Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

pornire grea mercedes 190e w201 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pornire grea mercedes 190e w201 benzina

    Are vreo legatura senzorul de temperatura de la termocupla ventilatorului cu pornire . Eu am probleme cu pornirea cand se raceste afara,porneste foarte greu ,vara porneste fara probleme .

  • #2
    Nu nu are nici o legatura , ventilatorul ala functioneaza cint de incince instalatia de racire a sistemului de aer conditionat .
    DAca bateria e ok atunci verifica :
    Undeva pe cetrul galeriei de admisie ai o valva ( injector ) care baga benzina suplimentara cind e motorul rece pentru o un moment scurt, ca un fel de soc , daca nu functioneaza schimbal sau nu ai curent vezi releul de protectie . uite niste lidesene poate te prinzi :
    Urmeaza sagetiile :






    Masina nu ti-a dat nici un mesaj ? check engine ?

    Comment


    • #3
      Da asa este cum spune colegul de mai sus. Verifica prima data acel injector care se afla pe galerie, daca functioneaza. Cel mai simplu de verificat este ca so dai jos si sa dai la automat sa vezi daca functioneaza injetorul (trebuie sa pulverizeze). Posibil sa fie infundat ori nu primeste curent.

      Acel injector ajuta la pornirea la rece. Injectorul respectiv pulverizeaza in continu vapori de benzina in admisie pana ajunge la o anumita temeratura motorul si dupa aceea decupleaza automat.

      Spor la treaba!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Pina ajunge temp. motorului la 60ºC

        Comment


        • #5
          unde se afla releul w201 2.3 benzina

          va multumesc mult pentru ajutor am verificat injectorul dar nu primeste curent ,am pus curent de la baterie si a pornit ,va rog sa-mi spuneti in ce zona se afla releul.

          Comment


          • #6
            I uitate tu pe partea drapta adica pasanger side , cit mai aproape de parbriz , in coltul ala , poate ai vre-un plastic ( negru ( ) peste el si il acopera si daca il gasesti ia vezi nu ai vre-o siguranta deasupra lui , verifica siguranta prima data , oricum curata contactele si aplica niste dielectric greasein soclu unde face contactele si pe contactele lui , nu stiu cum ii spune pe la noi ,atentie ! nu folosy vaselina de rulmenti.

            Comment


            • #7
              revin ...
              .mai vreau sa verifici si senzorul de temperatura ca si ala unul din circuite e in serie cu releul ala si sistemul de pornire la rece sa nu cumva sa fie ala nasol , sau pot fi firele cuplate la el gresit ( daca e posibil ) ar trebui esa fie un senzor cu mai multe conectii 3 sau 4 , nu stiu trebuie sa vad , ti-am spus de senzor numai in caz ca releul e bun care ar fi urmatorul pas ..

              sa intelegi cum merge dracia . .. cind sistemul e rece ..senzorul de temp spune computerului ECU sa opereze sistemul de pornire la rece care e alcatuit din ce am discutat mai sus , semnalul de la ECU vin in releul ala , daca nu e semnal releul doarme , intelegi ?, deci Senzorul de temperatura joaca un rol f,f, important .

              Comment


              • #8
                Originally posted by mer_se280 View Post
                Da asa este cum spune colegul de mai sus. Verifica prima data acel injector care se afla pe galerie, daca functioneaza. Cel mai simplu de verificat este ca so dai jos si sa dai la automat sa vezi daca functioneaza injetorul (trebuie sa pulverizeze). Posibil sa fie infundat ori nu primeste curent.

                Acel injector ajuta la pornirea la rece. Injectorul respectiv pulverizeaza in continu vapori de benzina in admisie pana ajunge la o anumita temeratura motorul si dupa aceea decupleaza automat.

                Spor la treaba!
                Originally posted by razvy64 View Post
                Pina ajunge temp. motorului la 60ºC
                Salutam!
                Azi facand verificarile saptamanale pe la "masinuta" am zis sa vad si eu cum este cu pornirea la rece. Mentionez ca motorul, deocamdata, porneste si functioneaza bine. Sta turat undeva la 1200-1300 ture dupa care coboara la 900 ture dupa cca. 20secunde. Am masurat sa vad ce tensiune vine la injectorul suplimentar. 12V sunt doar in momentul pornirii si numai pentru o secunda, dupa care nimic.
                Parca ar fi pornirea dieselului cu spray-ul, ca o comparatie. Oare asa sa lucreze releul?
                Am uitat: motor M102 963 cu sonda lambda.
                Numai bine va doresc!
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Functioneaza normal , timpul variaza in functie de temperatura .

                  Comment


                  • #10
                    cum pot sa verific daca senzorul de temperatura este defect ?

                    Comment


                    • #11
                      Pus la fiert si vezi la ce temp. cupleaza.

                      Comment


                      • #12
                        termocupla nu cupleaza eu am pus-o pe direct de la baterie,inseamna ca senzorul este defect?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by vasy72 View Post
                          termocupla nu cupleaza eu am pus-o pe direct de la baterie,inseamna ca senzorul este defect?
                          Salutam!
                          Ca sa vezi daca cupleaza ventilatorul ar trebui sa scoti mufa sondei cea cu trei pini de pe motor si sa faci un strap intre fire. Mufa respectiva este pentru doi pini. Daca electromagnetul ventilatorului este bun, ventilatorul ar trebui sa cupleze. Asta incerci cu motorul pornit, numai sa ai grija ca face un zgomot "infernal"(sa nu te sperii).
                          Daca cupleaza, inseamna ca sonda este defecta. Nu trebuie sa alimentezi nimic de la baterie. Cred ca asa ai si tu sondele pe motor.
                          Numai bine!
                          Attached Files
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Si la mine (190e) tot asa face la pornire, sta turata 20-25 de secunde apoi scade la relanti normal. Nu stiu turatiile ca nu am turometru in bord, am ceas. Dupa ce scade la normal balbaie putin (cam 1 minut) apoi totul e ok.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tumar View Post
                              Salutam!
                              Azi facand verificarile saptamanale pe la "masinuta" am zis sa vad si eu cum este cu pornirea la rece. Mentionez ca motorul, deocamdata, porneste si functioneaza bine. Sta turat undeva la 1200-1300 ture dupa care coboara la 900 ture dupa cca. 20secunde. Am masurat sa vad ce tensiune vine la injectorul suplimentar. 12V sunt doar in momentul pornirii si numai pentru o secunda, dupa care nimic.
                              Parca ar fi pornirea dieselului cu spray-ul, ca o comparatie. Oare asa sa lucreze releul?
                              Am uitat: motor M102 963 cu sonda lambda.
                              Numai bine va doresc!
                              Zilele trecute am mai mesterit si eu pe la masina ,ca de reparat nici nu poate fi vorba,si am verificat si eu cat timp imi vine tensiune la injectorul pentru pornire la rece.La mine cat timp dadeam la automat imi indica tensiune,chiar si timp de 5 secunde.Ideea e ca ori de cate ori dadeam la automat (cu motorul rece) aveam tensiune la injector.Temperatura exterioara 0-2 grade.Va salut.
                              CJ-20-AMN.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF