Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum mare 190 2.0 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Senzorul de temperatura pentru injectie se gaseste pe chiulasa langa celelalte sonde,are 2 pini daca masina e de pana in 90 si 4 pini daca masina e dupa 90....a mea e cea cu 4 pini,si mufa pe sonda are o singura pozitie daca ai scos-o si ai sucit-o vreodata e posibil de acolo sa ti se traga problema...


    La mine asa s-a intamplat o data am scos mufa aia si cand am pus-o nu am mai pus-o cum a fost pentru ca nu are ghidaj nimica....si masina mergea intrerupt la rece;..si dadea nas cand vroiam sa plec de pe loc cu ea...cand se incalzea la 80 de grade nu mai erau probleme....

    Comment


    • #17
      Masina merge bine si la cald si la rece, si la relanti insa consuma.

      Hai sa ne lamurim . Cand a aparut acest "tremurat" la motor , ca in prima postare mergea bine in toate cele trei situatii ?.
      Nu de alta , dar vad ca discutia s-a canalizat pe "tremurat" si nu pe comsum .
      Spune-ne , te rugam , cati km. reali are motorul , cat ulei consuma la 1 000/km , cand i-ai facut ultima revizie , reglaje , cum stai cu directia , cauciucurile , la ce viteza i-ai facut consumul pe sosea si care-i stilul tau de conducere ? .
      Dupa aceea ne ocupam si de Ke jetronic .

      Comment


      • #18
        Masina este din 1992, am luat-o in 2008 din Germania cu vreo 160 000 km la bord, acum are 180 000, are montat euro 2 ulterior fabricarii. Masina nu consuma ulei decat in limitele normalului mult sub un litru la 1000km cat stiu ca este admis, am schimbat ulei, filtru, filtru benzina, aer, bujii, capa delco, toate la timp. Cauciucurile au fost noi la cumparare deci au aproximativ 20 000 km, dar inca arata bine, directia e ok, nu bate nimic nu trage, suspensie ok, rulmenti fata schimbati anul trecut. Reglaje de cand o am nu i-am facut deloc. Masina tremura la rece putin de cand am luat-o, am citit ca o cauza posibila este acel catalizator adaugat ulterior, a inceput sa consume in ultima vreme si am incercat sa caut cauze, asa am dat clar de injectoare uzate rau. Incercand sa mai citesc despre fenomen m-am gandit la senzorul de temperatura de pe motor care i-ar putea spune calc de injectie lucruri eronate si sa genereze un amestec prost. De condus nu conduc agresiv, afara consumul s-a facut la viteze de 90-100 km/h.

        Comment


        • #19
          ...acel catalizator montat ulterior , ...

          Catalizatorul era nou sau SH ? . A fost montat in tara ? .
          Ai cumva idee cat consuma masina inainte de catalizator ?.

          Comment


          • #20
            Catalizatorul a fost montat in Germania cu acte in regula si nou mult inainte sa achizitionez eu masina.

            Comment


            • #21
              Ce ai mai rezolvat?

              Comment


              • #22
                Senzorul de temperatura poti sa-l verifici singur.Nu conteaza pozitia cum pui mufa valorile lui sunt pe diagonala si tre sa fie la fel.Una este pt. injectorul de pornire la rece si a doua valoare pt injectie.Singura problema .....poate lua ceva erori(cred,asa am patit eu)daca te joci cu mufa.... faci strap s-au mai stiu eu ce ati trece prin minte.In manual gasesti valorile senzorului de temperatura la +20C trebuie sa ai 2,5Kohm
                +80C......//.........325ohm
                si nu strica sa arunci un ochi pe youtube la asta:http://www.youtube.com/watch?v=BYup3-HIORY
                Cu stima......

                Comment


                • #23
                  Nu am rezolvat nimic. Am schimbat sonda cu cei 4 pini cu una noua, face la fel. Am fost la 3 mecanici fiecare mi-a zis altceva : primul ca e stricat calculatorul de aprindere si nu are vacuu, al doilea ca e din reglajul tachetilor, al treilea ca e senzorul pe care l-am schimbat. Care e pozitia mufei cu 4 pini? Poate fi pus intr-o pozitie gresita? Cum pot sa-mi dau seama? Ce altceva pot sa mai verific?

                  Comment


                  • #24
                    Verifica suportii si tampoanele motorului in ce stare sunt, este posibil sa fie cauza trepidatiilor la relanti. Sonda lambda lucreaza in parametri normali?

                    Comment


                    • #25
                      Cum pot verifica sonda lamba?

                      Comment


                      • #26
                        Se poate masura cu ajutorul osciloscopului dar daca ai la indemana un voltmetru poti verifica tensiunea pe semnalul sondei lambda care trebuie sa fie in jurul valorii de 1V.

                        Comment


                        • #27
                          Fa asta :
                          Cumpara un spary de curatat frinele ( trebuie sa fie flamabil si sa se evapore repede ) nu Spay starting asta e prea famabil poate sa fie si spary de curatat trotle body.
                          Prneste masina si las-o sa cada in 8-900 ture cu tremuratul de riguare apucae si dai cu spary pe la toate furtunele , pe la ganitura de la galerrie de admisie ce vrei sa cauti este aer fals daca dai cu spray intr-un lic si dispare inseamna ca ai gasit buba .
                          Ce mai poti sa faci , verifica injectorul de pornira la rece vezi ca trebuie sa taca dupa o perioada scurta in functie de senzorul de temperatura cel caruia ia-i schimbat mufa sau ce ai facut , scoate mufa de l ainjector vezi ce se intimpla ,se rotunjeste ? vezi ce gasesti si mai vorbim

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF