Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

dilema w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Diesel View Post
    Eu nu as tine sa iau neaparat diesel...doar nu o cumperi sa faci inconjorul lumii in primul an de folosinta...
    Foarte corect.

    Daca nu i sursa de carburant mai ieftina, iti recomand sibenzina + GPL, cu conditia sa fie bine pus la punct. Vei iesii mult mai ieftin decat diesel-ul si cu reprize acceptabile in depasiri.

    Comment


    • #17
      Salut! Eu unul ti-as recomanda 2000 cmc benzina+gpl.Este mult mai puternic fata de 2000 diesel.Benzinarul are 130 cp iar dieselul are 90 nu sunt prea sigur.Si poate nu ma crezi,dar este mai economic pe benzina.Poti sa-l pui pe gpl.Este economic si puternic,fat de 2000 diesel care consuma mai mult deoarece trebuie sa tragi de el in intersectii,plecarea de pe loc si altele.Il accelerezi mult.Acum decizia ta.Eu am la fel 2000 benzina pus pe gpl si nu consuma mult plus ca este puternic.

      Comment


      • #18
        Originally posted by adidc View Post
        Subscriu la 200D... 5.5-6 litri de ulei.
        Impozitul pentru 250D este undeva la 900 de lei iar asigurarea la fel (cred). Adica in total 1800 de lei sau 418 euro. Aceeasi treaba inmatriculata in BG costa 200 de euro. Asta asa ca varianta.
        Eu as opta pentru 250D aspirat pentru fiabilitatea motorului.
        Parerea mea ca si cu 200D iti faci treaba. Daca mai e si cutie in 5 trepte e chiar ok. La deal...asta e, ii dam a doua .

        Ciau,
        Pe OM601 intra 6.5 l ulei, dar eu bag 6L, sa nu fie pe maxim joja, ca motorul este 2000 sau 2500 este irelevant, cum spunea un coleg diferenta de putere este mica, te ajuta 2000 D la taxe, dar multi spun ca sunt motoare destul de lenese, posibil sa fie asa, dar un 2000D OM601 pus la punct este pentru mine destul de sprinten, pe Transalpina nu a vazut treapta mai mica de a 3-a, in schimb ce fordul fratelui meu cu 110 cai se taraia in treapta a 2-a, cred ca multe pot fi spuse in intelegere a unui motor `sprinten` si de stilul de condus, eu depasirile le fac de obicei in a 4-a pana in 120-130 km dupa schimb a 5-a, si merg frate de sparg asfaltul.
        Respect!
        ps de consumat consuma ok, aprox 5 la suta 120 km , 6-6.5 140-160 km ora.

        Comment


        • #19
          Originally posted by marius_oct View Post
          Salut! Eu unul ti-as recomanda 2000 cmc benzina+gpl.Este mult mai puternic fata de 2000 diesel.Benzinarul are 130 cp iar dieselul are 90 nu sunt prea sigur.Si poate nu ma crezi,dar este mai economic pe benzina.Poti sa-l pui pe gpl.Este economic si puternic,fat de 2000 diesel care consuma mai mult deoarece trebuie sa tragi de el in intersectii,plecarea de pe loc si altele.Il accelerezi mult.
          Benzinarul+GPL ia cam 14 litri in oras pe GPL.
          GPL-ul costa 3.2 lei pe litru => aprox 44.8 lei.

          Dieselul (vorbesc de 200D) ia max 8.5 in oras si asta in conditiile in care al meu avea diuze noi injectoare reconditionate, compresie brici, pompa centricubata etc.

          motorina este 5.88 lei pe litru => aprox 49.98 lei.
          sau 4 lei pe litru => aprox 34 lei.
          Sa luam in calcul ca daca mergi frumos cu 200D urban esti pe la 8%.
          Concluzia mea e ca la o diferenta de aproximativ 5 lei pe litru, trebuia sa faci ceva km cu benzinarul ca sa-ti scoti instalatia de GPL.
          Instalatia pentru injectie multipunct este 2000-2700 de lei cu tot cu montaj iar pentru monopunct este 1800-2200 lei. Preturile erau valabile acum aproximativ un an.
          Tot ce am scris trebuie raportat la un trafic in Timisoara. Consumul pe benzinar l-am raportat la M111 (deci injectie multipunct).
          Dieselul il iei mai ieftin dar de-obicei mai obosit dar e lenesut...75 de cai.
          Benzinarul e mai scump si consuma mai mult dar are putere aproape dubla. Sa zicem ca iei benzinarul inmatriculat pe la 2500-3000 plus instalatia vreo 600 de euro...se aduna ceva.
          Sa vedem pareri.
          Last edited by adidc; 04-18-2012, 16:37 PM.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #20
            Am si 200 E motor M111 din 1994 si 200 Diesel din 1995 .
            Instalatie de gaz noua , montata la un service profesionist.
            Cu benzinar-ul am fost anul trecut in Croatia si per total am realizat un consum de 10.2 Gpl .Este Mercedes 200 Ce , deci mai greu decit berlina .
            Berlina este 200 diesel si cel mai mic consum la drum lung a fost 5,5 l % , motor sub 200.000 km .
            Intr-adevar cum spun colegii , nu se compara la demaraj , in panta , precum si la viteza de croaziera .

            Comment


            • #21
              Adevarat 2000 benzina fuge de mananca pamantul.Este si diferenta mare intre cai putere.140 vs 75.Diferenta mare.

              Comment


              • #22
                salut,pe tine te intereseaza consum mic ?am un 230 benzina +GPL,din 90 cutie automata impecabila daca te intereseaza sunama 0784227877

                Comment


                • #23
                  Originally posted by adidc View Post
                  Benzinarul+GPL ia cam 14 litri in oras pe GPL.
                  GPL-ul costa 3.2 lei pe litru => aprox 44.8 lei.

                  Dieselul (vorbesc de 200D) ia max 8.5 in oras si asta in conditiile in care al meu avea diuze noi injectoare reconditionate, compresie brici, pompa centricubata etc.

                  motorina este 5.88 lei pe litru => aprox 49.98 lei.
                  sau 4 lei pe litru => aprox 34 lei.
                  Sa luam in calcul ca daca mergi frumos cu 200D urban esti pe la 8%.
                  Concluzia mea e ca la o diferenta de aproximativ 5 lei pe litru, trebuia sa faci ceva km cu benzinarul ca sa-ti scoti instalatia de GPL.
                  Instalatia pentru injectie multipunct este 2000-2700 de lei cu tot cu montaj iar pentru monopunct este 1800-2200 lei. Preturile erau valabile acum aproximativ un an.
                  Tot ce am scris trebuie raportat la un trafic in Timisoara. Consumul pe benzinar l-am raportat la M111 (deci injectie multipunct).
                  Dieselul il iei mai ieftin dar de-obicei mai obosit dar e lenesut...75 de cai.
                  Benzinarul e mai scump si consuma mai mult dar are putere aproape dubla. Sa zicem ca iei benzinarul inmatriculat pe la 2500-3000 plus instalatia vreo 600 de euro...se aduna ceva.
                  Sa vedem pareri.
                  Subscriu!
                  Motorul 111940 e cel mai indicat pentru 124, cu gaz su fara. Al meu 124, limuzina, motor 111940, (1998, benzina, 136cp), consuna exact 11.5 in oras si 7.5 afara. Cutie automata si un mers linistit. Cand sari de 130 se schimba datale problemei, probabil un 8.5 -9.
                  tel. 0757.026.962, Galati.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF