Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu porneste ventilatorul aerotermei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste ventilatorul aerotermei

    E vorba de un w201 cu AC. Pana ieri a mers. Azi dimineata am pornit masina dar ventilatorul aerotermei a ramas mut, indiferent de treapta.
    De unde poate fi problema?
    Mentionez ca maneta cu treptele din bord functioneaza (cand trec de pe 0 pe pozitia I sau II se aprinde becul de pe butonul de recircualare si daca pornesc AC-ul, ac-ul merge si el). Deci singurul care nu pleaca e ventilatorul aerotermei.
    Am verificat si siguranta, la tabloul de sigurante, e ok.
    Unde as putea sa mai verific? sau care ar putea fi cauza?
    Multumesc.

  • #2
    Am avut şi eu problema asta. Încearcă următoarea mişcare (la mine asta a fost problema) : după ce ai pornit motorul, dă drumul şi la ventilator (de preferat o treaptă superioară, să auzi dacă a pornit). Acum, învârte cheia în contact, INVERS acelor de ceasornic (ca şi cum ai opri motorul), DAR NUMAI O IDEE, să nu opreşti motorul ! Contactul are 2 plăci de contact sub formă de disc, ventilatorul neputând fi pornit decât cu contactul pus, ca dealtfel multe alte accesorii (ştergător, claxon - cel puţin la mine, geamuri, etc.). La mine s-a oxidat acel disc (placă) şi nu mai făcea contact. Mişcând cheia UN PIC ÎNAPOI, se freacă contactele, şi revine conductivitatea. Dacă ventilatorul e pornit de la buton, după câteva mişcări ar trebui să se audă cum porneşte.
    Sper să fie asta problema şi să fi reuşit să te ajut.

    Cele bune !
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Originally posted by Levi View Post
      Am avut şi eu problema asta. Încearcă următoarea mişcare (la mine asta a fost problema) : după ce ai pornit motorul, dă drumul şi la ventilator (de preferat o treaptă superioară, să auzi dacă a pornit). Acum, învârte cheia în contact, INVERS acelor de ceasornic (ca şi cum ai opri motorul), DAR NUMAI O IDEE, să nu opreşti motorul ! Contactul are 2 plăci de contact sub formă de disc, ventilatorul neputând fi pornit decât cu contactul pus, ca dealtfel multe alte accesorii (ştergător, claxon - cel puţin la mine, geamuri, etc.). La mine s-a oxidat acel disc (placă) şi nu mai făcea contact. Mişcând cheia UN PIC ÎNAPOI, se freacă contactele, şi revine conductivitatea. Dacă ventilatorul e pornit de la buton, după câteva mişcări ar trebui să se audă cum porneşte.
      Sper să fie asta problema şi să fi reuşit să te ajut.

      Cele bune !
      ) Credeam ca doar eu am descoperit treaba asta. Din pacate nu e de acolo. Si eu pateam treaba asta, trebuia sa invart chiei un pic inapoi sa plece si ventilatorul.
      Dar acum e alta problema. E posibil pur si simplu sa fi inghetat si sa nu mai plece? Cu o seara inainte a mers fara nici o problema, nu a scos zgomot ca si cand ar avea carbunii buliti, deci inclin sa cred ca e un contact undeva care nu inchide circuitul.
      multumesc de sfat oricum. mai astept pareri

      Comment


      • #4
        Astazi a pornit. Fara sa ii fi facut eu ceva. Nu cunosc nici acum cauza/explicatia.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF