Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Informatii W124 E200 respectiv E220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Informatii W124 E200 respectiv E220

    Doresc sa achizitionez un W124 din '94-'95. Pt ca am deja o masina diesel, mi se pare anost sa mai cumpar una tot diesel, asa ca m-am gandit sa ma orientez spre o benzinara. Cu cutie automata in 4 trepte.
    Din motive de impozitare (dar si de consum), m-am gandit la un E200 sau un E220. Am vazut ca au consumuri apropiate cam la aceleasi performante.Masina vreau sa o iau din Germania.

    Performantele acestor motorizari le-am gasit:

    2.0 16V I4 136 PS (134 hp/100 kW) 190 N·m (140 ft·lbf) 11.5-12.1 183-200 km/h 8.7 L/100 km (32 mpg imp/27 mpg US)

    2.2 16V I4 150 PS (148 hp/110 kW) 210 N·m (155 ft·lbf) 10.6-11.1 193-210 km/h 8.8 L/100 km (32 mpg imp/27 mpg US)


    Intrebarile mele:

    Aceste motoare au distributia pe lant sau pe curea? Din cate stiu eu, o au pe curea...

    Cat costa o instalatie de GPL pe un astfel de motor? Ce modele de instalatie GPL se preteaza cel mai bine? (In Cluj nu sunt prea comune aceste instalatii).

    Cei care au E200 sau E220 in varianta coupe (am vazut ca sunt cativa pe forum) ce probleme ati intampinat in exploatare...?

    Daca va vin in minte recomandari privind achizitia acestor modele va rog sa le scrieti.

    Multumesc.
    Last edited by Diesel; 07-01-2008, 18:13 PM.

  • #2
    Dupa cum spunea si un alt coleg pe forum, mai specialist decat mine, la motoarele de 2200 si 2000 cmc cade calculatorul de aprindere. nu e o mare pacoste pana la urma, doar ca se gasesc mai greu. Nou costa undeva la 1700 euro, dar poti gasi sh pe la 300 euro.
    In rest, sunt motoare "garantate 1000000 km".
    In privinta caroseriei, asigura-te ca toate piesele din interior sunt intregi si functionale, dat fiind ca sunt si mai scumpe si mai greut de gasit intacte.
    Oricum, daca ar fi sa dispun de bani pentru inca o a doua masina, mi-as lua fara regrete E220-ul, berlina, automat, cu aer.

    Comment


    • #3
      Multumesc pt reply.

      Am citit intamplarea ta cu 'ignition computer', dar m-am gandit ca e un caz izolat...
      Nu cred sa cada pe banda rulanta ca mustele pe sosele...computerele astea de aprindere.

      Tot nu am inteles daca distributia e pe lant sau pe curea dintata. Din cultura mea generala ma astept sa fie pe curea dar acum nu gasesc nicaieri date care sa ateste informatia asta.

      Si eu ma gandesc la o berlina cu AC si cu service history.

      Comment


      • #4
        In legatura cu computerele de aprindere, am auzit posesori de mercedes care si-au cumparat unul cand au avut ocazia, numa' asa, ca sa il aiba; ca pe un consumabil, care "oricum se defecteaza candva". Cica in Timisoara sunt cel putin 6-7 C-Class-uri cu motor de 2000cmc (acelasi motor, M111), cu aceasta buba.

        Din cate stiam eu, motorul de 2000 cmc, are distributie pe lant. Dar se poate sa ma insel.

        Comment


        • #5
          Nu exista pana la aceasta ora Mercedes cu distributie pe curea. Toate au distributia pe lant. Ar trebui sa stii. S-a mai discutat pe undeva acest subiect pe forum.

          Comment


          • #6
            Toate mercedesurile au lant de distributie.Mai recomandabil e modelul e220 pt ca cel de 200 e f puturos pt caroseria aia si in mers sportiv consuma mai mult decat cel de 220. Buba lor e exact cum spunea colegul claudiu.....modulul ala de aprindere, care e foarte greu de gasit...

            Eu unul ti-as recomanda sa cauti aceasta masina in italia. Macaronarii au grija mult mai mare decat nemtii si pt ei masina ajunge sa fie chiar parte din familie. Al doilea motiv ar fii ca ai gasi o masina cu mai multe optiuni la italieni, pt ca de fel ei au impozitarea foarte mare pt motoarele peste 2000 si atunci prefera sa ia un e200 si de restul banilor sa-i bage in optiuni. Iar la nemti gasesti optiuni de la e320 in sus, restul sunt cam chele....pt ca cine are bani.....cumpara direct E320 sau E420.

            Comment


            • #7
              S-ar putea sa fiu "biased", pentru ca am doar 150000 km pe coupe, dar merge perfect. Problemele in exploatare nu exista deocamdata, cel putin nu pentru mine. Sunt curios cum a functionat al lui Mezzo timp de 450000 km.

              Mda, si mie mi se pare un pic puturos motorul de 2000, insa prefer momentan sa am taxe mici, consum la limita mea superioara, si toate astea pe o masina impecabila cu care imi fac treaba elegant. Mi-au iesit cursele din cap demult. Consuma cam 11-13 in oras (depinde), si 7-8-10 in afara, depinde cat ii dai in goarna. Merge cu 200+, daca vroiai sa afli. Cel mai bine ii place la 110, zic eu.

              Problema e cand ma urc (ce-i drept, rar) in celeu, fiindca nu ma pot abtine sa nu abuzez de cilindreea lui, care astfel in ultimii 100 km m-a costat cam 1,2 milioane lei in benzina. Mai ieftin si luxos decat un taxi, dar totusi. Bine ca e masina de weekend.
              Last edited by 200ce_marius; 07-02-2008, 07:59 AM.
              1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
              1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
              dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

              Comment


              • #8
                Originally posted by Diesel View Post
                Doresc sa achizitionez un W124 din '94-'95. Pt ca am deja o masina diesel, mi se pare anost sa mai cumpar una tot diesel, asa ca m-am gandit sa ma orientez spre o benzinara. Cu cutie automata in 4 trepte.
                .
                sa nu te gandesti niciodata la automata la cilindrea asta.......o sa fii dezamagit

                Comment


                • #9
                  Multumesc pt sfaturi, pareri...

                  Stiam de motorizarile diesel MB ca sunt pe lant, dar nu eram sigur asupra celor pe benzina mai usoare.

                  Cutia automata o vreau pt ca n-as avea chef sa investesc intr-un kit de ambreaj imediat dupa achizitie. Dupa parerea mea, o distributie pe lant si o cutie automata sunt plusuri in materie de intretinere-inlocuire la o masina SH. Cutiei ii schimbi uleiul ca la carte si in rest...cam nimic, verifici daca sunt zgomote anormale la lant. Nu astept sportivitate de la masina asta.

                  Automata as vrea pt ca masina se va folosi in regim 'just cruising' pe drumuri extraurbane, respectiv urbane daca ii voi monta si o instalatie de GPL...

                  Nu mi-ati spus nimic de GPL...din ce am vazut au multi pe W201 deci nu cred ca ar fi mare filosofie pe W124.

                  Treaba cu modulul acela de aprindere vad ca e cam generalizata daca ziceti ca sunt atatea cazuri...Hmmm...din punctul meu de vedere o masina care te lasa pe marginea drumului si nu porneste nu se poate cataloga drept fiabila. Inteleg totusi ca sunt masini la care acea piesa a cazut mai repede decat la altele...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    sa nu te gandesti niciodata la automata la cilindrea asta.......o sa fii dezamagit
                    La ce te referi, coleg, in mod specific? Eu sunt foarte multumit cu cutia automata la aceasta cilindree pe ratiuni de confort in primul rand. Exploatarea pentru sportivitate maxima am descoperit-o mai de curand, cinste lui dok.

                    Singura "nemultumire" pentru mine e de fapt o chestie care mi se pare ciudata, adica sa conduc masina cu 4 viteze. Insa nu m-am gandit la ea decat in momentul achizitionarii. Sunt super multumit.

                    GPL nu mi-as pune pe ea, cel putin nu cat ramane originala si neatinsa. Ma stradui sa o pastrez asa cum e. Am vazut GPL pe motoare de 200 E, chiar astept un ok ca sa imi iau un TE in aceste specificatii. Merge bine, dar trebuie pastrata o balanta intre folosirea combustibililor, fiindca daca mergi exclusiv pe gaz se deregleaza rau partea pe benzina.
                    Last edited by 200ce_marius; 07-02-2008, 08:03 AM.
                    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                    Comment


                    • #11
                      Inainte de sarbatori mi-am adus din Germania un 200TE din 93, nu l-am inmatriculat inca ...fiindca nu am avut timp. probabil ca o voi inmatricula cand vin data viitoare.
                      Despre masina ...toate bune, mi se pare foarte ok deocamdata, are 240.000km, e un pic mai grea decat 230E-ul pe care l-am avut , maxim i-am dat 170kmh si se mai putea un pic dar nu cred ca sare de 190 ( e specificat ca TE-ul atinger doar 188kmh ) are AC functional , cutie manuala....eu o prefer pe cea manuala insa nici nu cunosc prea bine condus-ul cu o cutie automata, motorul are cuplu mai mic...si se simte, dar evident e si mai grea si mai putin aerodinamica. Dealtfel si 230TE-ul atinge tot viteza maxima de 188kmh fata de 230E cu 202kmh max.
                      Am condus 220TE tot in vederea achizitiei si fata de 200TE nu e cu mult mai sprinten. Am renuntat la 220TE fiindca cea pe care am gasit-o in Hamburg nu avea aer conditionat desi era foarte bine intretinuta. Era din 94 si taxa si impozitul erau prea mari pentru cat oferea in plus.
                      La 220TE nu cunosc consumul decat din specificatii iar la 200TE nu se abate de la carte insa la viteze mai mari si accelerari repetate consuma mult. Ex. la 140KMH pe autostrada consumul e in jurul a 12 l/100 poate chiar mai mult. Ce pot sa zic atunci cand intram pe autostrada avand mai putina benzina in rezervor si acceleram puternic se aprindea becul la benzina apoi se stingea si mai puteam rula intr-a 5-a in jur de 35-40 de km cu 100 la ora pana se aprindea din nou becul si ramanea aprins. Cum a zis si Marius , mie mi s-a parut la fel ca 110Kmh e o viteza optima si atunci consuma in jur de 8 litri la suta poate si mai putin(am fost trei persoane in masina si bagaje de vreo 100 de kg.
                      Eu am preferat TE-ul desi am gasit si 200E-uri foarte frumoase fiindca deocamdata vreau o masina mai practica si ieftina la taxe. Am gasit si 300CE 24V din 92 cu 220.000km ,foarte frumoasa masina...avea si interior de piele un pic mai obosit scaunul la sofer insa nu cred ca era decat euro 1 si chiar si asa costa foarte mult inmatricularea si apoi impozitul. Momentan inca nu ma lasa sufletul sa dau aproape 900 ron impozit...ca sa nu mai zic ca actuala taxa triplata pt un motor de 3 litri m-ar fi scos din minti.
                      Ce este interesant ca cei care aveau 220TE-ul m-au intrebat daca vreau masina pt mine ....si mi-au sugerat ca dupa ce facem actele de export si primesc numerele noi imi pot face masina sa aiba 130-140 mii km ,asta ca bonus, binenteles daca vreau...sugerandu-mi ca o voi putea vinde mai usor ulterior. Ea avea 342.000km. Interesant nu? Si sa nu ma intrebati daca erau turci sau rusi sau alti dealeri indoielnici...ca nu erau dintr-astia .
                      Ford Transit 2.5d ex
                      Mercedes 230 E ex
                      Mercedes 200 TE ex
                      BMW 320d touring

                      Comment


                      • #12
                        In mare, motorul M111, chit ca e 2000 sau 2200, tot cam un drac e... Cutie automata mi-ash lua si eu, sint satul de manuale, deshi sint un picutz mai economice (nu compari raport 1:1 la automata cu 4 cu 0,87:1 la mecanica cu 5...). Modulul de aprindere-injectzie este o problema, e adevarat, dar la 300 de mii de kilometri gen, nu la 100 de mii...Iar de gasit se gaseshte, doar ca trebuie sa shtii unde sa cautzi, atita tot. A lui Mezzo a mers 450 de mii aproape cu alt modul si alte bobine... da-le-n cristosul mamii lor, o componenta electronica de finetze care lucreaza cam 3 sute de mii eu zic ca e fiabila, nu ? Gazul costa cam 7-8 sute de euro, secventzial, si se recomanda o instalatzie buna si un meseriash la fel.

                        Coupeurile pun probleme minore. Una e ca datorita geamurilor fara montant, in timp ushile se inchid mai greu nitzel, iar macaralele se uzeaza mai repede. Se rezolva cu un reglaj, dar este indicator pentru uzura mashinii la achizitzie. Rabatarea si blocarea scaunelor fatza e pe vacuum si se mai arde la cretz, dar iarashi e rezolvabil. Mashina da centura electric, iar mecanismul asta se mai basheshte in timp. In rest, nimic deosebit.

                        Personal, decit coupe, mai bine cabrio. Ceea ce voi si face, probabil mai la vara... Momentan, ma voi multzumi cu W124, tot '95, dar diesel 250 cu dooj de valve. Mai puturoasa, mai batrineasca, dar imi ajunge.

                        Comment


                        • #13
                          posesor de w124 din 94

                          Salut.
                          Am un w124 94 motor 111.940 2000 benzina. Super masina, motorul zici ca e nou. Problema e calculatorul ECU. M-a lasat in urma cu 2 luni. cu greu am gasit o firma in anglia care a putut sa-l repare http://ecu-testing.com/ . M-a costat 600 lire cu tot cu transport si 2 ani garantie. In bucurestis unt cativa meseriasi insa nu au reusit sa desfaca capacul

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by totcevrei View Post
                            Salut.
                            Am un w124 94 motor 111.940 2000 benzina. Super masina, motorul zici ca e nou. Problema e calculatorul ECU. M-a lasat in urma cu 2 luni. cu greu am gasit o firma in anglia care a putut sa-l repare http://ecu-testing.com/ . M-a costat 600 lire cu tot cu transport si 2 ani garantie. In bucurestis unt cativa meseriasi insa nu au reusit sa desfaca capacul
                            Ce rulaj avea masina cand a cazut ECU-ul?

                            Comment


                            • #15
                              Io as fi cumparat o ECU,sa fie acolo.....Prima w124 am dat-o pe la 370000 km si nu avea nimic anormal,alpoi coupe-ul ce ajunse la TOMAC,nici ala nu avea nimic la ECU...apoi asta ce am nici el nu sufera de ECU(toate 3 aveau si au motorul 111).Si mai e ceva-se confunda calculatorul de injectie cu modulul de aprindere,cind se nomineaza ECU....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF