Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

300 Ce-24

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 300 Ce-24

    S-ar putea ca prin toamna sa fiu fericitul posesor al unui 124 coupe de 3000cm3 benzinar automat.Dar...as dori sa ii cunosc consumul in oras si in afara si daca il pun pe gaz, rentabil sau nu. Si as dori sa stiu de puncte vulnerabile si ce puncte forte are motorul. Detalii daca se poate si pt versiunea cu 12 valve si cu 24. Va multumesc
    Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

  • #2
    Noah' apoi daca al meu pe 2000 si 16 valve manca 13 in oras, 9-10 in afara - asta in starea sa perfecta, cred ca iti dai seama care e treaba pe 3000. Ai vreo benzinarie in declaratia de avere?

    Sanatate! Sa fie al tau si sa te bucuri de el.

    Si mie mi-ar placea un motor de 3 litri, dar deocamdata stau in banca mea mai modesta, in conditiile in care oricum sunt mega multumit de felul cum se comporta.
    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

    Comment


    • #3
      Cat vrei pe masina?
      Last edited by Bejan Sebi; 05-09-2008, 23:51 PM.
      Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

      Comment


      • #4
        Originally posted by Bejan Sebi View Post
        cat vrei pe masina?
        O iubesc si e prima. Nu intrevad o vanzare.

        PS: apropo, ca sa intelegi, azi am turbat efectiv cand un cretin cu Renault Clio era sa ma faca praf la spate sub ochii mei. Daca mai comenta un cuvant cred ca il omoram. Romania nu merita masina asta.
        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

        Comment


        • #5
          Renault Clio...mai bine spuneai Dacia 1310
          Last edited by Bejan Sebi; 05-09-2008, 23:54 PM.
          Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

          Comment


          • #6
            Originally posted by 200ce_marius View Post
            Noah' apoi daca al meu pe 2000 si 16 valve manca 13 in oras, 9-10 in afara - asta in starea sa perfecta, cred ca iti dai seama care e treaba pe 3000. Ai vreo benzinarie in declaratia de avere?

            Si mie mi-ar placea un motor de 3 litri, dar deocamdata stau in banca mea mai modesta, in conditiile in care oricum sunt mega multumit de felul cum se comporta.
            Ti-ar placea un motor de 3 litri,nu ti-l permiti,asa ca te-ai multumit si tu cu 420-ul CL,nu?
            280-ul meu ia de la 7,6-10 afara,in fuctie de cum merg(de la super cuminte la super obraznic),iar in oras la fel de la 11 la vreo 15-16.Deci nu inseamna ca daca 200-le tau ia atat un 3000 va lua de 1,5 ori mai mult,pt ca motorul mai mare lucreaza mai putin turat.
            Chiar de ar consuma o idee mai mult,nu inteleg de ce toti sunteti atat de inspaimantati de motoarele ceva mai mari de parca v-ar falimenta cu totul.Eu cred ca per ansamblu nu dai decat pana in 100 ron pe luna in cel mai rau caz in plus pe combustibil,dar satisfactia de a avea un motor mare face toti banii.Eu unul nu as trece inapoi la diesel nici daca s-ar face benzina 10 ron/litrul.

            Originally posted by 200ce_marius View Post
            O iubesc si e prima. Nu intrevad o vanzare.

            PS: apropo, ca sa intelegi, azi am turbat efectiv cand un cretin cu Renault Clio era sa ma faca praf la spate sub ochii mei. Daca mai comenta un cuvant cred ca il omoram. Romania nu merita masina asta.
            In Bucuresti de departe cei mai nenorociti soferi sunt cei cu clio si dacii papuc care sunt masini de firma si respectivii le alearga de le rup in 2.Ar urma cei cu autoutilitare,care sunt pe locul 2 doar pt ca nu sunt atat de sprintene.Singurul meu accident care l-am avut a fost cu un tip cu clio de lucra pt nu stiu ce firma si cand mergea de fapt omul slaloma bagandu-se in fata tuturor iar cand am mers cu el la politie mi-a zis ca este client fidel pe la "accidente usoare".
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #7
              Am avut eu cativa ani un 300CE24 cabrio. Cand am luat masina avea in jur de 60.000km cu toata documentatia servis,inclusiv toate facturile...deci masina era tipla.la motor nu am avut nici o problema.....dar consumul era ceva mai maricel.sub 10-11 la drum nu a consumat niciodata,asta in mers economic si in oras era fara numar....depinde si de stilul de condus...dar media economica era 16-17. Injectia era perfect pusa la punct. Am si cativa prieteni cu acest motor pe sedan si la ei e in jur de 20 ,consumul in oras in mers semi-sportiv.

              Motoarele de dupa 94 sunt mult mai reusite ca capitolul consum.....

              Comment


              • #8
                @ionutz_ng

                Am facut eu vreo sugestie legata de un raport 1.5x pentru consum intre 2000 cmc si 3000 cmc? Nu cred. E doar un consum mai ridicat.

                Trebuie ca ceea ce scriu/gandesc sa aiba vreo logica pentru tine? CL-ul poate ca l-am primit cadou, e o varianta si asta.
                1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  Am avut eu cativa ani un 300CE24 cabrio......dar consumul era ceva mai maricel.sub 10-11 la drum nu a consumat niciodata,asta in mers economic si in oras era fara numar...

                  Motoarele de dupa 94 sunt mult mai reusite ca capitolul consum.....
                  F important de stiut!Ar fi bine sa fie mai multe astfel de posturi informative.
                  Originally posted by 200ce_marius View Post
                  @ionutz_ng

                  Am facut eu vreo sugestie legata de un raport 1.5x pentru consum intre 2000 cmc si 3000 cmc? Nu cred. E doar un consum mai ridicat.
                  Trebuie ca ceea ce scriu/gandesc sa aiba vreo logica pentru tine? CL-ul poate ca l-am primit cadou, e o varianta si asta.
                  Nu trebuie sa aiba logica ceea ce scrii,nu?Tare remarca,trebuie sa recunosc
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #10
                    280 benzina automat papa destul. Da senzatii, da papa.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Stie STEEN cit consuma ca are unul in ograda...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 300zxtt View Post
                        Am avut eu cativa ani un 300CE24 cabrio. ...dar consumul era ceva mai maricel.sub 10-11 la drum nu a consumat niciodata,asta in mers economic si in oras era fara numar....depinde si de stilul de condus...dar media economica era 16-17. Injectia era perfect pusa la punct. Am si cativa prieteni cu acest motor pe sedan si la ei e in jur de 20 ,consumul in oras in mers semi-sportiv.
                        Chiar ieri am invitat pe forum un tip cu un 300CE24 cabrio, roz, inmatriculat pe Bucuresti. Confirm cele de mai sus, si mai mult, el imi spunea de un consum de 14 litri pe A2 constant la 120 kmh. Dar super multumit de masina.
                        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by 200ce_marius View Post
                          Noah' apoi daca al meu pe 2000 si 16 valve manca 13 in oras, 9-10 in afara - asta in starea sa perfecta, cred ca iti dai seama care e treaba pe 3000. Ai vreo benzinarie in declaratia de avere?

                          Sanatate! Sa fie al tau si sa te bucuri de el.

                          Si mie mi-ar placea un motor de 3 litri, dar deocamdata stau in banca mea mai modesta, in conditiile in care oricum sunt mega multumit de felul cum se comporta.
                          Eu am un E 220 coupe si consuma 7 extraurban,11 urban.Ciudat consumul tau

                          Comment


                          • #14
                            Imi place discutia... daca un motor "vai mama lui" de 1,8 la un w201 care are 1300 Kg consuma urban 11, extraurban la 90 un 7l iar la 120 un 9l... cat oare o consuma un 3000?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Andreas View Post
                              Imi place discutia... daca un motor "vai mama lui" de 1,8 la un w201 care are 1300 Kg consuma urban 11, extraurban la 90 un 7l iar la 120 un 9l... cat oare o consuma un 3000?
                              Nu te intrebam de viteze de peste 120..ca stim ca nu prestezi :P
                              Referitor la consumul motorului de 3k...dau si eu cu ghiciu`:In oras(buc)un 20....lejer.Daca mie(la cum conduc eu)imi ia w202 13-14....cu motor de 2k
                              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                              Si o panarama de scuter

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF