Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Grup w201

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grup w201

    Salut am probleme la un w201. Am cumparat un grup, dar au aparut urm diferente fata de cel pe masina. Masina e un w201 motor 2000cc cutie in 4 manuala.

    Grupul cumparat are codul 773289 raport 3.27 - A
    Grupul masinii care pare mai mic si ca dimensiune are codul 179275 3.23 - B

    Ca si latime e la fel, difera doar lungimea la grupul A fata de B. A are 28.5 cm si B are 31 cm.

    Ca idee grupul cred ca e de pe w124 si eu vreau sa il pun pe w201. Cred ca trebuie sa schimb si capacul la spate ca A are 2 suruburi ca prindere pe cand B are 4.

    Acum mi-ar trebui si tronsonul de cardan de la grup pana la rulent. Ce ma sfatuiti ? Sa cumpar alt grup sau sa schimb tronsonul de cardan care a masinii e mai mare. Stie cineva ce lungime are un tronson de cardan la w124?

    Pun ceva poze sa va creati niste idei.
    Attached Files
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

  • #2
    Originally posted by sovieticool View Post
    Grupul cumparat are codul 773289 raport 3.27 - A
    Grupul masinii care pare mai mic si ca dimensiune are codul 179275 3.23 - B

    Ca si latime e la fel, difera doar lungimea la grupul A fata de B. A are 28.5 cm si B are 31 cm.

    Acum mi-ar trebui si tronsonul de cardan de la grup pana la rulent. Ce ma sfatuiti ? Sa cumpar alt grup sau sa schimb tronsonul de cardan care a masinii e mai mare.
    Să nu fie cu supărare, dar eu nu înţeleg.
    Avem un grup (B) de 31,00 cm lungime pe maşină, şi vrem să-l schimbăm cu unul (A) de 28,50 cm lungime. Rezultă o diferenţă de 2,50 cm în minus, ceea ce înseamnă că, cardanul trebuie alungit fix cu această lungime. Nu ştiu ce tip de cardan o fi, dar dacă tronsonul dintre grup şi rulment este din 2 elemente culisante, s-ar putea să culiseze cu atât "in extremis". Nu ştiu însă, cât este de sănătoasă această mişcare, deoarece (din cunoştinţele mele), trebuie să intre cele două elemente una-n alta, min. 6 cm.
    Dacă, în schimb, ai greşit la redactarea postului, şi e invers (adică grupul existent pe maşină este cel scurt, iar cel care vine montat, e cel lung, atunci trebuie căutat un strungar bun (pt. centrare axială) care are un frate sudor la fel de bun (cordon de sudură sănătos), şi trebuie scurtat cardanul.
    La transplantul meu a fost nevoie de scurtarea cardanului cu 80 de mm.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Ai dreptate am gresit ..A e ala micu si B ala mare.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by sovieticool View Post
        Ai dreptate am gresit ..A e ala micu si B ala mare.
        Atunci, ia din textul meu partea care se referă la situaţia ta ! Oricum, e situaţia cea mai fericită pt. tine. Succes !!!
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Depinde pe ce portiune era bagat in jonctiune ,poate reusesti sa il jonglezi de acolo ,e de preferat in loc sa il tai ,

          Comment


          • #6
            Salutam! Lungimea portiunii(tronsonului) de cardan grup-cruce cardanica la W124 are 82,7cm(W124/200E). Daca spui ca, grupurile difera ca lungime, la gaurile suportilor se mai potrivesc? Am inteles in partea din spate schimbi capacul, dar in fata?
            Last edited by tumar; 10-19-2010, 20:57 PM.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Buna observatie domnu tumar. Suruburile pentru prindere sus vine fix la fel. E mai lung axul de la grup.
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Axul nu merge schimbat de pe unul pe altul? Daca tronsonul spate este prea lung alta solutie nu ai decat sa il tai, de "jonglat" fata-spate nu vad cum deoarece carcasa rulmentului are prindere fixa(sau aproape, 0,5cm). Tronsonul fata culiseaza inainte-inapoi.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tumar View Post
                  Axul nu merge schimbat de pe unul pe altul? Daca tronsonul spate este prea lung alta solutie nu ai decat sa il tai, de "jonglat" fata-spate nu vad cum deoarece carcasa rulmentului are prindere fixa(sau aproape, 0,5cm). Tronsonul fata culiseaza inainte-inapoi.
                  Marius ,eu cred ca e mai usor sa modifice prinderea rulmentului intermediar ( 2 piulite de M8) decat sa taie cardanul .Oricand poate sa revina la dotarea initiala a grupului mutand doar aceasta prindere pe noua pozitie .In felul asta cardanul ramane si el nemodificat si centrat de la mama lui

                  Comment


                  • #10
                    Eugen, te inteleg ca este mai simplu asa, dar si acolo va trebui avut in vedere cum prinde acele suruburi(facut suport,pus piulite pe interior si sudate). Insa de aici apar unele probleme, zic eu importante. La mutarea prinderii rulmentului, tot ansamblu merge spre inainte cu 2,5 cm daca am inteles eu bine. Culisarea primului tronson(de la cutie la rulment) este blocata. Acest tronson trebuie sa culiseze spre inapoi deoarece in capatul cardanului la cutie exista o bucsa de "centrare" in care intra axul cutiei, la fel si pe tronsonul 2 la grup. Daca primul tronson nu culiseaza, la incercarea de schimbare a unui cuplaj elastic(Hard disc) va trebui desfacut tot cardanul cap-coada si dupa aceea "frant" de la jumatate ca sa poata sa iasa bucsele de centraj de pe axul cutiei si respectiv grup. Va fi destul de greu. Daca se ajunge la taierea tronsonului, un bun strungar si un bun sudor vor stii ce trebuie facut.
                    Cel mai bine se pun in balanta cheltuielile cu cumpararea unui alt grup si cheltuielile cu taierea si centrarea tronsonului de cardan.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Am vorbit cu persoana de la care am luat grupul si a zis ca ma ajuta cu un tronson de cardan mai scurt. Trebuie doar sa masor mai exact lungimea sa (pe un elevator) si canelurile cu un subler. Nu am apucat azi ca am avut treaba foarte multa. Sper ca miine sa ajung la un elevator sa masor si sa vad ce raspuns primesc de la vanzator. M-am gandit la varianta de a muta pozitia rulmentului dar a iesit din ecuatie ulterior. Miine revin cu detalii dupa ce masor. Salutari.
                      Last edited by sovieticool; 10-20-2010, 18:36 PM.
                      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                      now - bicicleta !

                      0744 239 949

                      WEB
                      http://garajautodiag.blogspot.com

                      Comment


                      • #12
                        Marius ,daca nu cunosti persoana(ele) care vor prelucra cardanul astfel incat sa fi sigur ca il vor centra la ceasul comparator inainte de taiere si dupa sudare pentru a finisa sudura ,posibil ca dupa aia sa ai vibratii in el care i-ti vor distruge prima data suportul de cauciuc ( mai ales daca este imbatranita guma ) iar in timp rulmentul .De aceea am spus ca ar fi mai simplu sa se modifice ( adauge ) inca un set de piulite pentru prinderea intermediarului unde ai toleranta mult mai mare decat la cardan ( de ordinul milimetrilor si nu a zecimilor /sutimilor )

                        Eu cand am modificat la mine am avut ceva probleme cu piesele in sensul ca am comandat ceva la magazin iar apoi sa descopar ca i-mi trebuia altceva ( ma refer la flansele elastice ,ca atare am facut urmatoarea ,,magarie :

                        1.Schimbat grupul de pe masina care era cu flanse mica si fara abs ( mai scurt ) cu alt grup mai mare cu ABS respectiv flanse cardan /planetare mai mari
                        2.Schimbat planetarele vechi cu flanse mica cu altele cu flanse mare

                        In urma acestei modificari nu am mai avut acelasi tip de prindere la capetele cardanului ( cutia avea si ea flanse mica ) iar eu comandasem flansa elastica mare pt ea

                        Ca atare am pus flansa mare de fata la grup am continuat cu un segment de cardan cu flanse respectiv intermediar mari ,iar partea de fata ( fixa ) am modificat-o in sensul ca la cutie a ramas flanse mica ( unde am folosit flansa elastica de spate de la grup ) si am modificat cardanul schimband culisanta tata mica cu una mare pentru a putea sa cuplez cu partea din spate a cardanului .
                        In cazul de fata la mine dupa masuratoarea si comanda mea data strungarului culisanta intra maxim in partea din spate ,de demontat se demonteaza destul de usor acele stuturi de la flansele cardanurilor intrand destul de usor in cuplajele elastice care au gaurile un pic mai largi ( fixarea segmentelor de cardan realizandu-se prin cele 3 ghidaje de la suruburile de prindere

                        Am mers cu ea dupa modificare maxim 110 km/h ( nu merg in principiu mai mult de atat ) fara sa simt vibratii Singura vibratie o am cand plec de pe loc ( posibil sa fie de la magaria cu flansele ) facuta de mine sau de la modificarea strungarului ( pe care nu am avut posibilitatea fizica sa il verific ) si care e o vibratie pe care o simt in intermediar pana se ,,aliniaza/centreaza cardanul( 1-2 sec ) asta doar in cazul in care plec mai dur ,daca plec batraneste nu se simte nimic


                        p.s. scuze de roman sper sa se inteleaga din ce am scris mai sus modificarea facuta de mine

                        Comment


                        • #13
                          Oricum decizia ii apartine proprietarului(Jan), noi ne expunem argumentele. Cea mai simpla solutie este sa puna grup de care trebuie si sa incerce sa il dea(vanda) pe cel de W124.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF