Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diverse intrebari despre w124, sfat la achizitie, motorizari

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    200d,sincer mi se pare un motor Ok,chiar foarte Ok,consuma putin,foarte fiabil,chiar daca are 75cp,intins merge 160-170,dar in principiu nu cred sa fie atat de important acest aspect!
    Parerea mea este ca pe vremurile astea de crezi,este ce-l mai ideal,impozit mic,asigurare Ok si comfort,nu inteleg de ce vrem atata putere pe drumurile astea ordinare,jenante ca nu mai am cuvinte deja,uneori si 200D mi se pare prea puternic pentru aceste drumuri,dar in fine,este ceva normal ca fiecare sa achizitioneze ce doreste!
    Sper ca nu am suparat pe nimeni si daca am facut-o,imi cer scuze!

    Comment


    • #17
      Originally posted by crstn_savu View Post
      Ar trebuie de asemenea sa auzi cum merge un motor in 5-6 cilindri si cum face motorul in 4 cilindri (cel de 2000). Este deosebit de silentios si bine echilibrat cel in 5-6 cilindri... . .
      Sunt de acord cu crstn_savu in ceea ce priveste aceste motoare; eu dupa ce am mers cu 260E-ul si l-am auzit, am visat frumos in noaptea urmatoare (apropo de presiune, la cald, uleiul statea in 2,5-2,6bar)

      Motoarele in 6 cilindrii sunt f echilibrate, din cate stiu este vorba de echilibrarile dinamice, un motor cu 6 in linie nu are nevoie de contragreutati sa fie echilibrat, impulsul sau de putere fiind urmat la doar 120 grade rotatie vibrochen de alt impuls, nu la 180 ca la 4 in linie. In momentul in care pistonul este sus sau jos, ma refer la punctele moarte, are loc o accelerare a miscarii arborelui, de aceea motoarele 4 in linie au contragreutati mari pe vibrochen si axe de echilibrare care se invart de regula cu de 2 ori viteza arborelui cotit.

      Un motor 6 linie nu are nevoie de echilibrare, pulsul sau de putere fiind urmat la 120 grade de un altul nu la 180 grade, adica nu in momentul in care pistonul ajunge la punctul mort, de aici rezulta o eficienta mai mare a motoarelor 6 in linie
      .

      Daca masina o iei pt facultate si oras atunci mergi pe 200d-ul. Vei ramane si cu bani in buzunar!

      Comment


      • #18
        PARERE PERSONALA:
        Anul trecut in vara mi-am inmatriculat masina pe bulgari pe numele la o gagica, nestiind ca se poate inmatricula si pe numele meu, m-a ajuns undeva la 600e cu drum cu tot, anul acesta cand ma duc o sapt. la mare o sa merg sa ii inoiesc actele si vreau sa o trec pe numele meu, cat poate sa ma ajunga inca 500e max., ca sa mergi cu masina un an de zile cu 500e e chilipir si deodata nu poate sa iti faca nimeni nik din cate stiu eu.
        Am stat 3 ani in spania unde mi-am facut si acte, mi-am cumparat un golf 3 gti l-am inmatriculat pe numele meu am circulat cu masina cam 1 an dupa care am vandut-o, nici o problema in toata treaba, un prieten de-al meu are si el un vw bora pe spania de vreo 5 ani circula cu el fara probleme. Nu vad care ar fi problema sa imi fac si acte de bulgar sa circul in regula cu masina. Toata treaba e sa iti platesti darile la statul bg si sa nu incepi cu falsuri prin asigurari si itp.
        Decat sa le platesc la romani taxa auto care face cat masina daca nu mai mult(iar cu recuperarea ei dureaza), plus impozit,asigurare mai bine cu banii aia imi pun benzina(de la ukraina ) ) un an de zile.
        Iar faza cu bulgarii pe mine ma avantajeaza, mai cobor si yo de la munte la mare.
        P.S. noroc de vecinii nostri.

        Comment


        • #19
          Originally posted by crstn_savu View Post
          Nu sunt de acord cu tine ElCid cand spui ca viteza medie pe drumurile din Romania este sub ce poate acest motor
          Dragul meu, te rog sa citesti atent. Am scris viteza legala nu viteza medie! Sunt de acord cu tine in ce priveste superioritatea unui motor mare ( am avut motor mare) dar principalul meu argument, in favoarea motorului de 2000, este ca nu se merita sa dai bani in plus unui stat care nu-ti ofera nimic in schimb si te fura la greu. Tot mai multi cunoscuti renunta, cu parere de rau, la motoare mari din cauza taxelor nesimtite. Cat priveste viteza, eu am verificat de vreo trei ori ce poate masina mea si am ,,scos'' 155 km/ora, in situatia in care 160 este maximul dat de fabrica si megea pana la 160 dar nu am considerat necesar sa o supraturez. La varsta ei, eu zic ca e bine, dar repet, mi-ar placea un V8, dar nu in Romania!

          Comment


          • #20
            Multumesc mult inca odata pentru pareri.
            Astazi am vorbit cu tata... (ca na .. inca sunt student si bineinteles ca tata contribuie la procurarea acestei masini) si mi-a mai sugerat o varianta... si anume cea cu motor de 2000 pe care sa pun o instalatie performanta de gpl, argumentand cu faptul ca o sa am si suficienta putere la depasire, consum ok, probleme mai putine cu pronitul iarna, kilometraj mai mic, taxe reduse... etc.
            Ce parere aveti?

            Comment


            • #21
              Daca-ti plac benzinarele, este o varianta de luat in seama. Sunt multe oferte in domeniul instalatiilor de gaz si e un compromis bun in ce priveste raportul consum-pret carburant-putere. Dar sa gasesti o masina cu motor bun. La varianta cu gaz, poti sa cauti o masina cu motor putin mai mare dar iar te lovesti de taxe.

              Comment


              • #22
                Stau de vreo 3 ore si citesc despre comportamentul motoarelor MB pe gpl si sunt placut impresionat. Tinind cont de faptul ca vreau un model 93-95, am foarte putine optiuni in ce priveste motorizarea 2.0d (ca na ... pana la urma o sa imi iau sau 2.0d sau 2.0 benzina... sunt student ... si nu-s fiu de boier ), iar cele pe benzina sunt ceva mai multe si au si km mai putini si nici nu trebuie sa spintec Germania in doua pentru a le vedea (zbor in Dortmund iar prietenul la care merg e in Frankfurt , deci ma orientez la o raza de 300km max in jurul frankfurtului +-3% ). Oricum... de doua saptamani incoace tot alternez cu tipul de motorizare. Avand in vedere faptul ca 2 ani am avut numai 60CP (dintre care vreo 3 morti si 2 raniti) si mi-au ajuns... pentru seara de astazi aleg 2.0 (136CP) .
                Last edited by DumiMoldoveanu; 02-15-2011, 18:51 PM.

                Comment


                • #23
                  Daca te-ai hotarat, alegerea nu-i rea, avand in vedere varsta ta, ma gandesc ca mai bine te-ai intelege cu un 2000 benzinar decat cu un 200D. Si daca tot iei benzinar, nu-ti face cu ochiul un coupe? Sunt superbe si ptr. un tanar, un w124 coupe e o masina nobila si cu multa prestanta, dar fara a fi opulenta, adica o un lux discret si de bun gust. Orice ai alege, iti doresc bafta si sa vedem poze de la ,,nunta''!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ElCid View Post
                    Daca-ti plac benzinarele, este o varianta de luat in seama. Sunt multe oferte in domeniul instalatiilor de gaz si e un compromis bun in ce priveste raportul consum-pret carburant-putere. Dar sa gasesti o masina cu motor bun. La varianta cu gaz, poti sa cauti o masina cu motor putin mai mare dar iar te lovesti de taxe.
                    De curand am vandut Seatul si pot sa zic ca am fost destul de multumit de motor. Ma refer la fiabilitate (am schimbat doar bujiile dintr-un moft de al meu nu ca a aveau probleme cele vechi, cureaua de distributie ca na... sa dorm eu linistit si cam atat) si in 2 ani nu ma lasat niciodata in drum... decat iarna trecuta 2009-2010 cand mi-a murit acumulatorul intr-o dimineata friguroasa.
                    Toate cele bune! Merci pentru timpul acordat .
                    Traiasca Romania Mare

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by ElCid View Post
                      Daca te-ai hotarat, alegerea nu-i rea, avand in vedere varsta ta, ma gandesc ca mai bine te-ai intelege cu un 2000 benzinar decat cu un 200D. Si daca tot iei benzinar, nu-ti face cu ochiul un coupe? Sunt superbe si ptr. un tanar, un w124 coupe e o masina nobila si cu multa prestanta, dar fara a fi opulenta, adica o un lux discret si de bun gust. Orice ai alege, iti doresc bafta si sa vedem poze de la ,,nunta''!

                      Neaparat!
                      Deja am cumparat de pe site-urile cu reduceri... probabil ati auzit de ele... cupoane cu : Spalat profesional tapitarie, Spalat profesional exterior, Inspectie tehnica.
                      Imediat cum o iau... vin ... o fac frumoasa ... si imi impartasesc bucuria cu toata lumea de aici ! Abia astept!

                      Comment


                      • #26
                        Bun... cat de cat m-am lamurit in privinta motorizarii... acum as vrea sa va rog sa va dati cu parere la ce ar trebui sa casc ochii mai tare in momentu in care ma duc sa vad o masinuta? Orice parere e binevenita! Am citit cateva threaduri cu sfaturi ... dar as vrea strict ptr motoarele specificate de mine 2.0 D/Benz
                        Merci anticipat!

                        Comment


                        • #27
                          w124 de la nemti. Pareri.

                          Pana la urma, in urma postului anterior pe " Sfaturi la achisizite - w124", m-am hotarat sa merg pe partea economica si am ales ca motorizare 200d. As vrea sa va cer parerea( pret, imagine, "chelie" ) in privinta la cateva masinute care le-am gasit pe mobile/autoscout dar nu stiu daca am voie sa pun link aici. Daca poate sa-mi zica cineva daca se poate, ca sa ma apuc de pus link-uri cu posibilele masinute . Multumesc
                          Last edited by DumiMoldoveanu; 02-17-2011, 22:54 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Pai posteazale . Altfel la ce sa comentam si noi .
                            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                            Comment


                            • #29
                              Se pot pune linkuri linistit. Din pacate ce am uitat eu sa specific in celalalt post... cu cat motorizarea e mai mica in principiu scade si numarul dotarilor. Este foarte greu sa gasesti un 200d cu dotari.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by crstn_savu View Post
                                Este foarte greu sa gasesti un 200d cu dotari.
                                Daca are A/C este full de full crede-ma. ))))

                                In afara de A/C , airbag , ABS , geamuri electrice fata si oglinzi electrice incalzite nu ai nevoie de altceva .

                                Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF