Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

circuit racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pentru caldura , la w 124 , langa baterie sunt 2 robinete (cred ca sunt electrice , nu stiu sigur cum lucreaza) . Daca acele robinete nu dau drumu la apa , ciuciu caldura . In cazul asta (sigur sunt infundate , din cauza ca s-a mers cu apa , in loc de antigel !) . Le desfaci frumos , cu atentie , si scoti de la fiecare piesele mici de bronz (le vei gasi la fiecare robinet , posibil sa fie si bucati) . Asta este o varianta . A doua , le cumperi noi .

    Apropos , nu stiu cat ok este sa lasi pe direct , sa innadesti furtunele , incearca si cum am zis eu.
    Mercedes . (punct)
    Mercedes w 124 300 e (1989)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
    Mercedes w 211 220 cdi (2004)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
    Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
    Lexus IS 300 (1999)
    Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

    Comment


    • #17
      Originally posted by Dj Sky View Post
      Eu din cate stiu si la mine, presiune se face numai dupa ce sta termostatul deschis adica cand e "urcata" apa sau nu ai termostat deloc si circutiul e inchis tot timpul intre motor si radiator. Incearca daca ti s-au intarit furtunele cand vezi ca ti-e apa mai sus un pic decat unde iti sta acul normal la apa, dar nu deschide busonul, sa nu ai surprize. Face presiune motorul in momentul cand apa e fierbinte si face aburi. De aceea totusi scade lichidul de racire la masini chiar daca nu pierd pe nicaieri, ca face presiune si elibereaza busonul gram cu gram si intr-un an dispare si 0,5-1 Litru.
      Pai da , presiune face tot timpul , dar de fapt atunci o poti observa datorita faptului ca atunci cand se deschide termostatul face presiune si pe circuitul mare care contine radiatorul.Daca nu are termostat face de la inceput presiune.

      Comment


      • #18
        Mie imi arata temperatura dimineata cand pornesc ca are vreo 80-90 de grade celsius cand defapt masina nu a fost pornita de vreo 12 ore si apa sta dezghetata doar din cauza antigelului, apoi cateva minute dupa ce motorul este pornit imi arata ca are 120 de grade, nu este posibil asa ceva pentru ca am luat furtunasul de la circuit si am pus degetul in ea si abia e dezmortita, circuitul si-l face, doar ca imi arata temperatura gresita, oricum iarna nu cred eu ca fierbe si nu ma deranjeaza ca il las asa, dar vin caldurile si atunci nu mai stiu ce si cum e cu apa, sa fie senzorul? De unde gasesc un senzor, cam cat costa? Dati-mi niste sfaturi, idei... Multumesc

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF