Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema garnitura capac chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema garnitura capac chiuloasa

    Am reusit in cele din urma sa schimb garnitura dreptunghiulara de la capacul de chiuloasa, ce veche era deja arsa si curgea ulei pe aproape toata partea dinspre bujii. Am facut in jur de 2000-3000km cu cea noua si fenomenul reapare treptat.Stie cineva cum ar trebui stranse exact piulitele de la capac cu o cheie dinamometrica? Trebuie pus si un strat de silicon sau altceva intre capac si garnitura?

  • #2
    Salutam! In general toate suruburile se strang cu o cheie dinamometrica, dar la noi merg si fara(dar cu simt caci capacul este din aluminiu). Ordinea de strangere ar fi din interior(mijloc) spre exterior in spirala.Nu strangi suruburile definitiv de la inceput, intai apropie capacul. Mai incearca sa mai strangi usor, poate se mai aseaza, dar daca calitatea cauciucului este proasta(in general cam cumparam ce este mai ieftin) nu prea ai ce sa faci decat sa o desfaci si sa pui o pelicula de gasket negru pe ambele fete si sa o strangi din nou. Spor la treaba si numai bine!
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Recomand silicon Reizosil , de la Victor Reinz.Este foarte bun pentru etansarea garniturilor , este un silicon ce contine si ceva cauciucat.Este special pentru garnituri de chiuloasa , rezista la temperaturi inalte.

      Comment


      • #4
        Pe garnitura de chiulasa nu se pune nimic nici un silicon. Asa am patit si eu si asa face in continuare. Am schimbat garnitura si "plange" pe partea bujiilor. Am ajuns la concluzia ca e bine sa o las asa .. cat dracu poate sa curga pe acolo ..2 kile pe an.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Cum setez cheia dinamometrica? La ce valori? Nu detin deocamdata una insa voi cumpara in cel mai scurt timp una.

          Comment


          • #6
            Originally posted by raduburcea View Post
            Cum setez cheia dinamometrica? La ce valori? Nu detin deocamdata una insa voi cumpara in cel mai scurt timp una.
            Un manual de reparatii al masinii te va ajuta mult. Acolo sunt trecute valorile la care se vor strange suruburile diferitelor componente.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Originally posted by sovieticool View Post
              Pe garnitura de chiulasa nu se pune nimic nici un silicon. Asa am patit si eu si asa face in continuare. Am schimbat garnitura si "plange" pe partea bujiilor. Am ajuns la concluzia ca e bine sa o las asa .. cat dracu poate sa curga pe acolo ..2 kile pe an.
              Asa este.Si eu am schimbat acea garnitura si cei de la service au pus silicon sa etanseze.A doua zi pierdea din nou ulei au desfacut din nou au indepartat stratul de silicon si au pus-o la loc.Nu am mai avut probleme de atunci.

              P.S:la mine nu au sa folosit cheie dinamometrica.
              Bafta!

              Comment


              • #8
                Originally posted by raduburcea View Post
                Cum setez cheia dinamometrica? La ce valori? Nu detin deocamdata una insa voi cumpara in cel mai scurt timp una.
                Pentru strangerea capacului de la culbutori ( banuiesc ca despre el este vorba ) nu trebuie cheie dinamometrica .
                Asa ceva se foloseste pentru stangerea chiulasei, volanta, etc .

                Comment


                • #9
                  Salutam! Ideea este ca inainte de a schimba garnitura, atat partea de sus a chiulasei cat si capacul vor trebui curatate de eventualele resturi ale garniturii vechi. A se evita zgarierea suprafetelor, iar ca si folosire a gaschetului este o varianta care eu am folosit-o cu succes pana am luat garnitura noua. Eu am folosit gaschet negru( pentru ca nu sarea in ochi ca cel rosu) si a tinut foarte bine. La cea noua nu a mai fost nevoie.Vorbim de garnitura de la capacul de la culbutori sau axul cu came, caci la cea de chiulasa nu se foloseste nici un fel de silicon, gaschet sau alte "lipiciuri".
                  Numai bine!
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF