Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme sitem de climatizare !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme sitem de climatizare !!!

    Salut, am si eu o mica problema. Am achizitionat un mercedes 190E w201 din 93 si nu stiu cum functioneaza clima, sau poate nu stiu de unde sa ii dau drumu, ma poate ajuta cineva.
    Are cele doua butoane de la bord,unu pentru ventilator si celalalt de la clima ,am dat de al doielea pana in capat dar nimic nu porneste compresorul. Deci nu am mai avut model cu clima si nu ma descurc,ajutatima va rog....

  • #2
    Salutam! Pune o poza cu comenzile, poate ajuta.
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      dcata te uiti atent are cele trei butoane.primu este acel peentru recircularea aerului in interior, aldoielea este cel pentru ventilator ci cel deal treilea cred ca e pentru clima ...

      Comment


      • #4
        Salut,
        Nu ai destula presiune in instalatie si nu porneste, daca dai butonul de clima si nu porneste compresorul pah.. , incarca instalatia cu freon asta in cel mai fericit caz, sa nu ne gamdim la senzori de presiune dusi sau compresor bulit!.

        Comment


        • #5
          Mias dori sa fie doar atat,o sa incarc instalatia si o revin. ... ms pt sfat.

          Comment


          • #6
            Ca si sfat,

            Vezi unde o incarci, la ce meseriashi, vezi ce freon iti pun in ea, freonul trebuie sa fie compatibil cu uleiul din compresor!!! in caz contrar se buleste compresorul in timp si este numai aprox. 1000 ron unul, eu cand am incarcat-o fraierii nu au vrut sa-mi schimbe si uleiul din compresor ca deh merge, am cautat ateliere care chiar stiu ce trebuie sa faca chiar daca a costat un pik mai mult.

            Comment


            • #7
              În mod normal, trebuie să ai şi butonul de ventilaţie pus măcar pe treapta I, şi numai după aceea să dai drumul la aerul condiţionat. Dacă ventilaţia este oprită, nici compresorul nu-ţi va porni ! Bineînţeles, toate acestea, cu motorul pornit. Dacă totul este în regulă, se aude foarte clar când cuplează ambreiajul agregatului (se aude un "ţâc" la cuplare şi unul la decuplare). Totodată, motorul intră în sarcină, se aude la fel de clar, şi se simte şi la turaţie.
              Bineînţeles, primul lucru e, să verifici freonul. Dar, pe timp friguros, mai pot concura şi alţi factori, care să facă imposibilă pornirea. Dacă e prea frig în habitaclu, s-ar putea să nu-ţi pornească pe prima treaptă, încearcă să împingi uşor butonul la maxim - repet, cu ventilaţia pornită !

              Cele bune !
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Am verificat si nu am presiune pe instalatie deloc, sa fie oare asta problema? Din cauza asta se poate sa nu porneasca compresorul?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Nimat View Post
                  Am verificat si nu am presiune pe instalatie deloc, sa fie oare asta problema? Din cauza asta se poate sa nu porneasca compresorul?
                  SIGUR ! Are senzor de presiune. Dacă scade presiunea, nu dă voie să pornească, deoarece, dacă merge "în gol", s-a dus compresorul. Când încarci, prima dată îţi bagă "gaz de probă", să verifice etanşeitatea sistemului. Dacă e OK, poţi da drumul la AC, să verifici dacă porneşte, dar NU MAI MULT DE 20-30 DE SECUNDE ! Cu gazul de probă nu are voie să meargă "din plin" ! E bine să se facă o probă înainte de a încărca freonul, să nu plăteşti degeaba, în cazul nefericit în care ai şi alte bube.

                  P.S. Dacă tot eşti fără freon, pune-i să-ţi facă şi schimbul de ulei în compresor, măcar ştii o treabă. Intră cca. 180 de grame, şi costă undeva la 25 de lei.
                  Last edited by Levi; 02-22-2011, 14:46 PM.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Ok ms pentru sfaturi , asa o sa fac . Va doresc bafta la toti membri clubului... in special la cei ce mau ajutat !!!

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF