Am observat ca masina scoate putin fum albastru si are o scursura de ulei pe dedesuptul galeriei de evacuare , consumul de ulei exista si el la 2000 km aprox 1 L , compresia motorului nu are cum sa fie proasta atita timp cit are putere si nu scapa presiune pe la capacul de chiuloasa .Vreau sa schimb simeringurile de la valve ( Valve Stem Seal ) ca pe romaneste nu stiu cum le spune , intrebari :
A schimbat cineva simeringurile astea fara sa dea chiuloasa jos ? si cum ?
Tachetii , sint hidraulici daca exista tacheti blocati ( sint convins ca sint citiva ) exista vre-o cale de ai debloca ?
Am o chiuloasa prin garaj si am incercat sa deblochez un tachet si nu am reusit , nu am incercat prea tare inafara sa ii spal cu spary de curatat carburatoare .
A schimbat cineva simeringurile astea fara sa dea chiuloasa jos ? si cum ?
Tachetii , sint hidraulici daca exista tacheti blocati ( sint convins ca sint citiva ) exista vre-o cale de ai debloca ?
Am o chiuloasa prin garaj si am incercat sa deblochez un tachet si nu am reusit , nu am incercat prea tare inafara sa ii spal cu spary de curatat carburatoare .
Comment