Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Informatii W124 E200 respectiv E220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si eu as vrea sa aflu ce rulaj avea masina cand ti-a cazut ECU. Si ce simptome a avut ?

    Comment


    • #17
      Dupa statisticile mele, ca pe la 4 sute de mii pica. Mai devreme de termenul asta se intimpla cind instalatzia electrica de pe motor e prashtie. Iar modulul de aprindere presteaza si pentru injectzie, ca alt modul separat pentru injectzie nu exista. Ca detaliu, la W124 si W202 cu motor 111 de 2000 e sub vasul de apa de geam, iar la 220 e linga baterie.

      Comment


      • #18
        Calculatorul

        Ecu-ul mi-a picat la 240.000km. Pana atunci a mers perfect cu o mica problema pe care am sesizat-o eu: cand statea la relantii oscila turatia foarte putin. Mecanicii mi-au spus ca e ok sa fie asa insa am mai cautat pe net si am inteles ca aceste calculatoare pica din cauza bobinelor. Acum, dupa ce am pus calculatorul face la fel la relanti si cred ca va trebui sa inlocuiesc bobinele. Calculatorul care a picat la mine e situat in partea dreapta a motorului cat privesti masina din fata. Este din plastic si prins pe aripa. Masina se comporta excelent pentru anii ei, motorul toarce ca unul nou.

        Comment


        • #19
          Ai intzeles prost. ECU de HFM pica din pricina instalatziei de pe motor, care crapa si se scurtcircuiteaza. Care e ala de a zis ca bobinele sint panaramele, e tare inteligent... saracu...

          La M111, calculatorul asta de ne povesteshti asha cu foc de el nu e de plastic, ci are mai multe chestii in compozitzia din care se compune dumnealui, insa cert e ca la 200 benzina e mereu sub pishatoarea de apa. Adica unde e centrala de ABS, pe partea shoferului. Nu prins pe aripa... aia se cheama contra-aripa... sa nu confundam barul cu circa... La 220, e in carcasa metalica, cu doua mufe mari rau de tot, prinse in cleme de otzel, in dosul bateriei. Asha se si face diferentza intre cele doua versiuni de M111 pe W124, cind pe curul mashinii nu scrie nimic si cind nu shtii sa decodifici vizual, ca mine, seria shasiului.

          Motorul nu toarce ca unul nou, cind ii bitziie ralantiul ca aia de octogenar la aia ca erectzia... Sa nu spunem vorbe mari...

          Off-topic, ca nu ma pot abtzine... lui totcevreau, la cit ceri pe mashina dumitale, cu care ma tot agasezi cu anuntz de vinzari fara ca macar sa fi citit regula cu privire la asemenea tip nobil de vitza veche de anuntzuri pe forumul asta... sa-mi fie cu iertare... era cazul sa mishte motorul perfect, fara bitziieli ralanti-iste... Nu e cazul sa mi se raspunda, ma multzumesc cu tacerea...
          Last edited by doktor4carz; 04-29-2009, 01:32 AM.

          Comment


          • #20
            putina intelegere cognitiva

            Doktor de mertane...hai sa-ti arat masina despre care iti dai cu parerea. Cred ca nu ma lasi sa pun anuntul pe forum pt ca nu vrei sa o cumpere altcineva si mai ai de strans 100Euro sa o iei tu. Te mai astept 4 luni!!!

            Comment


            • #21
              Originally posted by totcevrei View Post
              Doktor de mertane...hai sa-ti arat masina despre care iti dai cu parerea. Cred ca nu ma lasi sa pun anuntul pe forum pt ca nu vrei sa o cumpere altcineva si mai ai de strans 100Euro sa o iei tu. Te mai astept 4 luni!!!
              Prietene... shtiu mashina de cind nu o shtiai matalutza... Lasa-ma... Si scuteshte-ma cu sarcasmele tale, ca tzi-ai dori in vise erotice sa ai banii mei. Citeshte regulile cu privire la anuntzurile de vinzari si nu mai fa cu mine pe inteligentul, ca te bat la popou la capitolul asta cind vrea putza ta si te dau afara de nu te vezi. Vezi ca ai fost magar... o data te iert, o doua oara ai zburat. Si data viitoare fondeaza-tzi afirmatziile tehnice cind le faci. Imi datorezi scuze, pe care le ashtept pe privat, nu off-topic... Asta ca sa invetzi cine e sheful.

              Comment


              • #22
                iata ca esti doar vorba multa

                uita-te aici: http://ecu-testing.com/mercedes_comm..._failures.html

                daca stii sa citesti in engleza o sa intelegi ca bobinele strica ECU-ul.

                Rusine pt un doktor!!!

                Comment


                • #23
                  Hai ca deja eshti porc. Ieshi.

                  Comment


                  • #24
                    Hi!

                    Salut,
                    Am un 200E din 91, automat, benzina + gpl. merg numai pe gpl, chiar si pornirea. consum gpl oras 13-14/100, afara 9,5-10. Cred ca e normal. De puturos nici vorba.

                    Comment


                    • #25
                      in sfarsit dupa 2 luni am fost de-banat si eu
                      (mult prea usor am fost banat, fara nici un avertisment in prealabil, si nici nu stiu dece?)

                      on-topic
                      la masinutza mea, un w124 din '93 220e am avut o problema destul de interesanta cu ea: oscila turatia la relanti dar din cand in cand iar dupa o vreme la relanti parca se scutura masina un pic dar se simtea numai daca erai atent, nu mergea rotund masina, si o alta problema se auzea un tacanit la motor
                      am umblat la cativa mecanici care au zis ca este distributia, alti tacheti.....mai multe idei....
                      am fost si la reprezentanta la mercedes oradea, care miau zis ca este distributia dar ei nu au tester pt acest model si mau trimis la fostul lor mecanic sef de dinainte
                      am ajuns la "fostul sef" care a inceput si a schimbat distributia (lant+intinzator+patina) dupa care masina la fel mergea
                      apoi a zis ca este din cauza electrica si trebuiesc schimbate toate firele, toata electrica pe masina
                      am schimbat fir cu fir tot ce era electric la masina sau pus fire noi treaba care a durat 2saptamani de un electrician scolit la mercdes in germania, foarte meserias omul dupa parerea mea
                      masina la fel a mers tot avea tacanit si acuma nu mai statea deloc la relanti
                      pana la urma sa dovedit ca acel tacanit venea de la amortizorul de vibrati al motorului, lam schimbat si pe ala iar motorul nu mai tacanea
                      am schimbat si debitmetrul crezand ca este acela dar nimic
                      am schimbat si bujiile, dar nimic...

                      pana la urma sa trimis un mail in germania la reprezentanta mercedes iar cei de acolo citind doar un mail in care se prezentau simptomele maisini au spus care este problema
                      o siguranta in calculatorul de bord care sa ars din cauza firelor care erau sectionate din loc in loc (izolatia de pe ele)
                      sa schimbat siguranta si masina merge perfect
                      aceste piese leam schimbat acum un an si am facut de atunci cam 15.000km dar masina merge perfect..... sper sa mearga si in continuare

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by only_4dan View Post
                        in sfarsit dupa 2 luni am fost de-banat si eu
                        (mult prea usor am fost banat, fara nici un avertisment in prealabil, si nici nu stiu dece?)

                        on-topic
                        la masinutza mea, un w124 din '93 220e am avut o problema destul de interesanta cu ea: oscila turatia la relanti dar din cand in cand iar dupa o vreme la relanti parca se scutura masina un pic dar se simtea numai daca erai atent, nu mergea rotund masina, si o alta problema se auzea un tacanit la motor
                        am umblat la cativa mecanici care au zis ca este distributia, alti tacheti.....mai multe idei....
                        am fost si la reprezentanta la mercedes oradea, care miau zis ca este distributia dar ei nu au tester pt acest model si mau trimis la fostul lor mecanic sef de dinainte
                        am ajuns la "fostul sef" care a inceput si a schimbat distributia (lant+intinzator+patina) dupa care masina la fel mergea
                        apoi a zis ca este din cauza electrica si trebuiesc schimbate toate firele, toata electrica pe masina
                        am schimbat fir cu fir tot ce era electric la masina sau pus fire noi treaba care a durat 2saptamani de un electrician scolit la mercdes in germania, foarte meserias omul dupa parerea mea
                        masina la fel a mers tot avea tacanit si acuma nu mai statea deloc la relanti
                        pana la urma sa dovedit ca acel tacanit venea de la amortizorul de vibrati al motorului, lam schimbat si pe ala iar motorul nu mai tacanea
                        am schimbat si debitmetrul crezand ca este acela dar nimic
                        am schimbat si bujiile, dar nimic...

                        pana la urma sa trimis un mail in germania la reprezentanta mercedes iar cei de acolo citind doar un mail in care se prezentau simptomele maisini au spus care este problema
                        o siguranta in calculatorul de bord care sa ars din cauza firelor care erau sectionate din loc in loc (izolatia de pe ele)
                        sa schimbat siguranta si masina merge perfect
                        aceste piese leam schimbat acum un an si am facut de atunci cam 15.000km dar masina merge perfect..... sper sa mearga si in continuare
                        Off topic.
                        Prietene... vezi ca te arzi, Dok nu se prea joaca cu noi.
                        Pune si tu o litera MARE la inceput, o virgula, un punct, etc, etc...

                        Comment


                        • #27
                          E pe lant transmisia.

                          Transmisia si la E200 Si la E220 w124 e pe lant, e aceeasi motorizare ca si pe c-class. Am C220 din 1993 si e foarte fiabil. ii pun doar benzina si nu multa, iar transmisia in 4 trepte automata e o bomboana

                          Originally posted by Diesel View Post
                          Multumesc pt reply.

                          Am citit intamplarea ta cu 'ignition computer', dar m-am gandit ca e un caz izolat...
                          Nu cred sa cada pe banda rulanta ca mustele pe sosele...computerele astea de aprindere.

                          Tot nu am inteles daca distributia e pe lant sau pe curea dintata. Din cultura mea generala ma astept sa fie pe curea dar acum nu gasesc nicaieri date care sa ateste informatia asta.

                          Si eu ma gandesc la o berlina cu AC si cu service history.

                          Comment


                          • #28
                            Si eu am aceeasi problema cu amotrizorul de vibratii(la E220).Tacane(sau mai bine zis..troncane) doar cand e rece motorul si are acele mici oscilatii in relanti.Stiu sigur ca e el pentru ca,daca apas pe capatul superior(ala de pe carcasa termostatului) cu degetul,troncanitul se diminueaza foarte mult sau chiar dispare.In rest,il consider un motor foarte fiabil,la care din 2005(pentru ca inainte nu ii stiu istoria)pana acum,nu a fost schimbata decat pompa de apa la 270 000 km si o data cu ea si bujiile.La 280 000 km cat am acum,as vrea sa-i schimb viscocuplajul,ca vara merg cu caldura in blana sa nu-mi fiarba motorul,amortizorul de vibratii si rola(asta nu face zgomot,dar daca tot schimb amortizorul...).Sarbatori fericite!
                            W124 E220 din 95

                            Comment


                            • #29
                              Oare ce norma euro au motoarele de pe W 124 E 220 (ma refer la norma euro din fabrica si nu la up-grade urile facute ulterior prin montarea de catalizatori)?!?

                              Comment


                              • #30
                                Sunt Euro 2(toate M111-urile din 1994 si 1995)!
                                W124 E220 din 95

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF