Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot tacheti / lant ???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot tacheti / lant ???

    Pe topicul A Klasse am raspuns colegului Laur de parca ar fi avut un 190D ( nu e mare diferenta inafara de tacheti ) , dar ..bine ca mi-am dat seama si daca tot l-am scris hai sa-l postez poate prinde bine cuiva .

    Subectul discutiei se referea la zgomote , lant , tacheti , sa postat si un clip


    Raspunsul meu ar fi fost ok dar la-m scris pentru un 190D si nu mai am rabdare sa-l scriu si pentru alt model ..
    Deci :

    Operatiunea e destul de simpla , dar iti spun din experienta ca mai poate fi si alceva si acel lucru poate fi presiunea de ulei , daca presiunea e scazuta degeaba ii schimbi , deci fi pitin atent :
    nr 1 -
    uleiul, sa fi sigur ca uleiul nu e mai gros decit trebuie sau are fel si fel de aditivi care il fac sa fie viscos .
    nr 2 -
    scaote filtrul de ulei afara si vezi ca pe tija centrala a capacului se gaseste un O ringur, schimbal , daca e uzat / vechi ai presiune mica in capul motorului, chiar daca iti arata indicatorul de bord presiune de ulei no 3 .
    Dupa ce ai rezolvat nr 1 si 2 da-i o cheie si asculta motorul sa vezi daca sa imbunatatit situatia , daca nu treci mai departe :
    nr 3 -
    da capacul de la valve jos verifica si garnitura cum e , daca e moale o poti refolosi .
    nr 4- f . important
    verifica lantul daca nu e intins peste valoarea normala , daca e mai mult decit trebuie o sa ai tot felul de zgomete si surprize neplacute care si alea la inceput seamana cu ce aud eu in clipul ala , valvele ating pistoanele .
    cum verifici ? - bagi o tubulara pe surubul de la fulia centrala ( nu prea o sa ai loc cu radioatorul pe masina , cu atentie se poate) si invirti motorul in directia lui normala de invirtire , NU invers , te uiti in spatele pinionului la axa cu came si o sa vezi o liniuta pe capacul nr 1 ( primul linga pinion) , aliniaza liniuta aia cu liniuta de pe pinion , te uiti cu o lanterna la semnul de avans care se gaseste desupra fuliei centrale ( unde ai tubulara si invirti motorul) pe fulie ai un semn si vezi care e diferenta intre ZERO si liniuta semnul trebuie sa-ti cada inainte zero ( BTDC) daca ai mai mult de 5º insemna ca lantul e intins si trebuie schimbat sau mai ai o varianta simpla pinionul trebuie montat cu o cheie Woodruff sa zicem de 5º ( avans ) care arata asa : http://www.performanceproducts4benz....-5-offset.html



    nr 4
    verifici tachetii , cu tubulara pe fulia centra in directia de rotatie invirti usor ca sa eliberezi fiecare tachet de presiune , trebuie sa ai lobul in sus si verifici cu mina daca tachetul are joc ( sus jos) daca are joc ala e bolnav , ii verifici pe tori si vezi cum stai la capitolul tacheti .
    nr 5
    urmatoarea opreratiune trebuie sa dai intizatorul de lant jos , treba simpla .
    nr 6
    legi lantul de pinionul de la axa de came cu sirma in cel putin doua locuri ( in caz ca una se deface)scoti surubul 13mm si dai pinionul de la axa cu came intr-o parte pina iese de pe cama si il legi cu totul de capota sa stea intins sa nu-ti cada un elastic cu cirlige e foarte bun .
    nr 7
    desfaci suruburile dela axa cu came ( o sa-ti trebuiasca o cheie speciala http://www.jhmbuttco.com/acatalog/info_AST4428.html ) si le asezi in aceasi ordine , la fel cu capacele ( lagarele ) de la axa si orientati la fel , ca sa asamblezi totul la loc in aceasi ordine si directie.
    nr 8
    scoti cama afara si tragi fiecare tachet afara cu mina si ii verifici , trebuie sa se comprime daca nu inseamna ca e mort si face parte din ansamblul folcloric de tambal :)))
    Nr 8
    Unge fiecare tachet in parte cu ulei nou cind il asezi vezi ca au o gaurica prin care vine ulei , orienteaza-i corespunzator, la fel cu cama cind o asezi pe lagare si capacele de la lagare sa aive un strat de ulei , infileteaza fiecare surub cu mina , o sa vezi ca axa cu came o sa stea ridicata intro parte , e normal dar deacolo incepi sa stringi cite putin fiecare surub pina se aseaza complet , suruburile nu le stringi decit le apropii , dupa care faci rost de secventa de stringere si puterea nominala ( nu mai tin minte)
    Nr 9
    Instaleaza pinionul pe axa , daca ai gasit lantul lungit foloseste cheia de care ti-am spus mai devreme, instaleaza intinzatorul de lant , verifica sa vezi cum stai cu diferenta de grade la lant ( trebuie sa vina cit mai aproape de zero) restul la loc cu ele ..
    Dupa ce ai terminat bata-te pe spate cu mina stinga si felicita-te singur
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF