Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema ciudata - functionare motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema ciudata - functionare motor

    Buna seara! Am un 190 din 1992 euro2 cu motor de 2.0 benzina. Intampin urmatoarea problema ciudata: in mers, cu motorul cald, din cand in cand, spre exdemplu dupa ce merg putin cu viteza 1 si apoi opresc, caz intalnit la ambuteiaje in trafic, turatia scade mult poate sub 500, motorul nu moare, daca accelerez merge iar bine, dupa ceva vreme iar face la fel, sunt zile cand merge fara acest simptom, cand o accelerez parca nu ar fi alimentata, dar creste in turatie dupa care nu mai are probleme. Sesizes acest simptom doar la cald. Stie cineva de la ce poate fi? E grav? Am schimbat de curand filtrul de benzina insa tot asa face.

  • #2
    Salut, aceeasi problema am avuto si eu dar dupa ce am schimbat filtru de benzina si aer (MAN) nu a mai facut asa deloc...la fel facea ma enerva la maxim ca nu intzelegeam de ce face asa si mai ales ca nu facea chir tot timpul...stateam cu muzica la minim sa aud motorul ca nu cumva sa se opreasca.

    Comment


    • #3
      aceias problema o am si eu in mers calc ambreiajul ,o scot pe liber si imi scade sub 500 iar daca sunt in viraj mi se opreste motoru.cand pornesc masina la rece , are variatii mari in turatii (urca la 1000 scade la 500,urca scade si tot asa) Face asa pana calc putin aceleratia pana pe la 4000 de turatii sau chiar mai jos si nu reusesc sa`mi dau seama de la ce poate fi ! Detin un 190 e din 1992 euro2 cu motor de 1.8 benzina.filtru de aer rpectiv benzina este schimbat.Iar in momentul in care reduc brusc din a 5 -a la un 140 km/h imi miroase masina a benzina . De la ce poate fi . Astept cu nerabdare niste raspunsuri !
      Last edited by kopilasul; 11-11-2010, 22:28 PM.

      Comment


      • #4
        Am schimbat filtrele, tot asa a facut. Am incercat sa curat toate furtunele de sub filtru de aer, iar dupa vad ca nu mai face...

        Comment


        • #5
          Dak o sa mai faca incearca sa vezi ce e si cu injectoarele ! La mine de la aia erau toate problemele si inca mai sunt pana nu merg la un mecanic sa vada ce e cu injectia ! Vad ca pentru moment merge bine . Azi dupa ce am plecat de pe loc am mers 100 - 200 de metri si mi s`a oprit motoru in trafic dar am pornit`o .. apoi a mers bine ! Inca o data spun .. un raspuns exact va dau dupa ce o duc la mecanic.

          Comment


          • #6
            Salutare tuturor,daca stie cineva cum as putea sa rezolv problema ``ciudata`` a motorului(2,3 8 valve) care se manifesta in felul urmator: intre 700 si 1,2-300 ture daca apas acceleratia usor moare motorul,dak apas brusc sa treaca undeva peste 2000 de ture merge aceiasi problema o are si in sarcina desi la sfatul mecanicilor am schimbat delcou,bujii,fise ,filtre reglat debit benzina si avans tot asa se comporta;

            Comment


            • #7
              verificati :
              - Verificati conectorul de la MAF sa fie bine fixat
              - harnesul de la MAF poate sa fie uscat si sa faca scurt
              -MAF senzor

              dar nu inainte sa fiti siguri ca totul e OK:
              - compresie
              - aprindere
              -presiune joasa la benzina
              - injectoare
              - vacum scazut
              - presiune la evacuare mare ( catalitic infundat )

              Comment


              • #8
                mai adaug :


                -curati MAF senzor , nu folositi alceva decit Mass Air Flow Sensor Cleaner
                mai jos aveti in video clip , e mai usor asa :))

                ******
                -motorul trage aer fals in zons de admisie verificati pe sub filtrul de aer furtun de aer
                ******
                verificati releul de protectie pentru alimentare cu curent ( nu stiu cum ii spune in romaneste ) se afla in spatele bateriei si are o siguranta de 10A deasupra lui , ar trebui sa aive data de fabricatie , schibatil daca are mai mult de 10 ani , foarte multe relee mor chiar mai devreme , daca releul asta face nazuri masina se comporta cum a descris Alex

                BAfta


                http://www.youtube.com/watch?v=vPT8rL0noYg

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru sfaturile date,din pacate i-am spart motorul iesri deci acuma imi caut alt mortor :2,3 16v daca stiti ceva de vanzare...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Alex_86 View Post
                    Salutare tuturor,daca stie cineva cum as putea sa rezolv problema ``ciudata`` a motorului(2,3 8 valve) care se manifesta in felul urmator: intre 700 si 1,2-300 ture daca apas acceleratia usor moare motorul,dak apas brusc sa treaca undeva peste 2000 de ture merge aceiasi problema o are si in sarcina desi la sfatul mecanicilor am schimbat delcou,bujii,fise ,filtre reglat debit benzina si avans tot asa se comporta;
                    Salut ! dupa simptomele descrise de tine, pare a fi o problema a pompei de benzina, care nu creeaza suficienta presiune ! Cand accelerezi, presiunea pe conducta trebuie sa creasca, dar in cazul tau scade, ceea ce duce la " un scurt inec " . Daca te duci la un service si cuplezi pe conducta de la pompa de benzina, un ceas indicator de presiune, vei vedea acest lucru ! Si eu am schimbat bujii, filtre, am curatat injectoare, am facut toate lucrurile posibile si imposibile si am umblat in 15 service-uri pana i-am dat de cap ! SPOR !

                    Comment


                    • #11
                      Scriu si eu aici pentru a nu mai incarca forumul cu topicuri....
                      Am si eu problema stresanta cu opritul in mers cand scoti pe liber sa opresti la un stop ceva...Acum am schimbat sonda cu 4 pini dupa chiulasa,masina porneste ok,sta turata un pic apoi usurel scade la 750tr/min,relantiul e ok tot timpul....Aprinderea e noua toata,filtru benzina recent pompa la fel.
                      Stau si ma gandesc sa fie senzorul de la clapeta de aer(EHA) dus sau sonda aia dupa filtrul de aer?ma tot gandesc dar nu reusesc sa imi dau seama...e ca si cum ar primi prea mult aer la un moment dat,sau ca si cum i s-ar taia benzina...

                      Masina are amestecul facut ca la carte cu analizor din ala de gaze tot tacamul consumul e bun,astept sugestii multumesc

                      200E,motor 102 963,2,0l injectie KE-jetronic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sorinvuta View Post
                        Scriu si eu aici pentru a nu mai incarca forumul cu topicuri....
                        Am si eu problema stresanta cu opritul in mers cand scoti pe liber sa opresti la un stop ceva...Acum am schimbat sonda cu 4 pini dupa chiulasa,masina porneste ok,sta turata un pic apoi usurel scade la 750tr/min,relantiul e ok tot timpul....Aprinderea e noua toata,filtru benzina recent pompa la fel.
                        Stau si ma gandesc sa fie senzorul de la clapeta de aer(EHA) dus sau sonda aia dupa filtrul de aer?ma tot gandesc dar nu reusesc sa imi dau seama...e ca si cum ar primi prea mult aer la un moment dat,sau ca si cum i s-ar taia benzina...

                        Masina are amestecul facut ca la carte cu analizor din ala de gaze tot tacamul consumul e bun,astept sugestii multumesc

                        200E,motor 102 963,2,0l injectie KE-jetronic
                        Salut Sorin!
                        Incearca sa ii mai maresti putin relantiul, din cablul de acceleratie.
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          Pai si cu el marit cand e calda rau,tot moare uneori....sa fie potentiometrul o sa mai lucrez la el sa il mai misc usurel asa....poate poate o vrea...

                          Comment


                          • #14
                            Salutare. Cu problema asemanatoare m-am confruntat si eu azi. Pornire la rece impecabila, relantiu constant ( nu stiu cat ca n-am turometru in dotare), plec de pe loc si dupa cateva sute de metrii opresc la semafor. La fel si motorul, se opreste si el. Pornesc la sfert de cheie si-o tin din acceleratie ptr ca altfel se balbaie motorul la greu (relantiu foarte mic). Am dat vina pe faptul ca-i motorul rece. Dar na fost sa fie asa. Si la cald s-a intamplat la fel, adevarat ca n-a mai murit motorul,dar relantiul foarte mic cand o scoteam pe liber. Daca il ajutam putin din acceleratie , relatiul revenea la normal. Oare ce sa fie? Motorul este 102.924, 2.0 benz, carburatie

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF