Salut dragi colegi,
Am scimbat saptamana trecuta cureaua de accesorii, toate ok pana acum 2 zile cand a inceput sa-mi scartaie, dar nu-mi scrataie la relantiu sau in sarcina, imi scartaie cand aprind faza lunga si cu faza lunga pusa si semnalizez, chiar nu are logica, scartaitul se aude din alternator, dar de ce numai can incep sa consum curent? ce franeaza alternatorul cand incep sa aprind toate becurile? ajutati-ma va rog daca stiti ca in 1.08.2010 plec in concediu, ideea este ca cureaua este bine intinsa, cand incepe sa scartaie apa urca cam cu 5 grade turometrul ramane blocat cam la 500 ture chiar daca motorul este turat, ce ar putea frana alternatorul cand este solicitat? chiar nu-mi dau seama ( fenomen UFO),
ps odata cu scoaterea terminalului W pentru turometru am schimbat si carbunii din alternator, sa fie ei de vina pana se mai uzeaza? rulmentiii pe alternator sunt ok.
Motor 611 diesel,
Multumesc anticipat, si poate este un cap mai luminat ca mine care sa ma indrume ce sa fac.
Am scimbat saptamana trecuta cureaua de accesorii, toate ok pana acum 2 zile cand a inceput sa-mi scartaie, dar nu-mi scrataie la relantiu sau in sarcina, imi scartaie cand aprind faza lunga si cu faza lunga pusa si semnalizez, chiar nu are logica, scartaitul se aude din alternator, dar de ce numai can incep sa consum curent? ce franeaza alternatorul cand incep sa aprind toate becurile? ajutati-ma va rog daca stiti ca in 1.08.2010 plec in concediu, ideea este ca cureaua este bine intinsa, cand incepe sa scartaie apa urca cam cu 5 grade turometrul ramane blocat cam la 500 ture chiar daca motorul este turat, ce ar putea frana alternatorul cand este solicitat? chiar nu-mi dau seama ( fenomen UFO),
ps odata cu scoaterea terminalului W pentru turometru am schimbat si carbunii din alternator, sa fie ei de vina pana se mai uzeaza? rulmentiii pe alternator sunt ok.
Motor 611 diesel,
Multumesc anticipat, si poate este un cap mai luminat ca mine care sa ma indrume ce sa fac.
Comment