Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

230E / 1990 Problema EHA (caramea)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 230E / 1990 Problema EHA (caramea)

    Va salut.
    Poate va sunt de folos pataniile mele.
    Am doua W124 230E , amandoua din 1990, una berlina( 450mii km reali) si alta combi( 330 mii km reali). Masinile sunt originale ca stare in proportie de 99%( vopsea, motoare ,cutii, etc). De-a lungul timpului au fost schimbate doar consumabile la ele. Berlina a fost achizitionata in 2008 (290 mii km) din Germania si datorita faptului ca mi-a placut felul specific al W124 -ului mi-am mai luat un combi la fel ca motorizare si an de fabricatie in 2011( 200 mii km) tot din Germania. Va spun aceste lucruri pentru a intelege ce am facut in ultima vreme cu ele. Dupa ce am luat combiul, am realizat ca berlina nu a mers niciodata in parametrii ei. Era mai lenta in acceleratie( 4 viteze manuala) fata de combi( 4 viteze automata), si aici nu ma refer la demarajul de pe loc neaparat cat la repriza motorului in accelerare pe loc. Avand termen de comparatie, mi-am propus ca in timp, sa ma ocup de berlina cand va veni vremea ei sa ma uit in tihna la ce ar putea sa aiba. In ultima vreme masinile au stat mai mult pe dreapta. Pornite din cand in cand doar sa le tin ,,treze''. La un moment dat, berlina nu a mai vrut sa porneasca deloc, ea care pornea intotdeuana la sfert. Ba a mai dat si un megarateu in admisie. Uppps, ceva e in neregula. Ma apuc sa diagnostichez. Primul lucru, pompa de benzina blocata. Ok, cumpar pompa pe VIN -ul masinii, Bosch( 450 lei). Cand sa o montez, era alta dimensiune de pompa. Imi venise una mai subtire in diametru( 50mm fatza de cea de pe masina care avea 61-62 mm). Schimb pompa cu alta cu alt cod ,tot Bosch, atragand atentia dealerului de piese asupra dimensiunii,dar surpriza iar. Vine exact aceeasi pompa in cutie dar cu un adaptor ca un mason, care o aducea pe cea subtire la dimensiune ceruta de mine! O montez totusi pe masina, si pornesc. La prima cheie pornea imediat, dar se oprea instant. Daca repetam pornirea abia la a 3-4-a pornire statea chinuit in relanti cu fluctuatii majore.Contactul puteam sa il pun de 1000 ori ca nu erau diferente. Incerca singura sa isi corecteze ralatiul dar nu reusea decat dupa ce se incalzea putin sa se stabilizeze. La accelerare, fiind rece aveam o ezitate majora, cu tendinta de rateu in admisie. abia cand se incalzea la 80 grade se dimnua ezitarea la acceleratie, dar tot vizibil ezitanta , aproape imposibil de mers cu ea pe drum. Dupa pornirea la rece, de cand am luat masina ,statea subturata pana se incalzea un pic. Ca sa nu mai arunc banii pe fereastra, inversez celebrul releu cu siguranta de 10 Ahmperi in cap, intre masini. Pornesc si constat ca aveam o pornire ca la carte. Se ridica singura in turatie apoi scadea progresiv.. Ok, problema rezolvata cu pornirea impecabila, dar ramanea acea ezitare majora la acceleratie, cu tendinte de mici rateuri in adminsie, si cu momente cand se accelera mai bine sau mai rau fara legatura cu temperatura motorului.Aer fals imi zic. Verific tot ce inseamna vacumuri, inclusiv celebrul furtun de sub injectie sa fie la locului lui si necrapat. Cand am bagat mana dedesubt sub injectie( ,,broasca'') simt ceva pe partea de jos, cea din cauciuc( Air intake flow boot), ca o asperitate care ma agata de mana, ceva ce imi parea suspect. Bag o camera endoscopica, si gasesc o mega crapatura in cauciucul de sub broasca. Desfac injectia, schimb cauciucul cu piesa de origine MB( 300 lei).La demontare am constatat ca piesa de cauciuc era si complet dezermetizata pe tot conturul, deci veche( data fabricatiei pe ea 1990).Dupa schimbarea ei am ramas totusi cu o ezitare la acceleratie si la cald si la rece, iar daca ma dau mai tare la acceleratie vine si vesnicul rateu in admisie. Schimb fise Bosch, capac delco Beru si pipa, bujii Bosch( total 400 lei), cam tot ce se schimba legat de aprindere. Nu au fost schimbari semnificative, deci dezamagire totala. Puturoasa rau la acceleratie, ezitanta si cateodata rateuri necontrolate in admisie sau chiar mai rau si la decelerare mici rateuri in evacuare( tobele sunt toate in regula).
    M-am documentat foarte mult despre sistemul KE jetronic, l-am inteles pe deplin, cu tot ce il asista, dar totusi de vreo 3 saptamani nu mai dorm noaptea. Ma gandesc la ce ar putea sa aiba? Cea combi sare de sub tine la acceleratie, iar berlina tragi de ea ca de magar de faci infarct intr-o depasire de parca ar avea motor de 70 cp nu de 132! Simptomele sunt ca in repriza nu are alimentarea corespunzatoare. Supectam asadar presiunea din injectie la limita minima de functionare. Ca si observatie berlina a consumat intotdeauna foarte putin. Afara ajungea si la 6-6.5 litri/100km fata de combi care mai jos de 9 afara nu a consumat niciodata. Bun, diferente intre cutie automata si manuala +10% dar nici asa mult. Ma uit pe specificatii tehnice ale pompei de benzina Bosch schimbata pe masina si surpiza. Presiunea nominala data de producator intre 3-5 bar. Stiu ca sistemul KE jetronik trebuie sa aiba rezerva de presiune de minimum 6 bari( unii spun chiar 8 bari la motoarele de capacitate mai mare. Deci teapa tipic romaneasca imi zic in gand. Comand o alta pompa de data asta pe Magneti Marelli( altele nu prea erau in stoc sau nu corespundeau la presiune) , goasa de 62 mm, cu presiune de lucru 6.5 bari, un filtru de benzina original Bosch( total 400 lei). Situatia s-a imbunatit dar tot nu cum ar trebui. Deci e clara treaba legata de presiune.Prea vestitul imbus de 3 de sus de la injectie nu a dat rezultate majore la reglaj, in afara uni relanti mai mare sau mai mic, dar in repriza nimic. Imi iau inima in dinti si dau EHA jos( carameaua). Masina oprita de 5 minute. Constat ca atunci cand am slabit-o din suruburile de prindere nu mi-a aruncat benzina cu presiune pe la oringurile de ermetizare cum ar fi fost normal. Hmmm...iau EHA de pe combi si pornesc. Diferenta intre zi si noapte. Repriza buna, toate ok. Deci ma apuc sa studiez carameua de pe masina. Nimic suspect la prima vedere. O pun pe combi (donatoarea) si incerc sa pornesc. Porneste la sfert , merge un pic ca toti dracii apoi se opreste si nu a mai vrut sa porneasca. Incerc sa ii imbogatesc putin amestecul prin insurubarea inbusului de 2mm cu 1/4 ture. Nici o diferenta. Mai strang 1/4 tura si nimic. inca 1/2 tura strans si nimic. Pornea cand vroia ea dar putin si prost apoi se oprea. Ok. Repun carameau pe berlina. Surpriza a fost ca berlina pornea la sfert dar merge la fel in repriza( ezitanta si cu mici rateuri in broasca)cu carameaua ei originala. Hmmm. Deci EHA asta cu probleme indiferent cum ii faci reglajul nu face diferente mari intre camerele injectiei( superioara si inferioara). Asa ca alta caramea, e clar.
    Voi ati avut vreodata probleme sa nu o puteti regla? Sau sa fie pur si simplu blocata/ infundata? La cum e construita in interior daca o suflu cu aer o voi distruge iremediabil. Stiti cumva daca are vreu fltru pe vreuna din intrari deorecere la mine asa pare ca ar fi un filtru mic colmatat cu ceva negreala in el ca o smoala. M-am uitat si cu lupa si nu inteleg ce este acolo . Pe net nu am gasit referinte de vreun filtru acolo.
    Pana sa ma apuc sa dau banii pe vreo prostie scumpa iar, are cumva cineva dintre voi vreo EHA buna? Deocamdata nu vreu sa mai dau 1200 lei pe una noua. Am pus anunt si la cumparari.
    Poate pare un post cam lung dar am cautat sa vin in ajutor cu experientele mele , poate ca veti da de cap mai usor cand veti avea nevoie la MB urile voastre cu KE jetronic. Eu recunosc faptul ca am avut avantajul sa ma joc cu piese donatoare de pe o masina care functiona bine. Poate ma puteti ajuta cu o EHA buna contra cost bineinteles.
    Stima tuturor.
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF