Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferential w201 2000 d 1989

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferential w201 2000 d 1989

    Salut.
    Ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce raport am la diferential , trebuie schimbat ca am joc, sau daca se poate repara.
    Attached Files
    Last edited by aerox replica; 04-23-2010, 14:25 PM.

  • #2
    Ridici masina pe rampa si cum te uiti din spate la grup undeva in dreapta o sa vezi o ,,buza"mai mare decit capacul de fund ,o cureti cu peria de sirma si o sa afli raportul grupului cit si seria

    Comment


    • #3
      Originally posted by papini View Post
      Ridici masina pe rampa si cum te uiti din spate la grup undeva in dreapta o sa vezi o ,,buza"mai mare decit capacul de fund ,o cureti cu peria de sirma si o sa afli raportul grupului cit si seria
      Multumesc. Dar ai idee daca pe w201 au fost puse blokant? si pe ce motorizari?

      Comment


      • #4
        Esti sigur ca e grupul din fabrica ? vezi seria ,vezi raportul si dupa aia il cauti si il identifici si vezi ce fel e si pe ce masini s-a pua

        Comment


        • #5
          [QUOTE=papini;131063]Esti sigur ca e grupul din fabrica ? vezi seria ,vezi raportul si dupa aia il cauti si il identifici si vezi ce fel e si pe ce masini s-a pua[/QUOTE

          Da totul este original al masinii,nu s-a schimbat nimik

          Comment


          • #6
            Originally posted by aerox replica View Post
            Multumesc. Dar ai idee daca pe w201 au fost puse blokant? si pe ce motorizari?
            Asta nu stiu dar cred ca se poate afla ...

            Comment


            • #7
              Daca e neschimbat nimic fata de ce avea cand a iesit pe poarta fabricii, atunci ai urmatoarele rapoarte la diferential: pentru cutia manula si automata in 4 trepte ai 3.23 si pentru cutia manuala cu 5 trepte ai 3.91.

              Comment


              • #8
                Originally posted by mihnote View Post
                Daca e neschimbat nimic fata de ce avea cand a iesit pe poarta fabricii, atunci ai urmatoarele rapoarte la diferential: pentru cutia manula si automata in 4 trepte ai 3.23 si pentru cutia manuala cu 5 trepte ai 3.91.
                Multumesc. Da masina este orig. asa cum a iesit pe poarta fabricii, am un mic joc in grup ,se simte cand debraiez mai ales cand sunt in treapta 1 de viteza.



                Nu stiu particularitatiile la Mercedes ,eu sunt fan Bmw , dar am gasit masina asta in Germania si arata incredibil de bine ,fara gram de rugina, tot orig de fabrica, nu are nimic inafara de jocul respectiv care este eu zic minor , dar sunt exigent cu functionalitatea, eu am cutie vit.4 trepte, si as vrea sa pun automata si AC. pe masina stiti daca a mai facut cineva ?
                De exemplu la Bmw e30 toate se muta fara probleme.

                Comment


                • #9
                  Se poate ,atata timp cat pastrezi nemodificat (sau cu modificari minore) raportul cutie -grup altfel ori o sa moara motorul in sarcina ori o sa te rogi de ea sa ia viteza ;aer conditionat sunt firme care monteaza nou dar costa o gramada de bani ,ca sa scoti de pe alt mb si sa il montezi tu ti-am pus la topicul celalalt schema electrica si desenul instalatiei ,daca te incumeti sa faci transplantul ...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by papini View Post
                    Se poate ,atata timp cat pastrezi nemodificat (sau cu modificari minore) raportul cutie -grup altfel ori o sa moara motorul in sarcina ori o sa te rogi de ea sa ia viteza ;aer conditionat sunt firme care monteaza nou dar costa o gramada de bani ,ca sa scoti de pe alt mb si sa il montezi tu ti-am pus la topicul celalalt schema electrica si desenul instalatiei ,daca te incumeti sa faci transplantul ...
                    Multumesc pentru raspuns, dar stii ceva de cutia manuala in 5 vit. pe motorul meu ,ma ajuta la demaraj ?, viteza finala?

                    Comment


                    • #11
                      Ca sa intelegi cum sta treaba o sa-ti dau exemplu ce s-a intamplat la mine: am cutie manuala in 4 trepte si am avut grup de 3.46 Mi-a cazut grupul si l-am schimbat cu unul de 3.07
                      Cu primul grup aveam demaraj dar cind trebuia sa urc o panta trebuia sa ma rog de ea .acum cu grupul nou pleaca mai greu( a nu se intelege ca imping la ea ) dar se asterne mai bine la drum si ia viteza pe parcurs .Tinand cont de raporturile initiale din fabrica poti jongla intre cutie si grup ( mai pui la cutie ,mai iei de la grup sau invers)ca sa iesi la raportul initial de fabrica ,orice modificare majora facuta se simte la roata si pe ceasul din bord (eroare de viteza)


                      Gear transmission I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; R. 4,27


                      3000 rot/min grup 3.46
                      Tyre Diameter = 1992.33 mm
                      1st Gear = 26.51 km/h
                      2nd Gear = 47.76 km/h
                      3rd Gear = 75.65 km/h
                      4th Gear = 103.65 km/h


                      3000rot/min grup 3.07
                      Tyre Diameter = 1992.33 mm
                      1st Gear = 29.88 km/h
                      2nd Gear = 53.83 km/h
                      3rd Gear = 85.27 km/h
                      4th Gear = 116.81 km/h


                      iar masina donatoare a fost :

                      w124 300
                      Gear transmission I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
                      Differential ratio 3,07

                      3000rot/min
                      Tyre Diameter = 1992.33 mm
                      1st Gear = 30.18 km/h
                      2nd Gear = 51.92 km/h
                      3rd Gear = 81.12 km/h
                      4th Gear = 116.81 km/h

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by papini View Post
                        Ca sa intelegi cum sta treaba o sa-ti dau exemplu ce s-a intamplat la mine: am cutie manuala in 4 trepte si am avut grup de 3.46 Mi-a cazut grupul si l-am schimbat cu unul de 3.07
                        Cu primul grup aveam demaraj dar cind trebuia sa urc o panta trebuia sa ma rog de ea .acum cu grupul nou pleaca mai greu( a nu se intelege ca imping la ea ) dar se asterne mai bine la drum si ia viteza pe parcurs .Tinand cont de raporturile initiale din fabrica poti jongla intre cutie si grup ( mai pui la cutie ,mai iei de la grup sau invers)ca sa iesi la raportul initial de fabrica ,orice modificare majora facuta se simte la roata si pe ceasul din bord (eroare de viteza)


                        Gear transmission I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; R. 4,27


                        3000 rot/min grup 3.46
                        Tyre Diameter = 1992.33 mm
                        1st Gear = 26.51 km/h
                        2nd Gear = 47.76 km/h
                        3rd Gear = 75.65 km/h
                        4th Gear = 103.65 km/h


                        3000rot/min grup 3.07
                        Tyre Diameter = 1992.33 mm
                        1st Gear = 29.88 km/h
                        2nd Gear = 53.83 km/h
                        3rd Gear = 85.27 km/h
                        4th Gear = 116.81 km/h


                        iar masina donatoare a fost :

                        w124 300
                        Gear transmission I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
                        Differential ratio 3,07

                        3000rot/min
                        Tyre Diameter = 1992.33 mm
                        1st Gear = 30.18 km/h
                        2nd Gear = 51.92 km/h
                        3rd Gear = 81.12 km/h
                        4th Gear = 116.81 km/h
                        Multumesc de informatie, eu vreau sa stiu cum se comporta un 190 2000d cu cutie automata,deaceea incerc sa aflu mai multe detalii

                        Comment


                        • #13
                          Unele 201 au avut transmisii comune cu 124 La mine cutia grupul de 3.46 ,planetarele ,posibil si cardanul au fost de 201
                          Si la cutia automata ai trepte si rapoarte ca si la manuala e acelasi lucru ,doar ca
                          schimba la 3000 rot.Asa cum calculezi la manuala la fel calculezi si la automata

                          Comment


                          • #14
                            Aerox,foarte frumoasa masinuta ta!De mult n-am mai vazut un W201 care sa arate asa bine!Scuze de off-topic!
                            W124 E220 din 95

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dan12101983 View Post
                              Aerox,foarte frumoasa masinuta ta!De mult n-am mai vazut un W201 care sa arate asa bine!Scuze de off-topic!
                              Multumesc ,da masina este fara gram de rugina ,vopsea originala de fabrica, totul original, km la bord totul pana la 213000 km facut reprezentanta mercedes afara in Germania .
                              Eu sunt fan Bmw , dar cand am vazut masina am zis ca nu este adevarat cat de bine a fost intretinuta, trebuie sa fie a mea.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF