Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme sistem de climatizare !!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme sistem de climatizare !!

    Un salut pt toata lumea. Am si eu o problema la mercedesul meu,din 93 model 190E ,motor de 2000. Cand pornesc clima si incep sa porneasca ventilatoarele si cel suplimentar dupa cateva secunde se incalzeste foarte tare siguranta cu numarul 3 din tabloul de sigurante, asa de tare sa incalzit incat mia topit palsticul de sub ia si tot mere in jos, si se arde foarte des. Sa fie scurt undeva si daca e unde ar putea sa fie ? Va rog sa ma ajutati daca puteti ...

  • #2
    Originally posted by Nimat View Post
    Un salut pt toata lumea. Am si eu o problema la mercedesul meu,din 93 model 190E ,motor de 2000. Cand pornesc clima si incep sa porneasca ventilatoarele si cel suplimentar dupa cateva secunde se incalzeste foarte tare siguranta cu numarul 3 din tabloul de sigurante, asa de tare sa incalzit incat mia topit palsticul de sub ia si tot mere in jos, si se arde foarte des. Sa fie scurt undeva si daca e unde ar putea sa fie ? Va rog sa ma ajutati daca puteti ...
    Salutam!
    Asa am avut si eu la fosta masina(W126). Acest "fenomen"(cand se topeste soclul sigurantei) apare atunci cand exista un contact imperfect. Verifica firele ce vin in interiorul tabloului de sigurante, sa fie stranse bine, siguranta sa stea bine intre lamele. La mine una dintre lamele se decalise si nu mai tinea siguranta stransa bine intre ele. Rezolvarea a fost in felul urmator: am luat un soclu de siguranta din acela cum este la alarma( cu siguranta plata), am scos siguranta veche(cea cilindrica) si prin intermediul a doua fire am pus soclul cu siguranta plata. Adevarul ca pe acea siguranta sunt consumatori puternici, iar prinderea ei(sigurantei) trebuie sa fie perfecta si firele sa fie mai groase.
    Numai bine!
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Dacă crezi că nu reuşeşti de unul singur, du-te de urgenţă la electrician !!! Nu e de joacă ! Îţi spune unul care era să rămână fără maşină din cauza unui scurt !
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Eu zic ca e ventilatorul , iti trage mai mult curent decit poate sa duca sistemul electric , Ventilatorul poae sa meraga greu ca e ancrasat de mizerie sau rulmentii sint uscarti ( ai putea sa il repari ) sau infasurari ale motorului ( schimba ventilatorul)
        ..de obicei se ancraseaza se umple cu praf etc,,

        Comment


        • #5
          multumesc pt sfaturi am sa o rezolv cat de repede pot...

          Comment


          • #6
            Salut , am si eu aceeasi problema la un w203 din 2002 benzina. Cum ai rezolvat problema? Multumesc

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF