Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa benzina!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa benzina!

    Salut toti posesorii de MB! Am devenit copilul problema, de cateva luni pompa de benzina bazaie (initial am crezut ca e din esapamentul final, fiind putin fisurat).Am ramas odata in pana de benzina cand am luat masina asteptand sa se aprinda martorul din bord, dar bazaitul il are de curand, benzina bag numai 99+, am bagat odata un aditiv de curatire injectoare ( nu stiu dak a fost schimbat vreodata cel putin fostu proprietar a facut cu ea putini Km in 4 ani cat a avut-o, a plimtat-o din cand in cand sambata Bucuresti-Buzau). Demaraj are, ce am observat aseara cand incercam sa schimb filtrul de benzina cum roteam de pompa putin arunca benzina pe la condunte, si filtrul la fel.
    Filtrele noi de aer si benzina sunt Champion, ce parere aveti sunt bune? dvs ce recomandati?
    Multumesc frumos!

  • #2
    Originally posted by Andreas View Post
    Am ramas odata in pana de benzina cand am luat masina asteptand sa se aprinda martorul din bord, dar bazaitul il are de curand.
    Filtrele noi de aer si benzina sunt Champion, ce parere aveti sunt bune? dvs ce recomandati?
    Multumesc frumos!
    Sunt bune filtrele Champion dar si mai bune sunt cele produse de MAN FILTER. Cat despre acel bazait al pompei de benzina, aceasta arata cat de uzata este pompa. Dar greseala ta este ca ai ramas fara benzina in timp ce motorul functiona. Pompa de benzina functioneaza la citiva bari presiune iar in momentul in care prinde aer, paletii din interiorul pompei de benzina se uzeaza foarte repede. Incearca sa nu mai ramai fara benzina.

    Comment


    • #3
      Ca filtre prefer HENGST sau KNECHT,si de aer K&N.De pompa benzina,e de schimbat cu una noua.....daca vrei sa o schimbi....la pompe benzina electrice sau nu,prefer PIERBURG(costa o idee mai mult dar merita).

      Comment


      • #4
        Va salut! Am shimbat filtrul de benzina (Bosch) dar acel bazait a ramas. Mai am o sansa ca pompa totusi sa nu fie pe duca, la vechiul proprietar masina a stat majoritatea timpului in garaj fiind scoasa doar o data de doua ori pe luna (Bucuresti-Pitesti sau Bucuresti-Buzau), sunt convins ca masina nu a stat cu foarte multa benzina in rezervor, eu de cand am luat-o fac cel putin 100 Km/zi in oras, acel bazait a aparut cam de cand am bagat in rezervor un aditiv de curatire a instalatiei si injectoarelor, o sa incerc sa desfac sorbul poate rugina si mizerie sta depusa acolo si din aceasta cauza sa traga greu pompa in continuare, sper.
        Va salut si toate cele bune!

        Comment


        • #5
          Nu mai cauta nume de filtre,schimba pompa sau mergi cu ea pina moare,ca biziitul e semn de boala la dinsa.De multe ori pishatul ce bagashi decapeaza rezervorul sau cel putzin mizeriile din traseu ti le duce in injectzie,trecind implicit prin pompa.

          Comment


          • #6
            Va salut stimabili posesori de MB! Astazi dupa o certa crunta cu niste domni mecanici cum ca rezervorul de w201 nu ar avea 'sorb', la insistente au catadicsit sa se apuce de lucru si sa desfaca acel filtru de impuritati din interiorul rezervorului, care nu era infundat asa de rau, dar in rezervor erau ceva gunoaie si benzina care nu era trasa de pompa dar statea pe fundul rezervorului culoare care dadea spre maroniu. problema cu bazaitul nu a fost rezolvata, dar pompa nu mai face asa de tare ( inainte se auzea si de la cativa metri acum trebuie sa pui urechrea langa usa din spate stanga in apropierea pompei ca sa se mai auda acel bazait. O sa urmez indicatiile lui DMIHNEA si o sa ma pregatesc sa achizitionez o alta pompa dar de data asta sa fie PIERBURG care numai la o prima vedere imi ofera mai multa incredere decat in BOSCH.
            Multa bafta si sa nu aveti nevoie dus in service pentru ca putini sunt cei care stiu ce au de facut si care vor sa faca ceva!

            Comment


            • #7
              personal nu consider ca BOSCH s-a stricat ca nume(sa folosesc ciorismele din folclor).Dar facind produse prin toata lumea,de multe ori calitatea e indoielnica....si revenind la cazul lui ANDREAS,un bun gospodar da jos rezervorul,il curatza de jegurile adunate,schimba pompa daca e cazul+filtrul,daca considera baga un aditiv de curatat broasca sau injectoare.....si cind totul e parfumat vinde masina,si se bucura altul de ea facuta,cum ni se intimpla de multe ori....din pacate.......bafta

              Comment


              • #8
                aceeasi problema o am si eu cu bazaitul enervant,dar m-am obisnuit,si nu ma mai plang ca ma omoara lumea ...bafta ,si poate imi spui si mie care a fost pana la urma buba..
                “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                Comment


                • #9
                  salut baieti am un w202 benzina si am avut candva si eu acel bazit enervant ce ma determina sa conduc cu volumul la muzica ceva mai mare numai sa nu mai aud acel bazait.am fost la "doctor" cu ea si mi-a spus ca pompa nu mai are putere sa bage "x" atmosfere si am schimbat-o(anul trecul am dat pe ea 800 ron)iar acum sint foarte multumit.nu cred ca la tine ar putea fi altceva decat pompa.dar cu pornirea la rece sau la cald cu e??? bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Salut! Cu pornirea la cald sau rece nu e nici-o problema porneste la sfert. Doar ca bazaie de te scoate din minti am si finalul spart si il acopera deci e stresanta si bazaitu se aude si in rezervor, daca il tin mai 3 sferturi nu se mai aude in rezervor doar afara. De 2 saptamani a inceput ca sa faca, ca un mancator inrait de fasole partzaie de rad singur ca nebunii in masina, se prea poate sa nu mai bage la aceeasi presiune ca si demarajul fluctueaza dar la viteza ii place tare, fuge bine dar nu mai vrea la demaraje mai tineresti asa.
                    Toate cele bune!

                    Comment


                    • #11
                      vezi k s-ar putea sa ai returul infundat...de-asta bazaie
                      asa imi facea si mie si knd am dus-o la service asa mi-au zis
                      Te uiti...iti place...iti doresti dar n-ai ce face...Traiesti cu speranta si mori cu regretul...

                      Comment


                      • #12
                        pompa noua tata....
                        Mercedes w211 E220CDI
                        Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
                        Mercedes w124 2.5 d 90 cp

                        Comment


                        • #13
                          Ca sa inteleg totusi, ar trebui sa se auda zgomotul functionarii pompei de benzina ?!?! La mine se aude din exteriorul masinii destul de accentuat .....E normal ? (Mercedes E 200- CE )
                          Last edited by tomac; 03-06-2008, 12:36 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Va salut! Uite ca la treaba cu returul infundat nu m-am gandit, am schimbat filtru benzina, am dat pompa jos si am desfacut si curatit rezervorul + sorbul, da sa i-au toata instalatia la mana nu m-am gandit pentru ca masina a mers si merge de rupe, mai ales pe autostrada jar mananca nu am eu vlaga sa merg cum poate ea sa duca. In schimb bazaie beleaua aia de pompa de ma scoate din minti. A si daca era infundat ma gandesc ca trebuia sa gasesc ceva mizerie in rezervor dar era curat.

                            "tomac" singurul lucru care ar trebui sa-l auzi la pompa e acel bazait scurt cand pui contactul (BBZZZZZZTT) cam 2-3 secunde atat in rest liniste deplina.

                            Toate cele bune!
                            Last edited by Andreas; 03-06-2008, 11:29 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Sunt de parere ca bazait=coma pompa. Deci, schimbat pompa ar fi cea mai de propus solutie.

                              Si eu tot pe PIERBURG as merge. De fapt este producatorul ce echipeaza MB la iesirea din fabrica. Daca te duci la vreun dealer MB, dai o anumita suma pe ea, dar daca o cumperi (tot Pierburg) de la altcineva (Augsburg International de ex.) salvezi vreo 30-35%.

                              Acum vreo doi ani am trecut prin aceleasi "furci caudine" ... dupa bazait a venit stop total motor in trafic si a trebuit sa cumpar ambele pompe (a mea are 2 bucati) desi doar una cazuse. Nu-i bai, pompa/pompele intra la consumabile, precum placutele de frana, curelele, sau mai stiu eu ce ...

                              Capul sus si schimba pompa. Apropos, MB nu accepta aditivi in benzina, cu exceptia unuia singur pe care il vand chiar ei !... Ce concluzie e de tras ?...

                              Bogdan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF