Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Achizitie W124 dubii asupra motorizari

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie W124 dubii asupra motorizari

    Salut ma numesc Dany ,sunt din Braila .Ador Mercedesul in special w124.Din aceasta cauza dorec achizitionarea unuia,dar nu sunt inca hotarat asupra motorizari.Ma bate gandul sa la 2.6 sau 2.8 benzina,sau 2.5 sau 3.0 diesel dar nu sunt hotarat cu turbo sau fara...Doresc sa stiu parerile voastre a cunoscatorilor,ptr ca nu vrea sa iau unu care sa nu il pot tine financiar.Nu vreau sa imi bat joc de masina.
    Masina o voi lua din Spania si o voi lasa inmatriulata pe Spania ca detin acte de rezidenta.

  • #2
    Da un simplu ''searci'' pe acest forum si o sa vezi o gramada de informatii despre w124 si despre motoarele de care esti interesat.

    Comment


    • #3
      Eu nu detzin W124, si nici foarte multe cunostintze in domeniu,
      -multa lume lauda si recomanda motorul 2,5 td
      -se vorbeste ca este fiabil si porivit pentru caroseria 124
      Bineinteles daca vrei putere mai multa recomandat este motorul 3.0 td

      Eu sunt adeptul benzinei,
      -motorul se 2,8 benzina in 6 pistoane ar fi super,
      -dar intervin taxele pentru rca si impozit si bineinteles consumul
      -benzina are avantajul ca poate fi montat gpl, si iese costul "plimbarii" la jumate,

      Impozitul si asiguraea rca pana la motoare de 2600 cmc este rezonabila,adica in jur de 1100 lei pe an,impreuna
      Diferenta de consum intre motoarele mici si cele mari(pana in 2800cmc benzina si 3000cmc diesel) sunt mici in comparatie cu puterea si cuplul dezvoltat.

      Eu detzin un W202 1998cmc pus pe gpl, si merge bine, dat fiind ca instalatia are 10 ani si 200.000 km parcursi.

      Spor la decizii.
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Originally posted by marele_alb View Post
        -benzina are avantajul ca poate fi montat gpl, si iese costul "plimbarii" la jumate,
        Eu dupa o gramada de peripetii cu instalatii de GPL , nu mai recomand la nimeni. Iti iese economia pe nas dupa cate reglaje faci si tot nu merge. Ori e instalatie electronica cu injectoare ori deloc.

        Comment


        • #5
          Cunosc cat de cat puterea motoarelor enumerate mai sus,dar nu stiu daca sunt costisitoare la intretinere.Mu cam speriat unii colegii cu injectoarele care pica la diesel,dar la bezina injectia care face ca unele motoare sa oscileze in turatie,si deasta am nedumeri. Majoritate aici in Spania is trecute de 230000.Si ma gandesc ca acum necestita investii majore in motor nu? Nu sunt adeptul GPL-ului pe Mercedes.Eu ma gandeam la un motor de 2800 consum undeva la 15 media ,dar nici 3000 diesel nu e de lepadat.

          Comment


          • #6
            Originally posted by 300zxtt View Post
            Eu dupa o gramada de peripetii cu instalatii de GPL , nu mai recomand la nimeni. Iti iese economia pe nas dupa cate reglaje faci si tot nu merge. Ori e instalatie electronica cu injectoare ori deloc.
            Eu am instalatzie secventiala cu calculator conectat la totzi senzorii masinii si injectoare separate pentru fiecare 2 cilindri,montata in Italia, si vaporizator peste puterea motorului.
            Intr-adevar Gpl-ul este o "improvizatie" adusa motorului si nu va merge perfect, dar va merge multumitor, daca se alege tipul,puterea si marca potrivita a instalatiei si bineinteles sa fie monteze de catre un meserias in domeniu.
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              In nici un gaz daca voi lua un benzinar nu voi pune GPL prefer sa merg mai putin cu 100 km .Cat despre diesel ma gandesc ca pana la vreo 230000 nu sa umblat pe la injectoare la turbina,si nu vreau sa cedeze in timp ce vin cu el spre tara,ca ma indoaie.Semnele unui diesel obosit ar fiornirea grea,motor murdar de ulei,fum mult la esapament,turbina zgomotoasa.Altele care ar mai fi?

              Comment


              • #8
                In primul rand nu are rost sa cauti un turbo diesel de 15-20 de ani. E un experiment cu final previzibil.

                Eu as cauta un diesel aspirat 250 D 113 CP sau un 300D 136 CP.

                Daca e vorba de benzinar as merge pe un E220 (150CP).

                Nu as lua un Mercedes obosit de Spania ci as merge in Germania sa iau un W124. Daca esti rezident o sa-l poti inmatricula fara probleme pe Spania (chiar daca te mai costa ceva firfirei.

                Comment


                • #9
                  .

                  Nu stiu de crezi ca cele de Spania sunt obosite?dar eu zic ca un mercedes w124 daca are mai putin de 200000 e umblat la chilometraj(ori mai fi si exceptii).Mam uitat de fapt plec pe strazi zilnic in cautarea lor ,nu par deloc jerpelite si tavalite,arata bine nu scaune tocite,bubele pe aici ar fi barile,amortizoarele si arcurile ptr ca sunt multe limitari de viteza .Cam toate masinile au barile zgariate plesnite,parcheaza prost si se ajuta de masina din fata(spate) ii mai da cate un sut masinilor aflate in parcare.Cat depre Germania mam uitata o data pe autoscont erau slabe in dotari si pareau uratele.Dar mai am timp de cautari.In poze un 3000 diesel aspirat,ac,geamuri electrice fata.oglinzi electrice, abs ,srs ,airbag.240000 km in bord.2400euro
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    De astea doua ce parere aveti? http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=vpinvpiu4rbm. http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=b1ziuur4oeue

                    Comment


                    • #11
                      ?

                      De asta ce parere aveti? http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=b1ziuur4oeue[/QUOTE]

                      Comment


                      • #12
                        Sau acesta http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=vghbpqwephaa ,de fapt as vrea sa aiba ceva obtiuni.Si am observat ca cele care au obtiuni bunicele ori sunt combi ori coupe.Prefer sedan .

                        Comment


                        • #13
                          Preferabil sa iei w124 face-lift (restyling) . Un E200 sau E220 si daca iti permiti un E280.

                          Dar depinde ce gasesti , numai restyling sa fie . (adica 1994 - 1995)

                          Primul sa zic ca arata bine , dar nu inteleg de ce scrie E220 Cabriolet cand este efapt berlina

                          Bafta .
                          Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                          Comment


                          • #14
                            In premiza ca toti stim diferentele intre mopf-uri,de ce sa cumpere restyling?Argumenteaza........

                            Comment


                            • #15
                              Nici eu nu stiu dc la primu scrie asa .Pai din ce am citit E200 ,E220 nush imi par cam fortate ,se cere prea multi cai din motor mic.Da ai mare dreptate si eu prefer ultimul face -lift.Poate ca sunt un pusti cu pretentii,dar prefer sa aiba AC, trapa, 4geamuri elictrice,piele,cotiere,scaune electrice,etc.Dar si al doile face-lift daca are obtiuni nu ma deranjeaza ca se schimba capota motor,capota portbagaj triple,si foarete putini isi vor da seama:P

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF