Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

schimbare motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • schimbare motor

    Va salut,as dori sa stiu ce eforturi-costuri implica inlocuirea motorului pe benzina cu unul diesel la 190,daca cineva a facut asta si poate sa-mi spuna exact ce trebuie schimbat,va multumesc.

  • #2
    Exact nu pot sa-ti spun dar pot sa-ti spun ca e posibil ,
    Eu te sfatuiesc la ce stiu , mai nulte aflii de la altii sau citesti ..
    -scoate motorul si transmisia impreuna afara , monteza transmisia pe motorul diesel care ar trebui sa se potriveasca , inlocuieste evacuarea ( toata ) cu cea pebtru diesel , cred ca trebuie sa scoti si pompa de benzina ca acolo vine montata parte din evacuare , ca parte electrica iti trebui releul ptr bujiile incandescente , bordul tau nu va avea becul galben pentru ele , dar poti si fara , ia si harnesul de la masina donatoare , bateria este mai puternica ..amp. . Ai mai avea putin de munca la sistemul de acceleratie care e putin diferit .

    Comment


    • #3
      salut!!
      Eu am masina 190 D pe care o detin recarosata de vechiul propietar in 2004!! ERA PE BENZINA !!El a schimbat doar motorul+cutia+bordul+chestiile adiacente ptr.bujii incandescente!!
      CE N-A TINUT CONT SI NU A DAT IMPORTANTA ESTE GRUPUL CONIC CARE DIFERA DE LA BENZINA LA DIESEL!!
      Ca sa intelegi am avut grup conic de benzinar 3 ani si ma intrebam de ce nu fuge??
      Am pus cutie cu 5 viteze de diesel si degeaba!!
      pana n-am inlocuit GRUPUL CONIC DE DIESEL n-am putut sa merg si eu lejer cu 130 km/h!!!
      concluzia:IN TREI ANI AM BAGAT PESTE 700 DE EURO!!
      ITI TRBUIE UN MECANIC CARE SE PRICEPE LA ASA CEVA!!
      IN BUCURESTI POTI SUNA LA:0722171330 Cosmin(Desmembreaza si modifica mertane)
      Last edited by fifialas; 08-17-2011, 17:48 PM.

      Comment


      • #4
        sal

        Sant STAN PATITU ! cu schimbarea recarosarea din benzina in diesel ,numai excroci am avut ,nimeni nu iti spune din capul locului ce implica acesta modificare pana nu te dai cu capul de asfalt nu stii ce iti baga uni si altii pe gat ,plecand de la evacuare , pana la izolarea fonica pe care ar trebui sa fie la un diesel, stiu si dastia care dezmebreaza , dar MARE ATENTIE IN CE RAHAT VA Bagati ! sant numai pe prosteala ,numai piese de cacat iei cica domne sant second "ce faci astai viata " vrei nou platesti vrei second iei original domne si ieftin , plaaaaaaaaaaa , mare atentie cu desfacaresti astia ,
        Va urez transplanturi fericite !

        Comment


        • #5
          Salut,

          La mine s-a schimbat motor-cutie-o parte cardan, grupul, bordul a ramas dar s-a adaugat banda pentru bujie incandescenta, iti trebuie releul de bujii, contactul poate sa ramana oprirea facandu-se prin electrovalva, evacuarea la mine a ramas aceiasi, izlolatie fonica a ramas aceiasi, s-a luat pompa de benzina jos de sub rezervor, cred ca s-au schimbat si planetarele pentru noul grup nu stiu sigur, eu masina asa am luat-o dar am verificat eu cu proprietarul tot ce s-a schimbat dupa serii, daca reusesti sa faci aceste operatiuni transplantul din punctul meu de vedere este mai mult de cat ok, la mine merge perfect, acceleratia la mine a ramas de la benzinar prin cablu nu pe tije, turometru l-am facut eu sa mearga, adica cel de benzinar, locul de baterie mare la mine nu s-a schimbat a ramas cel de benzinar, un timp am circulat cu baterie de 55 amp, acum am luat una de 80 si a incaput perfect in locas, iti trebuie un mecanic bun si un electricean care sa stie ce face, la mine mecanicul bun este fostul proprietar in Arad, motorul cutia si grupul fiind duse din Italia de la un schrot, cand am luat masina mi-a dat si bordul de diesel cu ceasurile de diesel, dar nu are sens sa le schimb ca la mine indica corect viteza la ora si turatiile, deci il tin de rezerva.
          Last edited by entty; 08-18-2011, 20:18 PM.

          Comment


          • #6
            Va multumesc pentru sfaturi,cineva mi-a zis ca trebuie schimbat numai diferentialul,cutia poate sa ramana aceeasi,nu stiu cat e de adevarat si daca stie cineva cat ar costa si omologarea la RAR,acum vreun an auzisem de vreo 18mil?!?

            Comment


            • #7
              Sal! Se poate face transplantul de motor dar implica foarte foarte multe piese "accesorii" pe care trebuie sa le schimbi! Ar fi cel mai usor daca ai avea masina donatoare completa ca sa iei tot ce trebuie de pe ea si sa iti pui la tine. Iti trebuie cam asa: Odata motorul in sine, foarte important si suportii de motor trebuie schimbati pt a nu transmite vibratia la caroserie, cutia , diferentialul, apoi iti mai trebuie instalatia electrica de pe masina Diesel(cea de la motor, cea din interiorul masinii in mare nu necesita schimbata doar cea care vine la ceasurile de bord si la contact), ceasurile de bord, coloana de directie de la volan pt ca trebuie schimbat si contactul, iar cel de diesel nu se potriveste in coloana de directie de benzinar (contactul trebuie schimbat deoarece oprirea la motorul diesel este vacumatica) , mai ai nevoie de rezervorul de diesel cu conductele de la rezervor pana la motor, cablul de acceleratie (este mai lung la diesel), radiatorul de racire cu plasticele lui, tot esapamentul din fata pana in spate, si ar fi recomandat sa schimbi si telescoapele pe fata.

              In RAR pe mine m-a costat 790 lei Omologare motor.

              Si ar mai fi nevoie de multa rabdare!
              by TYC

              Comment


              • #8
                Originally posted by mitza27tyc View Post
                Sal! Se poate face transplantul de motor dar implica foarte foarte multe piese "accesorii" pe care trebuie sa le schimbi! Ar fi cel mai usor daca ai avea masina donatoare completa ca sa iei tot ce trebuie de pe ea si sa iti pui la tine. Iti trebuie cam asa: Odata motorul in sine, foarte important si suportii de motor trebuie schimbati pt a nu transmite vibratia la caroserie, cutia , diferentialul, apoi iti mai trebuie instalatia electrica de pe masina Diesel(cea de la motor, cea din interiorul masinii in mare nu necesita schimbata doar cea care vine la ceasurile de bord si la contact), ceasurile de bord, coloana de directie de la volan pt ca trebuie schimbat si contactul, iar cel de diesel nu se potriveste in coloana de directie de benzinar (contactul trebuie schimbat deoarece oprirea la motorul diesel este vacumatica) , mai ai nevoie de rezervorul de diesel cu conductele de la rezervor pana la motor, cablul de acceleratie (este mai lung la diesel), radiatorul de racire cu plasticele lui, tot esapamentul din fata pana in spate, si ar fi recomandat sa schimbi si telescoapele pe fata.

                In RAR pe mine m-a costat 790 lei Omologare motor.

                Si ar mai fi nevoie de multa rabdare!
                Deci cam jumate de masina trebuie schimbata

                Comment


                • #9
                  Da poti spune asa, cam jumatae de masina trebuie schimbata, iar daca gasesti meserasul potrivit, ai sa te bucuri de Diesel pe urma ! O sa ai si multe dezaantaje cand o sa mergi cu talonul ( in cazul in care ti-o mai omologheaza cienva ca nu se mai face) la un magazin de piese auto o sa -ti fie foarte greu sa gasesti ceea ce iti trebuie, o sa ai o mare parte din instalatia electrica anulata, care in timp poate sa-ti faca probleme, dar MERITA ! Este parerea mea, eu am facut-o la un 124.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF