Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diverse intrebari despre w124, sfat la achizitie, motorizari

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hehe... usor de zis. Cum ai bagat la filtrare AC-ul pica 3 sferturi din ele. cum bagi automata mai pica jumate, cum bagi geamuri electrice te trezesti ca mai ramai cu 5 masini. Din alea nu-ti place niciuna: una ii verde, alta are 430.000 km, alta a fost taxiu, iar alta ii la Dumnezo in cires. (*asta bagand totusi si o suma maxima de 3500 care ii o suma pe care putini o platesc pe un 124)

    Comment


    • #32
      Tin sa va zic de la inceput ca:
      -A/C nu vreau deoarece am probleme cu sinusita... si cand bate aeru in nas incepe sa ma doara capu , in plus ... avand in vedere ca e cam veke masinuta (chiar daca o consider de cand ma stiu f fiabila) nu prea vreau sa ma trezesc cu defecte la A/C (daca ar avea, sa zicem ca gasesc una) dupa ce o cumpar.
      - pretentii electrice nu prea am... geamurile le suport si manual... oglinzile la fel... in general sunt adeptul mecanicii :-P
      - caut in raza de 300km max 350 ... ca altfel ma saracesc numai pe drumurile care tre sa le fac ca sa le vad
      - si desigur sunt adept al sigurantei ABS si Airbag .. dar pot sa inchid si okii la Airbag .. daca masina e pastrata
      1) http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=ls4yxcoul4ng pare oke
      2) http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=ls321grzt1me asta tot .. dar pare neingrijit la interior
      3) http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=ls4yycm1oxkb asta e cam departe ... dar pare destul de oke


      Pana le scot pe alea de pe mobile, va las sa comentati la astea .

      Comment


      • #33
        Originally posted by crstn_savu View Post
        Hehe... usor de zis.
        Am ras ))))))))))))))))))

        Pai de aia am scris mai sus ... daca gaseste una buna cu A/C trebuie sa fie cel mai fericit om in lume.



        Originally posted by DumiMoldoveanu View Post
        - si desigur sunt adept al sigurantei ABS si Airbag .. dar pot sa inchid si okii la Airbag .. daca masina e pastrata
        Oglinzi electrice , ABS si 2 x airbag sunt standard dupa 1993.
        Last edited by w124researcher; 02-17-2011, 23:13 PM.
        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

        Comment


        • #34
          Vezi daca nu iti place asta. Mie mi se pare interesanta. http://cautare.mobile.ro/vehicule/sh...95&tabNumber=1

          Comment


          • #35
            Originally posted by crstn_savu View Post
            Vezi daca nu iti place asta. Mie mi se pare interesanta. http://cautare.mobile.ro/vehicule/sh...95&tabNumber=1
            Sa nu fi fost taxiu . Ca are A/T si tapiterie piele tip taxi (adica la facelift s-a pus doar pe taxiuri)
            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

            Comment


            • #36
              Se poate... si eu suspectam asta. Kilometri dubios de putini si pret bunicel avand in vedere contitiile din poze. Totusi scaunele par impecabile pentru un taxiu.

              Comment


              • #37
                Originally posted by crstn_savu View Post
                Totusi scaunele par impecabile pentru un taxiu.
                Pai tu de ce crezi ca s-a mentinut modelul asta de piele pe taxiuri.
                Si nu s-a trecut pe modelul nou ....

                Acum nah ... cine stie .....


                @ DumiMoldoveanu

                Din alea 3 puse de tine imi plac prima si ultima .

                Prima este mai ieftina , iar la ultima este bine ca are si trapa.
                Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                Comment


                • #38
                  4) http://cautare.mobile.ro/vehicule/sh...o&pageNumber=1 asta e cam departe si ea.. pare cam ofilita la suspensie.. sau poate doar mi se pare... in ce priveste look-ul... daca ii schimb jantele cred ca arata destul de bine . Asa... si as vrea sa stiu si eu ce inseamna AHK ?
                  Hmm se cam repeta masinutele dupa cum observ.

                  Acu vreau sa va arat una din etapa a 2-a a lui w124.

                  5) http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=b3iwyzq4hdky
                  Chiar daca proprietarul e Italian si kilometrajul cam mic... mi se pare destul de pastrata

                  In plus am gasit un E200 benzina (inca ma mai gandesc la 2 benzina ca sunt si mai multe si au si kilometri mai putini, si daca imi iau ... sigur ii pun GPL ca altfel ma saracesc in bucurestiu asta grozav ) care mi-a placut si e chiar aproape de locatia unde zbor... chiar am de gand sa o vad asta este :
                  6)http://cautare.mobile.ro/vehicule/sh...o&pageNumber=1
                  am mai gasit una :
                  7) http://cautare.mobile.ro/vehicule/sh...o&pageNumber=1
                  culoarea nu prea imi place.. dar interiorul arata misto

                  si chiar azi sa mai hotarat un neamtza sa-si vanda w124 :

                  8) http://cautare.mobile.ro/vehicule/sh...er=2&picture=3 hmm

                  Comment


                  • #39
                    @ DumiMoldoveanu

                    Din alea 3 puse de tine imi plac prima si ultima .

                    Prima este mai ieftina , iar la ultima este bine ca are si trapa.[/QUOTE]

                    la toate scrie ca au trapa ... acuma nush... oricum trapa e un fel de A/C primitiv .

                    Si apropo cu discutia despre optiuni... pana la urma w124 este renumit ptr fiabilitatea lui tehnica si confortul care ti-l ofera in timp ce-l conduci... si anume ptr aste imi doresc unul. In ce privesc optiunile... sunt mai putin importante . Daca cautam optiuni... la banii astea gaseam un Audi/VW mai nou si cu optiuni dar nu se compara cu w124 .

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by DumiMoldoveanu View Post
                      am mai gasit una :
                      7) http://cautare.mobile.ro/vehicule/sh...o&pageNumber=1
                      culoarea nu prea imi place.. dar interiorul arata misto


                      Asta chiar merita vazut , mai ales ca are si A/C

                      Originally posted by DumiMoldoveanu View Post
                      In plus am gasit un E200 benzina (inca ma mai gandesc la 2 benzina ca sunt si mai multe si au si kilometri mai putini, si daca imi iau ... sigur ii pun GPL ca altfel ma saracesc in bucurestiu asta grozav ) care mi-a placut si e chiar aproape de locatia unde zbor... chiar am de gand sa o vad asta este :
                      6)http://cautare.mobile.ro/vehicule/sh...o&pageNumber=1

                      Merge si asta . Mai ales ca este mai ieftin .

                      Oricum eu zic sa mergi doar pe facelift .
                      Macar sa ai standard ABS si 2 airbag-uri. (adica minima siguranta)
                      Last edited by w124researcher; 02-18-2011, 07:24 AM.
                      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                      Comment


                      • #41
                        Dumi, eu am o masina simpla, la care am doar ABS, scaun ortopedic, trapa, oglinda din dreapta electrica, geamuri heliomate si cam atat si nici nu-mi trebuie mai multe. Intentionat am cautat o masina simpla deoarece o masina veche cu cat are mai multe chestii pe ea, cu atat cresc sansele sa ai mai multe de reparat sau schimbat. Ptr. mine nu conteaza de ex. geamurile electrice, ca eu nu deschid geamurile deloc, oglinzile actionate electric sunt bune atunci cand sunt mai multi utilizatori ai masinii. Eu am reglat oglinzile o data si asa au ramas. In concluzie, te sfatuiesc sa-ti cumperi o masina buna tehnic si sa nu faci ca un prieten de-al meu care a dat o masina buna, doar ptr. ca nu avea clima si a luat una cu clima dar cu starea tehnica si cea legala ,,varza''. Si inca ceva, la masini ca si la femei, intervine si chestia cu dragostea la prima vedere, deci o sa gasesti o masina de care vei fi atras, indiferent de ce spunem noi despre ea.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by ElCid View Post
                          Dumi, eu am o masina simpla, la care am doar ABS, scaun ortopedic, trapa, oglinda din dreapta electrica, geamuri heliomate si cam atat si nici nu-mi trebuie mai multe. Intentionat am cautat o masina simpla deoarece o masina veche cu cat are mai multe chestii pe ea, cu atat cresc sansele sa ai mai multe de reparat sau schimbat. Ptr. mine nu conteaza de ex. geamurile electrice, ca eu nu deschid geamurile deloc, oglinzile actionate electric sunt bune atunci cand sunt mai multi utilizatori ai masinii. Eu am reglat oglinzile o data si asa au ramas. In concluzie, te sfatuiesc sa-ti cumperi o masina buna tehnic si sa nu faci ca un prieten de-al meu care a dat o masina buna, doar ptr. ca nu avea clima si a luat una cu clima dar cu starea tehnica si cea legala ,,varza''. Si inca ceva, la masini ca si la femei, intervine si chestia cu dragostea la prima vedere, deci o sa gasesti o masina de care vei fi atras, indiferent de ce spunem noi despre ea.
                          Sa stii ca si eu sunt adeptul unei masini simple si bune tehnic.
                          Unica preferinta e sa fie cu facelift dar nici asta dupa cum am specificat si mai sus nu e batuta in cuie. Vreau o masina buna si... atat!

                          Acum as vrea sa va rog sa ma completati cu verificarile care trebuie sa le fac in momentul in care sunt "face 2 face" cu masina si proprietarul.
                          La optica stiu ca in principal trebuie sa am grija la "lufturi" la capota si portiere, rugina, vopsea uniforma ( si nu foarte stralucitoare... ca de altfel e revopsita).
                          La motor : ulei in vasul de dilatare (antigel), scurgeri de ulei, scurgeri de motorina/benzina , suntete dubioase, greierasi, vibratii mari ale motorului. Credeti ca ma lasa sa verific bujiile ?( in cazul benzinarei), Compresie buna la cald (intre 2.5 si 3 .. de preferat sa stea fix la 3 )
                          Pe sub masina ( daca ma lasa proprietarul) : toba/catalizator sa nu fie excesiv de ruginite (am patito cu seatul si costa destul de mult remedierea), rugina, suduri dubioase, amortizoare curse.
                          Test drive : verific ABS (trebuie sa stea dreapta pe directia de mers/franare), frana de mana, demarari uniforme, schimb usor de viteze, joc la transmisie, luft in volan, (daca prind niste gropi sa o las sa le guste) bocanit troncanit...
                          De acte nu stiu nimik.

                          Comment


                          • #43
                            Colega, nu te supara, ce intelegi prin compresie buna 2,5/3 ? .
                            Te referi cumva la presiunea uleiului din motor ? .

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by nstoe View Post
                              Colega, nu te supara, ce intelegi prin compresie buna 2,5/3 ? .
                              Te referi cumva la presiunea uleiului din motor ? .
                              Da... cred ca mai degraba la presiunea uleiului se refera treaba aia din bord numerotata pana la 3. Scuze ptr exprimare gresita. Nu sunt mecanic.

                              Comment


                              • #45
                                Daca masina o cumperi din Germania si are caietul de service la zi, nu prea ai ce sa cauti, eventual aspectul optic sa-l verifici. Si oricum nu cred ca proprietarul te lasa sa ,, pureci'' in amanunt masina. Sa cumperi o masina veche e o loterie, poate sa mearga ,,brici'' si pana ajungi acasa sa se strice. Nu poti sa fi 100% sigur, pana nu o iei la verificat, cu rabdare si cu un mecanic bun. Nu poti sa ceri de la o masina veche, asa cum a vrut un ,,smecher'' de la un prieten de-al meu ,, -vreau sa merg cu ea doi ani fara sa-i fac nimic''! Deci, in concluzie, te uiti in caietul de service, te uiti la starea ei generala ( interior, compartiment motor, exterior), scoti dopurile care acopera locasurile de cric si te uiti dupa rugina, te uiti la lichide, verifici daca functioneaza toate butoanele si comutatoarele, te uiti in portbagaj sa vezi daca nu e lovita si faci si o proba de mers. Bafta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF