Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

martor bujii incandescente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • martor bujii incandescente

    salut.in primul rand va multumesc pt sfaturile date pana acum.mi au fost de mare ajutor.mai am inca o problema.de ieri nu mi sa mai aprins martorul de bujii si nu mi mai pornit decat foarte greu.am desfacut releul si cand ii scot mufa mare mi se aprinde martorul dar cand o pun la loc in releu nu se mai aprinde.si cred ca nici bujiile nu se incing.oare care e problema?multumesc.

  • #2
    Salut.Verifica bujiile,s-ar putea sa ai una sau mai multe arse.De preferat este sa le schimbi pe toate, incalzirea lor se va face uniform si reduci riscul de a se mai arde alta.Sa ai grija sa aiba aceeasi valoare, sunt de 11V si de 11,5V.Vezi valoarea celor de pe masina.Eu am gasit Bosch France la 30 Ron/buc(11V).
    Numai bine.
    Last edited by tumar; 03-13-2010, 20:59 PM.
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      pai le am masurat pe toate.au 11,5v.pana ieri cand mi sa aprins martorul bujiilor in bord pornea repede.chestia ciudata este acel martor.precizez ca becul lui nu e ars.oare o fii releul?

      Comment


      • #4
        Speram sa nu fie releul.Se aude cand pui contactul(un tacanit)?Vezi daca la pinii de la releu, de unde ai scos mufa, ai 12V dupa ce pui contactul.La cca 20 de secunde trebuie sa decupleze(alt tacanit).
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          exact asa face.se aude tacanitul releului.i am desfacut capacul si releul se vede ca lucreaza.dupa cateva secunde decupleaza.sa fie senzorul de temperatura de pe chiuloasa?am citit prin manualul in engleza ca daca martorul bujiilor nu se aprrinde motorul nu porneste.chiar daca releul se aude cum cupleaza.oare asa sa fie.?
          Last edited by claudiu..; 03-13-2010, 22:14 PM.

          Comment


          • #6
            Verifica ce tensiune iese la pinii releului.Daca nu ai aparat de masura poti sa verifici cu o lampa de control(un fir pe pin, iar celalalt la masa).Dar tot de la bujii cred ca este.Daca o bujie este slabita,nu neaparat arsa, martorul nu se aprinde.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              bine bine am inteles dar daca scot mufa cea mare din releu ramanand decat cea mica,atunci martorul se aprinde.si asta de o zii sau doua.

              Comment


              • #8
                S-a rezolvat ceva?
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  da am 4 bujii arse.ca sa le schimb trebuie data galeria de admisie jos?

                  Comment


                  • #10
                    Salut.Nu neaparat, dar e un pic mai greu.Ca sa dai galeria de admisie jos implica mai multe operatiuni,deci nu are rost.Eu ca sa schimb bujiile mi-am taiat o inelara cu cot de 12.Am lasat bratul cam de 5-6 cm si am polizat-o un pic pe exterior ca sa intre mai bine.O sa te chinui un pic dar decat sa dai jos galeria, sa schimbi si garnitura de la galerie, mai ai si tevile de inalta presiune de la pompa si mecanismul de acceleratie, filtrul de aer... .Iti trebuie o cheie de 10 si inelara de 12.Inainte de a te apuca sa nu uiti sa scoti mufa mare de la releu.E mai sigur.
                    Spor la treaba!
                    Last edited by tumar; 03-15-2010, 19:33 PM.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      S-a rezolvat?Si daca da, cum?
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        inca nu am cumparat bujiile.am fost plecat din tara.o sa le cumpar zilele aste si nu o sa mai desfac galeria daca tu asa mi ai zis.multumesc mult.

                        Comment


                        • #13
                          Eu am schimbat bujiile dand la o parte doar suportul filtrului de aer,intradevar cam inghesuit dar a mers.

                          Comment


                          • #14
                            inca nu le am schimbat si eu.o sa le schimb zilele asta.o sa incerc sa dau suportul filtrului de aer jos.merci de sfat.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF