If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Membru incepator (diverse probleme W201 2.0 din 1989)
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
cu parbrizul slabe sanse de reparatie ai.si daca totusi gasesti costa 3 gramezii de bani..mai bine iti iei altu`..nu e o avere pe colentina la arabi,unde ti`l si monteaza(nou sau SH).cu stergatoarele alea recomand BOSCH...chiar sunt multumit.eventual luat dupa catalog.
1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
Si o panarama de scuter
Aveti idee unde pot gasi si eu manualul de utilizare pentru masina mea (w201) in limba engleza, eventual chiar in romana? Eu il am in germana si nu pricep mai nimic de acolo. Ma uit ca vitelul la poze.
Manualul de UTILIZARE ca pe cel de service il am in engleza. Este OK limba engleza
http://web.archive.org/web/200604291.../PDF/90001.pdf in stanga sus ai "save a copy" si il download-eaza in format .pdf, iar in caz ca nu sti se deschide cu "acrobat reader" (nu o lua ca pe o jignire, dar multi nu stiu)
Multumesc mult de tot ! Chiar nu gasisem nicaieri, nici dupa indelungi si asidue googlari pe net. Cit despre faptul ca se deschide cu Adobe reader (ca asa ii spune mai nou) uita-te si tu la profilul meu daca vrei . Nu am luat-o ca pe o jignire. Cu ocazia aceasta am aflat din manual si faptul ca trapa nu se poate deschide numai prin culisare inapoi ci si prin inclinare (ridicarea partii din spate). Doar ca la mine acesta functie nu merge. Incearca sa se ridice de spate dar se blocheaza in ceva. Culisarea merge totusi.
Pina la urma am inteles ca masina mea e pe injectie. Daca bine am priceput eu cica ar fi existat w201 pe carburator. Este adevarat? Care erau acelea? Cumva cele fara turometru si fara indicator al consumului instantaneu? pina in ce an s-au fabricat? As putea sa modific si eu masina mea incit sa o fac pe carburator? Stromberg din cite am inteles de pe forum. Ar fi ceva prebleme cu actele, stiu si eu euro/non-euro...ceva de genul. Si ar mai functiona in acest caz turometrul si indicatorul de consum instantaneu?
A mea e pe carburator si exista 2 modele de carburator. Unul care este asistat de calculator, iar celalat neasistat. Eu am avut initial pe cel asistat, si apoi l-am schimbat cu un Stromberg simplu (cu tot cu galerie). Pret 500 ron la dezmembrari + filtru de aer. Acum masina merge f bine si pe benzina si pe gpl. Aceste carburatoare se gasesc si pe motoarele de 2000 cc dupa w124. Turometrul nu are legatura cu injectia si a fost doar o optiune la masina. Se poate modifica, dar iti trebuie si galeria. Problema cu actele nu vei avea, dar daca masina ta este Euro e posibil sa nu-ti mai iasa noxele. S-au fabricat pe carburator pana in 88-89. Turometrul este legat la aprindere, iar economizorul este un vacuum pe galerie. Deci vor functiona amandoua
Am descoperit si eu cum identifici in ce norma de poluare este incadrata masina dupa numarul de omologare dat de RAR. Masina mea a fost catalogata ca find non-euro asa ca nu vor fi nici un fel de probleme cu noxele daca o trec pe carburator
Zgomotul care se aude cand virezi la maxim, mai ales pe denivelari este cauzat de uzura/caderea limitatoarelor de directie, adica directia are un soi de bara care se loveste intr-un perete cand a ajuns la maxim, capetele care intra in contact au in mod normal un cauciuc pe ele, tie ti-a cazut ala posbil vechimea, ca sa il vindeci trebuie fie sa cauti piesa de schimb(nu stiu exact cum ii zice ca sa intrebi la magazin) sau sa ungi cu vaselina o data la 2-3 luni. Tacanitul ala de la motor si eu il am si nu stiu ce e cu el, cat de curand o sa ma duc sa vad daca e distributia la sugestia de mai sus.
Sal tuturor...a trecut ceva timp de cind nu am mai postat pe aici si la masina mi s-u stricat tot felul de chestii unele dupa altele. A crapat ambreiajul (rulmentul de presiune de fapt) si i-am schimbat tot kitul ambreiaj. Aceasta defectiune a avut si anumite efcte colaterale. Faptul ca am condus citeva zile fara ambreiaj mi-a omorit bateria in scurt timp...iar incercarile de pornire a motorului cu bateria descarcata (practic invirtea o jumatate de tura si se stingeau toate luminile) au dus la defectarea ceasului, care in momentul de fata este mort. Oare ma poate ajuta cineva de pe forum cu un ceas sau e nevoie sa schimb intregul tablou de bord? La scurt timp dupa ce am reparat ambreiajul si s-a incarcat bateria la loc a inceput sa nu mai mearga electromotorul...la inceput facea figuri..pleca la a doua sau a treia punere a contactului dar in ziua urmatoare nu a mai vrut sa plece deloc...am dus masina la service...au luat jos electromotorul l-au curatat au schimbat carbunii..au curatat si starterul (bendix) l-au verificat pe banc...mergea OK..l-au pus pe masina nimic...a verificat electricianul fire sigurante etc...a taiat fire, le-a legat la loc cu banda izolier iar pe mine ma durea sufletul sa vad cum taie fire care nu aveau minic in neregula...totul parea OK dar electromotorul se incapatina sa nu mearga...s-au chinuit mai bine de 3 ore...s-au scarpinat in cap...si concluzia a fost urmatoarea, e contactul defect nu au ce sa-i faca (vreajeala nu are nimic contactul l-am masurat chiar eu inainte de a duce masina la service) asa ca mi-au pus o sirma de la starter pe care trebuie sa o pun pe plusul bateriei de cite ori vreau sa pornesc motorul...adica eu dimineata procedez in felul urmator...descui usile, intru in masina, pun contactul deschid capota pun firul la baterie..pina porneste motorul las capota si plec. Chiar m-au intrebat daca nu vreasu sa imi traga fire la bord ca sa imi puna buton de pornire pe bord. Asta mi-ar mai fi lipsit..sa imi taie si bordul ca sa puna vreun buton de sonerie de apartament sau de poker electronic, asta asa ca sa fie improvizatia facuta pina la capat in mirificul nostru stil mioritic. Si cit credeti ca m-a costat aceasta "reparatie" ? Va spun eu....3,5 mil lei (bani vechi adica). In fine..weekendul asta ma apuc eu sa o repar cu mina mea daca electricienii auto nu sint in stare...m-am lamurit ce stiu electricienii nostrii auto de dacie 1300. Sincer pt astfel de reparatie nici nu era nevoie sa duc masina la cineva...o faceam eu singur in 5 min nu in 3 ore. Am dus-o doar pt ca am crezut ca e ars electromotorul sau ca trebuie schimbati carbunii dar nu a fost cazul. Va doresc tuturor numai bine si cit mai putine probleme cu masinile voastre
Sorine, ti-o spun fara rautate, fii mai bland cu masina. Te-am vazut prin cartier cum o conduci. Mergi ca un pustan teribilist. Numai acceleratii bruste si frane la fel de bruste. Las-o mai moale si masina iti va raspunde ca atare.
Electricianul ti-a pus bobina sau starterul pe direct. Cauta un electrician adevarat.
Salut.
Am un Mercedes 190 din 1985, motor benzina, 2000 cmc.
Am o problema ... cateodata cand accelerez mi se ineaca masina ... nu mai trage pur si simplu.
Dupa multe incercari, in ianuarie, un “meserias” mi-a descoperit ceva la clapeta de acceleratie, cica a mers fara ulei mult timp si e foarte uzata. Mi-a bagat ceva ulei acolo si pana ieri nu am mai avut probleme. De ieri, iar ...
Intrebarea mea e daca se pricepe cineva ... ce-ar putea sa fie ... si daca intr-adevar e de acolo, as putea gasi un carburator second cu tot cu clapeta de acceleratie?
Mentionez ca motorul e schimbat cu unul de cobra, nush daca are importanta sau nu.
Astept sugestii ... mersi mult
Salut.
Am un Mercedes 190 din 1985, motor benzina, 2000 cmc.
Am o problema ... cateodata cand accelerez mi se ineaca masina ... nu mai trage pur si simplu.
Dupa multe incercari, in ianuarie, un “meserias” mi-a descoperit ceva la clapeta de acceleratie, cica a mers fara ulei mult timp si e foarte uzata. Mi-a bagat ceva ulei acolo si pana ieri nu am mai avut probleme. De ieri, iar ...
Intrebarea mea e daca se pricepe cineva ... ce-ar putea sa fie ... si daca intr-adevar e de acolo, as putea gasi un carburator second cu tot cu clapeta de acceleratie?
Mentionez ca motorul e schimbat cu unul de cobra, nush daca are importanta sau nu.
Astept sugestii ... mersi mult
Salut Baga si tu ulei in carburator , poate scapi sa dai niste milioane , pentru un carburator asemanator cu al tau. , si pune o poza cu carburatorul tau ca sa putem deduce tipul carburatorului. Bafta cu remedierea problemei.
Sal tuturor...a trecut ceva timp de cind nu am mai postat pe aici si la masina mi s-u stricat tot felul de chestii unele dupa altele. A crapat ambreiajul (rulmentul de presiune de fapt) si i-am schimbat tot kitul ambreiaj. Aceasta defectiune a avut si anumite efcte colaterale. Faptul ca am condus citeva zile fara ambreiaj mi-a omorit bateria in scurt timp...iar incercarile de pornire a motorului cu bateria descarcata (practic invirtea o jumatate de tura si se stingeau toate luminile) au dus la defectarea ceasului, care in momentul de fata este mort. Oare ma poate ajuta cineva de pe forum cu un ceas sau e nevoie sa schimb intregul tablou de bord? La scurt timp dupa ce am reparat ambreiajul si s-a incarcat bateria la loc a inceput sa nu mai mearga electromotorul...la inceput facea figuri..pleca la a doua sau a treia punere a contactului dar in ziua urmatoare nu a mai vrut sa plece deloc...am dus masina la service...au luat jos electromotorul l-au curatat au schimbat carbunii..au curatat si starterul (bendix) l-au verificat pe banc...mergea OK..l-au pus pe masina nimic...a verificat electricianul fire sigurante etc...a taiat fire, le-a legat la loc cu banda izolier iar pe mine ma durea sufletul sa vad cum taie fire care nu aveau minic in neregula...totul parea OK dar electromotorul se incapatina sa nu mearga...s-au chinuit mai bine de 3 ore...s-au scarpinat in cap...si concluzia a fost urmatoarea, e contactul defect nu au ce sa-i faca (vreajeala nu are nimic contactul l-am masurat chiar eu inainte de a duce masina la service) asa ca mi-au pus o sirma de la starter pe care trebuie sa o pun pe plusul bateriei de cite ori vreau sa pornesc motorul...adica eu dimineata procedez in felul urmator...descui usile, intru in masina, pun contactul deschid capota pun firul la baterie..pina porneste motorul las capota si plec. Chiar m-au intrebat daca nu vreasu sa imi traga fire la bord ca sa imi puna buton de pornire pe bord. Asta mi-ar mai fi lipsit..sa imi taie si bordul ca sa puna vreun buton de sonerie de apartament sau de poker electronic, asta asa ca sa fie improvizatia facuta pina la capat in mirificul nostru stil mioritic. Si cit credeti ca m-a costat aceasta "reparatie" ? Va spun eu....3,5 mil lei (bani vechi adica). In fine..weekendul asta ma apuc eu sa o repar cu mina mea daca electricienii auto nu sint in stare...m-am lamurit ce stiu electricienii nostrii auto de dacie 1300. Sincer pt astfel de reparatie nici nu era nevoie sa duc masina la cineva...o faceam eu singur in 5 min nu in 3 ore. Am dus-o doar pt ca am crezut ca e ars electromotorul sau ca trebuie schimbati carbunii dar nu a fost cazul. Va doresc tuturor numai bine si cit mai putine probleme cu masinile voastre
Salut Controleazå daca firul subtire este prins la electromotor , este un surubel mic care se stringe cu surubelnita stelara. Spor la treaba.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment