge la doktor nu mai doare
    chiar m-as bucura, dar daca face zgomot de atata timp, nu cred ca-si va reveni intr-un mod miraculos

    Comment


    • #17
      "paunionutz" - astazi am desfacut eu o cutie de W210 din 1996 250 D din acelasi motiv ca si tine.
      "mircea_cst" a pus mai sus ceva foto cu problema descoperita de el. La fel a fost si la mine. Am verificat grupul, cardanul, am schimbat uleiul si in grup si in cutie si se auzea din ce in ce mai tare. Doar in a patra mergea bine. Ce mai, pana la urma problema a fost acel rulment din capacul cutiei dinspre placa de presiune, ala mai mic (e unul mai mare si unul mai mic). A cedat rama care tine bilele (cofragul ala sau cum s-o numi) si s-a macinat. Daca nu ma potoleam si mergeam in continuare cine stie ce stricam prin cutie. Eu zic ca pentru un rulment este pacat sa strici cutia, desfa-o nu mai merge asa cu ea.

      numai bine,
      olteanu'
      100% oltean
      Oo\=|=/oO
      _____________________________________
      1996 Mercedes W210 250D Avantgarde

      Comment


      • #18
        Originally posted by adrian_pindici View Post
        "paunionutz" - astazi am desfacut eu o cutie de W210 din 1996 250 D din acelasi motiv ca si tine.
        "mircea_cst" a pus mai sus ceva foto cu problema descoperita de el. La fel a fost si la mine. Am verificat grupul, cardanul, am schimbat uleiul si in grup si in cutie si se auzea din ce in ce mai tare. Doar in a patra mergea bine. Ce mai, pana la urma problema a fost acel rulment din capacul cutiei dinspre placa de presiune, ala mai mic (e unul mai mare si unul mai mic). A cedat rama care tine bilele (cofragul ala sau cum s-o numi) si s-a macinat. Daca nu ma potoleam si mergeam in continuare cine stie ce stricam prin cutie. Eu zic ca pentru un rulment este pacat sa strici cutia, desfa-o nu mai merge asa cu ea.

        numai bine,
        olteanu'
        merci, deja am vorbit cu un mecanic f priceput, dar trebuie sa fac rost de bani intai

        Comment


        • #19
          Originally posted by adrian_pindici View Post
          "paunionutz" - astazi am desfacut eu o cutie de W210 din 1996 250 D din acelasi motiv ca si tine.
          "mircea_cst" a pus mai sus ceva foto cu problema descoperita de el. La fel a fost si la mine. Am verificat grupul, cardanul, am schimbat uleiul si in grup si in cutie si se auzea din ce in ce mai tare. Doar in a patra mergea bine. Ce mai, pana la urma problema a fost acel rulment din capacul cutiei dinspre placa de presiune, ala mai mic (e unul mai mare si unul mai mic). A cedat rama care tine bilele (cofragul ala sau cum s-o numi) si s-a macinat. Daca nu ma potoleam si mergeam in continuare cine stie ce stricam prin cutie. Eu zic ca pentru un rulment este pacat sa strici cutia, desfa-o nu mai merge asa cu ea.

          numai bine,
          olteanu'
          Boala veche de cutie model nou, la astea cu carcasa de aluminiu, in special sesizata la 5 trepte. Rulmentul de la priza.

          Comment


          • #20
            cum il cheama pe rulmentul de presiune?Face urat de tot .

            Comment


            • #21
              Pai pe rulmentul de presiune il cheama rulment de presiune. Unii care au mashina de mai multa vreme il boteaza vasile, gheorghe, ma rog... cum le vine la gura... lasind gluma, nu pricep intrebarea, e bizara, clarifica.

              Comment


              • #22
                ce reper are ca trebe schimbat si pana il gasesc dureaza ceva timp si nu as vrea sa stau fara masina vreau sa dau cutia jos doar atunci cind il am pe cel nou

                Comment


                • #23
                  Aham... Pai sa vedem daca il mai are Mircea pe ala vechi, si daca da, se rezolva.

                  Comment


                  • #24
                    Sa va spun prin ce aventuri am mai trecut cu acest zgomot si pana unde am ajuns. Am dat cutia jos de pe masina si am mers la un mecanic priceput. Dupa ce am stat toata ziua langa el pentru ca avea treaba, spre seara desfacem cutia de viteze (eu sub indrumarile lui). Se uita in piesele alea, totul ok, cu exceptia a doua inele de otel care ereau distantiere la rulmentul mare si care erau roase. Merg la un prieten si desfac o cutie in 4 trepte sa iau distantierele. A doua zi, pe la pranz monteaza cutia la loc, dupa ce am spalat eu toate piesele si am strans suruburile. Cutia este gata, cost 100 euro. Merg la niste prieteni sa pun cutia pe masina si nu au timp, ramane pentru a doua zi. A doua zi impreuna cu un mecanic, ca nici asta nu avea timp punem cutia la loc, o punem pe pozitie impreuna si eu pun toate suruburile si cardanul singur, astuia macar nu i-am dat bani. Plec cu masina si spre bucuria mea, cutia de viteze scoate acelasi zgomot. Merg la cel care mi-a "repartat-o" sa-mi dea banii inapoi, dar el zice sa revin peste cateva zile sa o desfaca iar. In fine, ieri il gasesc pe un prieten si imi zice sa-i dau cutia mea si 100 de euro sa-mi dea una stas. OK ii dau banii, iau cutia si iar povestea cu demontatu. Am stat aseara pana la 12 noaptea sa dam cutia jos, ca ne-am apucat tarziu. De dimineatza ma asteapta mecanicu si-mi zice ca nu sunt flansele la fel. Apucate si cauta cheie speciala sa desfaci piulitele din spatele cutiilor sa inversezi porcariile alea. Pe la 11 ne-am apucat de montat, iar la 13:00 era gata. Scot masina afara, mergea perfect fara uruit sau alte zgomote. Plec pana in Berceni, iar la intoarcere nu mai intra in marsarier, caraia ca toti dracii. Ma intorc la mecanic. Ambreiajul nu mai debraia cum trebuie. Am schimbat pompa de pe cutie, nici o schimbare, am schimbat pompa din masina, la fel, am incercat tot felul de tiganii, dar nimic. Pana la urma ne hotaram sa dam cutia jos sa vedem ce se intampla. Am desfacut toate suruburile si surpriza!!! nu mai iese cutia de pe motor. Am tras 3 insi cu rangi si leviere si nimic. Am reusit sa o departam 10 cm de motor si am desfacut placa de presiune cu totul ca nu se putea altfel. Am gasit rulmentul de presiune tandari, discul de ambreiaj idem si rulmentul din cap de la vibrochen pe axul cutiei si ala spart. Acum rulmentul de presiune si discul s-au spart cand am tras naoi cu rangile, dar rulmentul din cap de la vibrochen ce o fi patit? Ca l-am schimbat acum 2 luni, iar prizele cutiilor sunt identice. Prin urmare am mers si am cumparat alt disc si rulment de presiune si maine sa le punem la loc sa vedem peste ce mai dam, va tin la curent. Ideea e ca pana acum (in ultima saptamana) am cheltuit aproape 400 de euro pentru cutia de viteze si am mers 5 km cu masina si acum e tot fara cutie

                    Azi am cumparat rulmentul din cap de la vibrochen, am montat cutia la loc si in sfarsit merge masina si cutia de viteze este stas. Dar parca nu-mi place cursa ambreiajului, pedala fiind cam elastica si are o cursa moarta de cca 2 cm pana incepe sa faca presiune. Dar macar functioneaza cutia de viteze si debraiaza bine. Vom vedea ce se mai intampla. Cam asta a fost povestea. Deci zgomotul a disparut prin inlocuirea cutiei de viteze
                    Last edited by paunionutz; 05-11-2008, 15:38 PM. Reason: Partea a doua

                    Comment


                    • #25
                      Salut,
                      dupa ce ai povestit aici imi e frica sa ma probleme la cutie, mecanicii romani sunt cam jepcari, nu toti dar multi sunt.
                      Bine ca macar ai rezolvat si doamne ajuta-ne sa nu avem belele ca tine
                      Last edited by doktor4carz; 05-17-2008, 02:17 AM.
                      Masina mea de vis...

                      Comment


                      • #26
                        rulment...

                        Originally posted by gogoloi View Post
                        cum il cheama pe rulmentul de presiune?Face urat de tot .
                        fane ...!banuiesc ca ai tu unul adus din Bulgaria..???

                        steen

                        Comment


                        • #27
                          Salut,baieti!Am si eu o belea cu cutia!Ea merge perfect in toate treptele,dar in a 5-a scoate un zgomot ca un huruit(exact zgomot de rulment foarte uzat).Sunetul e mai intens in accelerare,si se diminueaza in decelerare.La mers constant si zgomotul este constant.Daca merg cu a 4 a cu 140 n-am nici un zgomot..Daca merg cu a 5-a ,apare instant acel zgomot.Exista vreun rulment care are treaba doar cu treapta a 5-a?Restul treptelor merg perfect toate,intra super usor in viteza,doar zgomotul asta de la a 5-a ma dispera..Uleiul l-am schimbat acum 2 saptamani cu Castrol ATF TQ-DII.Acel zgomot il am mai demult,dar intre timp s-a mai accentuat.Oare sa fie vreo belea daca mai merg cu ea asa?Va rog,ajutati-ma cu vreo idee..Oare de la ce ar putea fi acel zgomot?
                          W124 E220 din 95

                          Comment


                          • #28
                            Cutia avea rulmentul de la priza extrem de uzat.Avea joc mare in priza.Uruitul de care vorbeam mai sus s-a accentuat si a inceput sa scoata un zgomot ritmic in fiecare treapta de viteza.Zgomotul se auzea ca si cand pinioanele loveau ritmic carcasa cutiei.Nu stiu daca nu cumva chiar asa si e pentru ca nu m-am apucat inca sa o desfac sa vad ce e in ea.Am luat alta cutie la sh si sper ca azi sa o salt pe motor si maine sa-i dau cheie.O sa va mai tin la curent cu noutati..
                            W124 E220 din 95

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF