Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

circuit racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • circuit racire

    Salutare,
    Va rog ajutati-ma sa ma lamuresc asupra unei chestiuni. Stiu ca pe circuitul de racire, cu motorul cald trebuie sa se formeze presiune. Zilele trecute ... m-a ros curiozitatea si cu motorul pornit, incalzit, am desfacut busonul. cand colo nik. Intrebare: cum se formeaza aceasta presiune si dak nu se formeaza dak este ceva grav. am lasat motorul sa se incalzeasca si sa deschida termostatul.
    multumesc mult

  • #2
    Presiunea care trebuie sa se formeze in instalatia de racire a motorului este de 1,4 bar.Nu stiu exact cum dauneaza daca presiunea nu este aceasta , insa pot sa iti zic ca daca apa din circuit este la presiune de 1,4 bari se respecta punctul de inghet al antigelului.Nu conteaza numai cantitatea de antigel raportata la cantitatea de apa , si totodata la presiune de 1,4 bari apa fierbe la 120 de grade.Aceste informatii le-am gasit pe un site al unui producator de antigel.De obicei vinovat pentru pierderea presiunii se face capacul de la vasul de expansiune.El are rol de presostat, iar in cazul in care sunt deteriorate garniturile nu mai tine presiune.Daca apa era la 80 de grade era normal sa ai presiune pe circuit.

    Comment


    • #3
      Mai ar trebui precizat ca acest buson de umplere nu se demonteaza timp de 10/15 minute de la oprirea motorului,deoarece lichidul de racire este fierbinte si instalatia fiind presurizata exista riscul de a te opari.
      Atentie,viata nu are ...roata de rezerva.

      Comment


      • #4
        Corect!nu se scoade busonul pana cand temperatura la apa nu este sub 60 de grade.

        Comment


        • #5
          Lamuriti-ma si pe mine atunci : am schimbat busonul,pompa de apa,termostatul,radiatorul de caldura si tot nu face presiune. Mentionez ca toate sint noi,nu face cadura decat putin la temperatura de 90 grade. Singurul lucru dupa asa zisi specialisti ar fi sa ii schimbe si garnitura de chiuloasa.De aia va intreb ca nu as vrea sa umblu in motor. Mentionez ca am un w124 benzina cu GPL pus in Franta.
          Last edited by gogoloi; 01-27-2010, 17:23 PM.

          Comment


          • #6
            Instalatia functioneaza sub presiune deoarece se stie ca apa intr-un recipient sub presiune are punctul de fierbere la 120 grade in comparatie cu presiunea normala care fierbe la 100 grade. Concluzia este ca daca masina a fost prevazuta sa lucreze sub presiune trebuie gasit motivul pentru care aceasta nu acumuleaza presiunea prescrisa de producator!

            Comment


            • #7
              Originally posted by gogoloi View Post
              Lamuriti-ma si pe mine atunci : am schimbat busonul,pompa de apa,termostatul,radiatorul de caldura si tot nu face presiune. Mentionez ca toate sint noi,nu face cadura decat putin la temperatura de 90 grade. Singurul lucru dupa asa zisi specialisti ar fi sa ii schimbe si garnitura de chiuloasa.De aia va intreb ca nu as vrea sa umblu in motor. Mentionez ca am un w124 benzina cu GPL pus in Franta.
              Salut.Cateva intrebari mai intai:
              -A verificat cineva pompa de recirculare a apei de pe lonjeron?Cea rotunda ,prinsa intr-un inel de cauciuc?
              -In compartimentul acumulatorului,se afla de asemenea,2 electrovalve ca 2 butoiase.Au fost verificate sa nu fie blocate?
              Verifica temperatura la furtunele electrovalvelor,vezi sa fie amandoua apropiate ca si temperatura.Dupa aceea mai sunt si alte variante,dar urmeaza intai de toate acesti ,,pasi".Voi reveni cu alte amanunte.

              Comment


              • #8
                Mentionez ca nu are pompa de recilculare si nici electrovalve,e f aer conditionat.

                Comment


                • #9
                  Gogoloi,dar ce iti trebuie tie presiune,ce faci cu ea?

                  Comment


                  • #10
                    Am desfacut iesrea de la calorifer,abia curge antigelul din ea,inainte furtunele de la radiator erau tari,acum sint moi mai ales ca se vb mai devreme ca sistemul ar lucra sub presiune si la mine lipseste cu desavarsire.In locul electrovalvelor am inadit furtunele ca sa nu mai existe nici o suspiciune.

                    Comment


                    • #11
                      Rezulta ca undeva e infundat circuitul.....foreaza....

                      Comment


                      • #12
                        Gogoloi,eu am pierdut odata apa pe la pompa,vreo trei litri.Si stii cum am realizat chestia asta?Nu mai aveam caldura in habitaclu.Dupa ce am completat apa la nivel,caldura a revenit.Ai verificat nivelul apei dupa ce ai pornit motorul?Instalatia de apa se aeriseste singura,si dupa o operatiune de genul celei facute de tine,trebuie completata apa dupa pornire,cu motorul inca rece,dar pornit.Adica in primele minute.Bafta

                        Comment


                        • #13
                          Nici VEG-ul meu nu face presiune pe instalatia de racire. Nu da nici un simptom ciudat: caldura din belsug, electrovalve functionale, nivel lichid racire constant, temperatura normala,chiar si vara in aglomeratie... E ceva in neregula?
                          1988 300TD

                          Comment


                          • #14
                            Eu din cate stiu si la mine, presiune se face numai dupa ce sta termostatul deschis adica cand e "urcata" apa sau nu ai termostat deloc si circutiul e inchis tot timpul intre motor si radiator. Incearca daca ti s-au intarit furtunele cand vezi ca ti-e apa mai sus un pic decat unde iti sta acul normal la apa, dar nu deschide busonul, sa nu ai surprize. Face presiune motorul in momentul cand apa e fierbinte si face aburi. De aceea totusi scade lichidul de racire la masini chiar daca nu pierd pe nicaieri, ca face presiune si elibereaza busonul gram cu gram si intr-un an dispare si 0,5-1 Litru.

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu ce sa mai zic, eu unu am patit dupa ce am schimbat radiator cu tot cu vas de expansiune...acuma nu mai face presiune neam...nu mai imi etanseaza busonul, am pus si unu nou din magazin luat dupa serie si nimik are toane cand vrea in rest scapa pe la evacuarea de rezerva, nu etanseaza bine nu stiu de ce, si cu bosonul nou luat....
                              Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                              Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                              + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                              si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                              si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF