Salut..dragi colegi,de cateva zile am incercat sa gasesc ceva discutii pe site care sa ma conduca la un reglaj cat mai bun si implicit un consum pe masura la modelul190E 2,3 benzina WDB2010281A524021 motor10298510033870. Am ramas un pic nedumerit cand am citit ca la sonda de temperatura se poate pune mufa in alta pozitie(vorbesc de cea cu 4 pini) e...grav.Am coborat la masina si asa este mufa se poate pune in xxx pozitii,nu are nici un fel de sistem pt o pozitie implicita( in interiorul mufei sunt numerotati pinii de la 1 la 4 si are o tesitura)pe sonda nu exista nici un fel de ghidaj.Din cate am vazut este destul de importanta acea sonda pt pornirea la rece si formarea amestecului,considerata de unu dintre colegi consumabila dupa 200000km. Cu motorul pornit si la o temperatura de 90grade am scos si bagat mufa in diferite pozitii.... nimic,nu simte,nu vede...poate e normal asa?? Ma poate poate ajuta cineva....am comandat una noua si tre sa stiu in ce pozitie intra mufa. Multumesc anticipat si respect....
PS: normal ca pe motorul meu sa fie mufa cu 4 pini?
PS: normal ca pe motorul meu sa fie mufa cu 4 pini?
Comment