Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alternator

    Alternatorul nu incarca mai mult de 11,7 V. Acum vreo 2 ani am schimbat periile, (pt. ca tot nu incarca). Ar trebuii sa schimb diodele, sau mai bine il schimb cu totul?

  • #2
    La mine afost mai ieftin sa-l schimb cu unul sh decat sa-l repar (aceeasi problema)

    Comment


    • #3
      Parerea mea este ca ar trebuii inlocuit dar nu cu unul sh.Dupa mine e ceea mai buna varianta.

      Comment


      • #4
        alternator

        Pt. ca nu-mi incarca alternatorul cum trebuie, de aceea nu se sting becurile martor de la bord? Inclusiv ABS, binenteles ca nu functioneaza ABS. E drept ca masina a stat cateva luni pe tusa. Iar ABS nu are numai pe rotile din fata acest model?
        Deci toate becurile martor care se aprind cand pun contactul, raman aprinse si dupa ce pornesc motorul!
        Ce-i de facut?

        Comment


        • #5
          Nu cred ca alternatorul este problema pentru martorii din bord care iti raman aprinsi.Ma gandesc sa nu fie ceva scurt pe instalatia electrica.Iar cu ABS-ul sper ca iti va raspunde un coleg mult mai informat.

          Comment


          • #6
            Alternator.

            Totul se trage de la alternator. Am scus un fir subtire de la alternator si becurile functioneaza normal (se sting dupa ce pornesc motorul). Culmea si ABS a inceput sa functioneze.Este pe forum o sectiune pt. parte electrica. Poate gasim si un meserias.
            Ma intereseaza sa-mi spuna cineva cum se leaga alternatorul. Eu am 2 fire groase care un "meserias" le-a legat impreuna si apoi cu un papuc le-a mufat in alternator si mai am un fir rosu mai subtire (si papucul electric este mai mic), care nu stiu unde se leaga pt. ca am doua posibilitati. Cum verific daca alternatorul incarca? Bateria (cu motorul oprit) scoate 12,4 iar cu motorul pornit 12,38. E aiurea. Are cineva un alternator bun?
            O schema ceva? Iar nu cunosc tabloul de sigurante (scrie in nemteste). releele?

            Comment


            • #7
              Am gasit schema cu sigurantele pe forum, multumesc celui care a postat-o.
              M-ai ramane sa ma ajute careva cu o schema de legare a alternatorului.

              Comment


              • #8
                Pana la urma alternatorul vad ca si-a dat drumul, baga 14,5 V.
                Dar raman martorii aprinsi dupa pornirea motorului. Poate sa-mi spuna cineva cate fire vin la alternator? Eu am 2 fire groase si unul mai subtire. Dar mai am un papuc la alternator, care nu stiu daca trebuie sa vina ceva fir acolo.

                Comment


                • #9
                  Nu stie nimeni cum se leaga alternatorul?

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    Ai spus ca alternatoril baga 14v si ceva, ce model de alternator ai? pune un cod ca sunt mai multe tipuri, ar trebui sa ai un releu pe alternator sa nu lase sa treaca mai mult de 14v de la el, pe releul respectiv la unele modele sunt prinse periile si de obicei scrie bosch pe el, avand in vedere ca alternatorul tau baga 14.5v releul de suprasarcina din spatele bateriei posibil sa blocheze alimentarea si astfel becurile sa-ti ramana aprinse in bord, sunt la scarbici si netul imi merge ca prastia sa caut acum scheme de legare a alternatorului, cel mai bine si mai ieftin este sa de duci la un electriceanb auto, daca baga alternatorul 14v cel mult alternatorul este ok, releul de pe alternator costa cu tot cu perii 20-30 ron, io am pati-to erau praf periile si a trebuit sa schimb si releul, tot asa martorii din bord erau aprinsi, chiar si cel de motorina!!!!, nu te speria scapi ieftin
                    Last edited by entty; 11-22-2010, 20:37 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Si la mine e aprins inclusiv cel de la motorina, dar credeam ca sunt pe rezerva.
                      Iar 14, 3 V am incarcarea masurata la baterie, deci e trecut de releul de suprasarcina. Iar periile le-am schimbat acu 2000 Km.
                      Last edited by hipopas; 11-23-2010, 22:16 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by hipopas View Post
                        Eu am 2 fire groase si unul mai subtire. Dar mai am un papuc la alternator, care nu stiu daca trebuie sa vina ceva fir acolo.
                        Si eu am un papuc la alternator la care nu vine legat nimic, deci...

                        Comment


                        • #13
                          Salut,

                          Cred ca ar trebui sa lasati papucul ala, daca scrie W pe el este semnalul de la turometru ce la unele modele se leaga acolo, din cate ati spus alternatorul este ok, nu este ok releul de pe alternator ca baga mai mult de 14v, schimba releul sau mai bine dute la un electrician auto, nu are reost sa te complici dupa cum am spus, poti strica mai rau instalatia electrica si atunci nu o mai depooleca nici Mnezeu!!!!!!!

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF