Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu directia

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Exact, vechea retzeta...
    Augustin aka Stefan, vezi la moderatori pagina 5 si 6...

    Comment


    • #17
      I-am dat de cap, avea niste bucsi pe spate cam duse, de acolo era leganatul pe sosea
      Marinarul.tk
      Proud owner of C180/96

      Comment


      • #18
        Originally posted by malnik2002 View Post
        in august 2006 am achizitionat un mercedes 190 d, de care sint tare mindru, e din 1991 si a trebuit sa mai schimb cite ceva la el, o problema pe care o am atunci cind depasesc o masina la drum lung si cit de cit viteza, intra intr-un tangaj, nu stiu de la ce poate fi? suspensii, reglaj la roti, oare trebuie sa-i schimb amortizoarele? Salut toti propietarii de mercedes.
        Tangajul la mercedesul 190 poate avea mai multe cauze cum ar fi:
        1.bucsile de la bara stabilizatoare fata care sunt in numar de 4 se pot uza si prind joc in caz de viraje (in special viraje largi si in timp ce mergi cu viteza poti simti asta).Acestea sunt ieftine si sa schimba usor (dureaza aproximativ 15-20 minute).
        2.Verifica rulmentii fata daca sunt uzati.Verificarea se face foarte usor, se suspenda roata, se sta in fata ei pe latura cu prezoanele si se apuca cu ambele maini roata pe orizontala ei si se misca in fata si in spate. Daca are joc inseamna ca trebuie sa schimbi rulmentul pe partea care ai gasit uzura.Odata cu achizitionarea unui rulment sa nu uiti sa cumperi si un plic (15gr.) cu vasilina speciala pentru rulmenti, Recomandarea mea este alta.Acum 5 ani am cumparat 2 rulmenti fata pentru mercedes si am vrut sa-i schimb, dar in schimb am inlocuit doar unul.De ce? Pentru ca rulmentii sunt conici si se pot regla. In continuare iti spun cum sa-i reglezi. Scoti roata, dupa care scoti capacul dintre prezoane (este din metal si se scoate cu o dalta si ciocan), vei gasi multa vasilina, incearca sa o dai la o parte, apoi vei gasi o siguranta pe care o scoti cu patentul, apoi scoti o mica carcasa din metal care are rolul de a impiedica o piulita sa se desfaca,apoi iei un imbus (cred ca de 4 sau 5) si desfaci un surub care este aplicat pe lateralul piulitei.Acesta are rolul de a impiedica piulita sa se desfaca in timpul mersului.Acum ai 2 variante, ori desfaci piulita si scoti rulmentul afara si il schimbi cu cel nou, sau stringi cu grija piulita pina cind roata nu mai are joc.Apoi montezi totul la loc invers cum ai desfacut.Asa cum am zis mai sus, au trecut 5 ani si merg cu un rulment nou si unul vechi si nu este nici o diferenta intre cele 2 roti.
        3.Daca tot ai suspendat roata sa verifici rulmenti poti verifica si pivotii cu aceasta ocazie.Nu trebuie decit sa apuci roata pe verticala si sa o misti fata spate. Daca are joc va trebui sa schimbi pivotii.E de preferat sa-i schimbi pe amandoi.In general pivotii se uzeaza foarte greu.
        4.O alta cauza poate fi jocul din caseta de directie.Ca sa verifici daca ai joc in caseta de directie faci urmatoarea operatieorneste motorul,fa viraj maxim stinga sau dreapta si apoi opreste motorul (daca nu opresti motorul nu vei simti jocul pentru ca servodirectia forteaza in caseta de directie). Verifica daca ai joc in volan miscindu-l pe acesta stinga-dreapa usor, dar in acelasi timp sa fi si cu ochii pe roata.Daca se misca volanu si roata sta pe loc inseamna ca ai joc in caseta de directie. Daca ai joc in volan inseama ca sa uzat melcul (este o piesa din interiorul casetei de directie care se uzeaza inaintea celorlalte). Pentru a nu da multi bani pe o caseta de directie noua este de preferat sa se cumpere un chit de reparatii caseta de directie.Acest chit contine o serie de componente printre care si acel melc care se uzeaza. Chitul de reparatie costa aproximativ 300 RON.
        5.Verifica capetele de bara.Mercedesul are multe capete de bara in comparatie cu alte masini.Dar nu te ingrijora pentru ca uzura apare in principal la cele care sunt aprope de roata.

        Comment


        • #19
          Multumesc Octaviannus ptr. sfaturi, intradevar deja am schimbat un rulment pe stinga fata, ar trebui sa schimb si capetele de bara, apoi volanul are un mic joc deci tre sa cumpar un kit de reparatii, iar pe spate sint citeva bucsi care se vad clar ca sint duse si acestea trebuie schimbate dar din pacate abia prin decembrie ajung acasa, pina atunci sper sa se descurce nevastamea cu ea.
          Marinarul.tk
          Proud owner of C180/96

          Comment


          • #20
            La W201 e boala cu bucsharaia pe spate, avind in vedere ca sint al dracului de multe. Pe drumuri bune nu te prea doare capul, dar in patria noastra, pe plaiurile, shoselele si autostrazile mioritice, se face bucsha de hospital instant. Si danseaza qurul masinii pe strada ca Irinel Liciu in zilele ei bune.

            Comment


            • #21
              salut

              am si eu o intrebare caseta de directive la merceds 190 se mai regleaza sau se mai strange ceva?
              am prins putin joc in ea?

              Comment


              • #22
                Pisoi, literă mare, respectă regulamentul!

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #23
                  Intrebare: Pe spare se aude un uruit in special pe viraje , nu pare a fi grupul...pot fi rulmentii de pe spate???

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF