Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

fenomen paranormal curea?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fenomen paranormal curea?

    Salut dragi colegi,

    Am scimbat saptamana trecuta cureaua de accesorii, toate ok pana acum 2 zile cand a inceput sa-mi scartaie, dar nu-mi scrataie la relantiu sau in sarcina, imi scartaie cand aprind faza lunga si cu faza lunga pusa si semnalizez, chiar nu are logica, scartaitul se aude din alternator, dar de ce numai can incep sa consum curent? ce franeaza alternatorul cand incep sa aprind toate becurile? ajutati-ma va rog daca stiti ca in 1.08.2010 plec in concediu, ideea este ca cureaua este bine intinsa, cand incepe sa scartaie apa urca cam cu 5 grade turometrul ramane blocat cam la 500 ture chiar daca motorul este turat, ce ar putea frana alternatorul cand este solicitat? chiar nu-mi dau seama ( fenomen UFO),
    ps odata cu scoaterea terminalului W pentru turometru am schimbat si carbunii din alternator, sa fie ei de vina pana se mai uzeaza? rulmentiii pe alternator sunt ok.

    Motor 611 diesel,

    Multumesc anticipat, si poate este un cap mai luminat ca mine care sa ma indrume ce sa fac.

  • #2
    Bănuiesc că ai cureaua de accesorii trapezoidală. Cureaua nouă are secţiunea mai mică decât fulia. Ea în loc să se aşeze pe flancuri şi să antreneze tot ce ai tu acolo, se aşează pe fundul fuliilor şi la creşterea consumului de curent, cuplul rezistent la alternator se majorează mult şi cureaua începe să patineze. Oricât ai întinde-o, fenomenul va persista, ba mai mult, vei distruge şi rulmenţii tuturor accesoriilor antrenate dacă tensionezi excesiv cureaua.
    Trebuie s-o schimbi cu una mai lată.
    Turometru rămâne în urmă pentru că turaţia alternatorului când începe să patineze scade la o valoare mai mică decât cea de ralanti.

    Comment


    • #3
      Foarte bun raspunsul ! Am patit-o si eu la fel ! Am schimbat cureaua si totul a revenit la normal.

      Comment


      • #4
        Multumesc de raspuns, nu stiam ca alternatorul opune rezistenta mai mare in sarcina, voi schimba cureaua, multumesc,

        Alin Arad.

        Comment


        • #5
          O precizare ar fi ca am curea lata cu caneluri nu trapezoidala, posibil pana se mai aseaza? sau exista mai multe tipuri de caneluri pentru cureaua respectiva, adevarat este ca au am luat cureaua ochiometric ca m-am grabit, am respectat doare lungimea, cand am pus-o sus tot ochiometric se potrivesc si canelurile..

          Comment


          • #6
            Nu cumva ai probleme cu rulmentii de la alternator ? Sa ai vreunul care merge mai greu iar cand intra alternatorul in ,,span" il franeaza si mai tare ?

            Comment


            • #7
              Salut,

              Alternatorul este ok, am verificat rulmentii si sunt foarte ok, ideea este ca intinzatorul are un amortizor separat, amortizorul era prins pe chiuloasa si nu avea deloc cursa, presa si el cureaua, acum l-am pus mai sus in gaura imediat urmatoare ca m-am gandit ca trebuie sa amortizeze la socurile cand intra compresorul de la clima sau etc, deci practic acum amortizorul sta un sfert deschis, amortizorul respectiv este cred ok adica se deschide usor si intra infernal de greu, nu este scurs, sa fi facut oare o gresala ca l-am pus mai sus? cureaua cand apas cu degetul se lasa cam 5-7 mm, exista o metoda de a mai intinde cureaua in afar de presarea intinzatorului din amortizor, amortizor care apoi nu mai lucreaza nimic, cureaua pe caneluri are un kkt de praf alb, am curatat-o dar nu am insistat pe treaba asta ca nu m-am gandit ca patineaza in sarcina alternatorului, sa o curat mai bine de praful ala alb?

              Va multumesc pan acum de raspunsuri,

              Alin Arad

              Comment


              • #8
                Lasa totul la locul lui si incearca un alt acumulator
                Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Voi incerca si cu acumulatorul ca am, cert este ca am facut ieri un drum de vreo 200 km si s-a mai indreptat, acum imi patineaza doar la un consum foarte mare, faza lunga-muzica la maxim-avarii puse, daca in 200 km s-a remediat in mare ma gandesc ca la inca 200 km v-a disparea total fenomenul, cureaua am luat-o la repezeala, nu am gasit Bosch ce aveam inainte, posibil sa se moaie mai cauciucul
                  de pe curea sa faca priza mai buna cu rolele, ideea este ca m-am mai linistit

                  Multumesc oricum pentru sugestii.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    Am rezolvat problema, asta dupa ce am facut concediu prin tara cu masina, saptamana trecuta am vazut o schema pe acest forum cum sa pun cureaua cum trebuie, problema la mine era ca cureaua era pusa pe rola intre pompa de apa si alternator si trebuie pusa bucla pe rola intre alternator si fulie ca cureaua sa aiba suprafata mai mare de contact cu fulia sa nu patineze, cu toate astea a facut vre-o 2000 km cu ea pusa gresit, traiasca mercedesu si forumul asta!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF