Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

incarcari instalatie AC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu ma tem in zona compartimentului motor mai tare sa nu am scurgeri datorate schimbului de motor.

    Comment


    • #17
      Băieţi ! Postez aici un extras dintr-un mail, trimis anul trecut prin august, colegului Sovieticool, în legătură cu AC de pe maşinile noastre. Poate vor fi folositoare nişte date de acolo. Cer scuze pt limbajul folosit în mail, era o conversaţie privată.

      Fii atent la mine, că-s doxă în AC, de acuma !!! Moşu mi-a ţinut un congres pe tema conversiei de la R12 la R134a. ... mi-a suflat toată instalaţia roată, să vadă dacă circulă corect prin ea, să nu fie obturat undeva, şi aia să fi fost cauza. Mai departe: Se elimină oala de condens, la R134 nu e cazul, nu face condens aproape deloc, şi acela puţin cât este, e captat la filtrul uscătorului, unde mai e şi silicagel, şi încă un filtru dens. De la uscător îţi pleacă o ţeavă subţire, care de fapt aceasta transportă agentul la locul faptei !!!
      Acuma cu ventilatorul: moşu zice că ar trebui să cupleze undeva la 12 atm (bari), şi să se oprească la nu ştiu câte. La mine cred că e obosită piesa aia (la asta nu ştiu cum îi zice, la nuştiucâţi bari cuplează ventilatorul, şi la nuştiucâţi bari îi taie curentul - nu e termocuplă, nu e termostat, e presostat ?), că porneşte la 15 atm, şi se opreşte la 12 atm. Prin analogie, dacă plaja e de 3 atm, normal ar trebui să lucreze între 12 - 9 atm, cred. Senzorul de presiune la mine e OK, am avut parte de el, când mi-au furat piticii freonul (că doară e volatil), nu a mai pornit agregatu' deloc, că n-avea presiune.
      Ultimul capitol, uleiul de compresor. Teoria zice PAO68, practica zice că tre' să fie neapărat ulei pt. compresor, sintetic, la mine a folosit "Reniso TRITON", e în ambalaj de tablă de un kil, ca o conservă d-aia mare de ananas. De ce sintetic?, am întrebat. Răspuns: uleiul mineral îşi pierde în timp - mai ales în contact cu R134a, care e mai subţire - caracteristicile de ungere, şi mai ales de etanşare, că cică are şi acest rol important. Zice că au fost multe cazuri cu ulei de motor normal în compresor, care a gripat cu succes deplin agregatu'.
      Zicea moşu că, s-au ţinut cursuri de pregătire al oamenilor din poporul muncitoresc, pt. a face cu succes manevra de conversie. Au venit austrieci, care au pregătit crema meseriaşilor autohtoni. Aceştia, la rândul lor, au ţinut cursurile (teorie şi prafftică). După aia, venea austriacul, şi îi examina, le dădea diplomele de atestat (moşu' o are agăţată în cui la atelier). După ce pleca, românaşu' nostru, mare doxă de la Capitală (el a scris manualul după care se preda - mi-a arătat şi manualul, cu diagrame, curbe, teorii şi filosofii, tabel cu noile tipuri de gaz, care pe care înlocuieşte, blabla), zicea că toată teoria asta nu valorează para chioară, practica a demonstrat că, conversia e mult mai simplu de realizat, nu trebe schimbat aproape nimic (nici uleiul până la urmă, dar e recomandat totuşi. în prisma celor relatate mai sus), funcţionează jos cu pălăria şi cu R134a. Ideea e, ce-am discutat şi noi, şi anume că, suntem o societate de consum, tre' să consumăm cât mai mult, ergo nimic să nu ţină o veşnicie (a se apela la legenda maşinilor noastre !), să se strice cât mai repede, să fii obligat să-l schimbi cu altul, şi mai slab, dacă se poate.


      Spor la treabă, cele bune !
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #18
        Salut, interesanta conversatie, dar eu nu bag nici in ruptul capului r134a in instalatia mea, ca si o paranteza am inteles ca 134a are clor sau ceva de genul, am citit si vazut poze ce poate sa faca r134a cu uleiul mineral, in mailul ce l-ai postat uleiul folosit era sintetic deci relativ ok pentru 134a, dar pe termen lung aceasta conversie pe mine nu ma incanta de loc, m-as bucura sa am o parere gresita!

        Cu respect!

        Comment


        • #19
          Salut, scuze de dublul post, cum zicea si Sovieticol, suntem o societate de consum , in speta eu de ce sa folosesc r134a ce este la o adica mai scump si de ce sa nu folosesc r290 (propan 80% propan 20% butan) sau de ce sa nu folosesc 100% propan, in legatura cu societate de consum acest aspect s-a pus si pe benzwo... , din pacate pentru unii propanul este ieftin spre deosebire de 134a, si m-ai facand o paranteza deabia astept luni sa-mi incarc propanu sa fiu linistit ca bataia de cap a meritat ,

          Cu respect baieti!

          Comment


          • #20
            Off topic

            Originally posted by entty View Post
            cum zicea si Sovieticol ...
            Citeşte mai atent, la începutul postului scrie "... trimis colegului Sovieticool ...", adică scris de mine, către el. Nu are prea mare relevanţă, dar ţin să precizez. Mersi.
            Aştept şi eu rezultatul cu propanul tău, sunt chiar curios, deşi nu are ce să nu funcţioneze ...

            Cele bune !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Salut,

              Am reusit sa incarc instalatia cu propan, m-am descurcat singur fara Mosu deoarece nu a avut reductia pentru butelie, avand in vedere lipsa reductiei am dus butelia la un strungar care mi-a luat masura de pe filet si mi-a facut reductia aproape pe loc(model American), in pozele atasate se vede instalatia folosita si procesul de incarcare, incarcarea s-a facut pe circuitul de joasa presiune asa cum se cere, in 10 minute a fost incarcata instalatia, temperatura la gura de racire in aprox 1 minut a fost de 16 grade, cantitatea de propan a fost de aproximativ 200 grame adica jumate de butelie, instalatia fiind goala.
              Acum poate sa vina vara , ce am observat este ca avand in vedere presiunea diferita la care lucreaza propanul fata de r12 sau r134a compresorul de clima intra destul de rar in functie comparativ cu masina fratelui meu ce este pe 134a, fapt constatat si in licurile postate mai sus, de aici deducem ca si consumul de carburant este mai mic in comparatie cu celelalte gaze, tin sa precizez ca am avut emotii cu functionalitatea AC-ului masinii mele deoarece in momentul achizitiei nu am fost atent daca aceasta functioneaza complect sau nu, aveam alte preocupari, daca pe cineva intereseaza cum sa-si fac instalatia sau de unde sa ia propan sa intrebe ca ajutam cu cea mai mare placere, apropos nu am asteptat reductia de legare la instalatia masinii din state am facut-o eu artizanal si este foarte simplu, si costul final cu tot cu gas (ce mai am juma de butelie) + instalatie a fost de 200 ron nu 700 ron cat mi-au cerut banditzii astia din Arad la inceput.

              Cu respect!
              Attached Files

              Comment


              • #22
                As fi curios cum ai stiut cand sa inchizi butelia? Dupa ce ti-ai dat seama ca e plina instalatia?

                Comment


                • #23
                  Salut,

                  Intr-un w126 intra aproximativ 800 grame r12, instalatia de w201 sa spunem ca este o idee mai mica si intra aproximativ 700 gr r12, dat fiind faptul ca propanul lucreaza la presiuni diferite, din licurile postate mai sus reiese ca sunt necesare 30% din cantitatea r12, in speta butelia mea are 400 gr propan net, am cantarit butelia inainte si in timpul incarcarii sa bag aproximativ 200 grame propan pur in instalatie evident s-a simtit pe butelie cand e la jumate, racordul l-am facut in asa fel incat sa deconectez butelia rapid de cate ori vreau, nu am desfacut robinetul la maxim, deoarece in butelie erau aproximativ 25 atm, si nu am vrut sa-mi sparg furtunele si sincer nici nu cred ca este indicat.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by entty View Post
                    Intr-un w126 intra aproximativ 800 grame r12
                    S-class (W126) 260SE/300SE/300SEL 1985-91 R12 1200 g, with rear AC 91-06.91 R12 1500 g - aşa dă cartea service Behr 2010. Eu am motorul de 2.5D cu instalaţia AC originală, şi interiorul e tot cel original al maşinii W126, şi mi-au intrat 1050 g.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #25
                      Salut, inseamna ca am citi eu gresit imi cer scuze, cert este am imi merge AC-ul, si imi baga rece.

                      Cu respect.

                      Comment


                      • #26
                        Salut dragi colegi,

                        Din pacate Ac-ul la masina mea a picat momentan, dupa incarcarea avuta luna trecuta astazi am constatat ca nu mai imi baga aer rece, am verificat si nu mai am presiune in instalatie, la o verificare mai atenta la radiatorul de AC am observat o pata sanatoasa de ulei, deci radiatorul meu de AC s-a spart sau a fost spart, cel putin are o fisura mica si imi scapa freonul, nasol si vara asta voi merge cu geamurile deschise

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by entty View Post
                          radiatorul meu de AC s-a spart sau a fost spart, cel putin are o fisura mica si imi scapa freonul, nasol si vara asta voi merge cu geamurile deschise
                          Dacă ai localizat zona fisurii, de ce vrei să mergi cu geamurile deschise ? Îl duci la reparat, îl sudează, şi-ţi încarci instalaţia din nou. Oricum, mai ai gaz de o încărcare, nu ?
                          Succes, nu te lăsa !
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #28
                            Salut,

                            Multumesc de incurajare, voi incerca sa gasesc prin Arad sau Timisoara pe cineva sa-l sudeze, cu toate ca am inteles ca atunci cand este fisurat trebuie unul nou deoarece sudura nu prea tine datorita presiunilor ridicate, dar voi cauta pe cineva care chiar se percepe la asa ceva sa vedem...

                            Mersi

                            Comment


                            • #29
                              Salut dragi colegi,

                              Mi-am reparat radiatorul Ac, deoarece nu am gasit pe nimemi sa-mi repare radiatorul l-am reparat singur, cu rasina epoxi adusa de un bun prieten din Germania ``compozitie bimetal`, am bagat 22 atm in el si tine presiunea ma gandesc ca maxim 17-18 atm cat face presiune compresorul de clima nu vor fi probleme, avand in vedere ca mi s-a scurs uleiul din instalatie am de gand sa golesc toata instalatia de uleiul vechi si sa-mi pun alt ulei, dupa ideea data de @Levi in pagina anterioara (multumesc batrane ) am achizitionat cu greu ulei frigorific ester Reniso Triton, spun cu greu deoarece nu imi vine sa cred cata incompetenta cel putin in Arad, la asa zisi mesteri frigorifici, uleiul este Ester compatibil sa transporte si 134a si propan si butan si la o adica r12(evident nimeni nu stia asta nici nu stiau ca uleiul duce agentul frigorific) prin instalatia de climatizare, cantitatea de ulei dupa golirea sub presiune de aer a intregii instalatii este daca imi aduc aminte (am acas tabelul) de 160 ml, asa ca maine mi-am luat o zi de concediu si ma apuc de curatat instalatia de masurat si bagat ulei si freon, am preferat la o adica sa-mi fac singur toate astea deoarece unde se face cum trebuie te usca (750 ron) si unde-i mai ieftin la cati am intrebat in Arad incarca cu 150-200 ron doar freon fara ulei, ceea ce si lipsa uleiului iti buleste compresorul in timp,

                              Respect.

                              Comment


                              • #30
                                Salut,

                                Dupa repararea radiatorului de AC am golit toata instalatia de vechiul ulei mineral si am complectat ulei ester Reniso Triton sez 32 dupa cum urmeaza:
                                Compresor Nipodenso 120 ml
                                Radiator AC 20 ml
                                Furtune compresor (cele mari) 10 ml fiecare
                                Vaporizator 40 ml
                                Drier (butelie) 10 ml
                                Cantitatea de ulei luata din manualul de mentenanta Mercedes.
                                S-a vidat din nou instalatia si am bagat Propanul, cantitatea de Propan bagata de data aceasta a fost mai mica, undeva la 150 ml,de ce atat, deoarece am mai sapat netul prin diferite tutoriale si am concluzionat ca:

                                La o temperatura exterioara de 20 grade pe circuitul de joasa presiune la 1800 ture motorul, trebuie sa ai pe manometru 30-35 psi undeva la 2-2.3 atm este presiunea optima de functionare a instalatiei, precizez la relanti baga rece la 3000 ture baga rece, furtunul de joasa presiune este gheata, uleiul+freonul circula foarte biune, pe sticla de la Rreciver nu se formeaza bule, compresorul este mai silentios ca si inainte de schimbarea uleiului mineral.
                                Referitor la ulei uleiul Ester (reniso triton) este compatibil perfect cu hidrocarburile (propan butan) cu r12- r134a cu vechiul ulei mineral ramas probabil in cantitati infime in instalatie, am preferat repararea radiatorului in pofida sudurii deoarece sudura deforma mai rau conducta, spartura a fost cat un fir de par, adezivi folositi au fost Devcon, si Bison Aqua peste.

                                Ca si concluzie toate acestea pentru mine au meritat, toata bataia de cap, am invatat multe si am incredere in ceea ce am facut ca va tine, costul total toate materialele + ulei a fost de 300 ron, mai am propan instalatia + vreo 500 ml ulei frigorific ,

                                Respect.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF