Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme incalzire motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme incalzire motor

    Salutare la toata lumea .am un 190 d din 93.Stiu ca mai este un thread deschis tot pe aceasta tema dar informatiile de acolo nu m-au lamurit in totalitate . Deci:mie imi intra viscocuplajul dupa ce acul indicator de bord trece cam cu 4 mm de urmatoarea linie dupa cea de 80 de grade, cred ca pe undeva pe la 100-110, sa fie defect bulbul care da comanda de cuplare la visco si daca da , care e bulbul acela, ala de pe pompa de apa?care e tempera optima de functionare a motorului?

  • #2
    E bine!!! aia e temperatura la care trebuie sa intre vascocuplajul. Ai o termocupla care da comanda vascocuplajului si deschide la 100 si 107 grade (asa scrie pe ea, cel putin la mine) daca ai clima termocupla are 3 pini (unul este pentru clima), daca nu ai are doar 2 pini pentru vascocuplaj.
    Toate cele bune!

    Comment


    • #3
      a mea e 92 si am avut si eu problema asta iar termocupla trebe sa isi faca treaba la 93 de grade,becul se aprinde la 107 grade.eu am schimbat termocuplu si acum sta la 80 grade

      Comment


      • #4
        ok baieti am inteles, dar care e termocupla aia unde o gasesc .merci de sfaturi

        Comment


        • #5
          haideti ca am descopetit bulbul cu pricina:e unul cu capatul rosu si e pe iesirea din motor a apei (pe partea metalica in care se mufeaza furtunul care intra in partea de sus a radiatorului) al meu e cu 2 picioruse

          Comment


          • #6
            sonda care comanda ventilatorul se afla pe chiuloasa si declanseaza la 100 sau 110 grade (are stantat pe ea). se mai gasesc, destul de greu si de 85 de grade, iar urmatoarea linie dupa 80 de grade este de 90 de grade

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF