Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W124 200d Porneste doar cand vrea! Nemaintalnit simptom!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Daca mergi la electrician sa cautati un buton de calitate si pe care te poti baza ca sa nu faca vreo minune masina si sa plece singura, ca va fi o legare pe direct. ca sa iasa din schema orice problema legata de anumite contacte. Dupa ce nu iti porneste o data de la contact si dai cu butonul si o ia, vei putea muta firul de "+" de la electromotor la "+" continuu de contact la iesire sa treci la urmatorul pas,la "+" de dat la automat la iesire din contact cand vei tine si masina la automat si prin buton sa vezi ca e bun contactul, si daca o ia, mai ramane firul de la dat la automat de la contact pana la semnal la electromotor care il vei inlocui cap coada si e cam gata cu problema , sper...
    Last edited by Dj Sky; 03-06-2010, 00:06 AM.

    Comment


    • #92
      Originally posted by Dj Sky View Post
      Daca mergi la electrician sa cautati un buton de calitate si pe care te poti baza ca sa nu faca vreo minune masina si sa plece singura, ca va fi o legare pe direct. ca sa iasa din schema orice problema legata de anumite contacte. Dupa ce nu iti porneste o data de la contact si dai cu butonul si o ia, vei putea muta firul de "+" de la electromotor la "+" continuu de contact la iesire sa treci la urmatorul pas,la "+" de dat la automat la iesire din contact cand vei tine si masina la automat si prin buton sa vezi ca e bun contactul, si daca o ia, mai ramane firul de la dat la automat de la contact pana la semnal la electromotor care il vei inlocui cap coada si e cam gata cu problema , sper...
      Salut...ca sa elimin si varianta "baterie scurtcircuitata" am imprumutat una de la cineva acum o saptamana si de atunci nu mi-a mai facut deloc ori de cate ori am pornit-o....pare sa fi fost asta problema?

      Comment


      • #93
        La grup te-ai uitat?Incearca totusi sa te duci la un electrician ca daca nimeresti numai la aprozaristi o sa dureze destul de mult pana vei remedia problema.Situatia ta cred ca o poate rezolva destul de simplu un electrician auto.Succes!
        Doua masini:
        W 124 230E 1986 full
        W 124 250D 1987
        Si o:
        Alfa Romeo 155 TS 1998

        Comment


        • #94
          Salut. Ai reusit sa rezolvi? De catva timp am inceput si eu sa am aceasta problema deocamdata face foarte rar si am ramas doar de vreo 2 ori ca prostu langa ea pana a catadicsit sa o ia. Deci simptomele eu zic ca sunt aceleasi ca si la Tertan : dau la automat de 10 ori intr-o zi si merge perfect. La un moment dat bag cheia , o recunoaste, se aprind luminile la bord dar cand dau la automat nu se intampla nimic nici nu slabesc becurile, nu mi se pare ca se aude nici un clic, pur si simplu nu face nimic. Isi revine tot atat de subit pe cat a inceput. Am chemat un electrician sa vada si bineinteles ca nu a mai vrut sa faca defectul. Am uitat sa spun masina este W210 din 1997, 2200 diesel, cutie automata, cheia este cu infrarosii (am vrut sa-i schimb bateria dar am citit pe forum ca partea de dat la automat nu are treaba cu bateria). Am observat de asemenea ca a facut figura de obicei cand era f cald afara si motorul incalzit, dimineata la rece nu mi-a facut niciodata schema. Mi-e frica sa mai umblu cu ea sa nu ma lase cine-stie pe unde si sa nu am nici o idee. Am sa pregatesc pentru orice eventualitate un fir gros si sa incerc cand face defectul sa pornesc pe direct. DJ Sky te superi daca iau numarul tau si o sa te sun vreodata sa ma indrumi putin sa nu fac ceva gafa? Merci

          Comment


          • #95
            Am uitat sa precizez ca nu am alarma sau imobilizator , doar inchidere centralizata.

            Comment


            • #96
              Salut. Ai reusit sa rezolvi? De catva timp am inceput si eu sa am aceasta problema deocamdata face foarte rar si am ramas doar de vreo 2 ori ca prostu langa ea pana a catadicsit sa o ia. Deci simptomele eu zic ca sunt aceleasi ca si la Tertan : dau la automat de 10 ori intr-o zi si merge perfect. La un moment dat bag cheia , o recunoaste, se aprind luminile la bord dar cand dau la automat nu se intampla nimic nici nu slabesc becurile, nu mi se pare ca se aude nici un clic, pur si simplu nu face nimic. Isi revine tot atat de subit pe cat a inceput. Am chemat un electrician sa vada si bineinteles ca nu a mai vrut sa faca defectul. Am uitat sa spun masina este W210 din 1997, 2200 diesel, cutie automata, cheia este cu infrarosii (am vrut sa-i schimb bateria dar am citit pe forum ca partea de dat la automat nu are treaba cu bateria). Am observat de asemenea ca a facut figura de obicei cand era f cald afara si motorul incalzit, dimineata la rece nu mi-a facut niciodata schema. Mi-e frica sa mai umblu cu ea sa nu ma lase cine-stie pe unde si sa nu am nici o idee. Am sa pregatesc pentru orice eventualitate un fir gros si sa incerc cand face defectul sa pornesc pe direct. DJ Sky te superi daca iau numarul tau si o sa te sun vreodata sa ma indrumi putin sa nu fac ceva gafa? Merci

              Comment


              • #97
                Am avut si eu la un 250D aceste simptome pana cand intr-o zii nu a mai vrut deloc sa porneasca.M-am dus la un electrician si in 30 de min a tras un fir de 20 cm in zona pedalelor pe sub capitonaje.Masina porneste de la contactul ei original,fara alte modificari(butoane etc)si a costat 50 de lei
                Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                Comment


                • #98
                  Originally posted by GoguL View Post
                  Am avut si eu la un 250D aceste simptome pana cand intr-o zii nu a mai vrut deloc sa porneasca.M-am dus la un electrician si in 30 de min a tras un fir de 20 cm in zona pedalelor pe sub capitonaje.Masina porneste de la contactul ei original,fara alte modificari(butoane etc)si a costat 50 de lei
                  Salut! Fi te rog mai explicit si spune-mi ce fir ti-a pus si de unde pana unde! Eu am schimbat pana acum: contact, bobina, baterie. De cand am schimbat bateria mi-a facut doar de 2 ori si de fiecare data motorul era peste 80grade. Rece fiind,nu a facut niciodata. Astept un raspuns vis-a-vis de firul "misterios" :P

                  Comment


                  • #99
                    Masina trebuie sa porneasca fara nici cea mai mica problema cu electromotoru pus pe direct la baterie,firul acela l-a tras ca si cum ai pune un buton (adica cand apesi butonul curentul merge direct in electromotor)in cazul meu nu a pus buton ci a folosit contactul,deci contactul e pe direct fara sa mai treaca curentul prin relee,sigurante sau prin ce o mai trece el...
                    Si la mine s-a schimbat bateria si periile de la electromotor dar fara rezultat,problema a fost circuitul dintre electromotor si contact!
                    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                    Comment


                    • Originally posted by GoguL View Post
                      Masina trebuie sa porneasca fara nici cea mai mica problema cu electromotoru pus pe direct la baterie,firul acela l-a tras ca si cum ai pune un buton (adica cand apesi butonul curentul merge direct in electromotor)in cazul meu nu a pus buton ci a folosit contactul,deci contactul e pe direct fara sa mai treaca curentul prin relee,sigurante sau prin ce o mai trece el...
                      Si la mine s-a schimbat bateria si periile de la electromotor dar fara rezultat,problema a fost circuitul dintre electromotor si contact!
                      Inca am aceeasi problema...de atunci tot cu butonul o pornesc cand nu vrea din contact, ca asa pot da mai repede din buton decat sa tot iau contactul si sa il pun iarasi. Mi-a mai pus un releu de 40A Bosch care sa ii dea intensitate mai mare electromotorului (asa mi-a explicat) si timp de 2 luni nu a facut NICIODATA,deloc....cand brusc si subit a inceput sa faca iarasi. Am nimerit sa imi faca fite la pornire chiar cand eram la el si a pus un cablu sa vada daca vine curent la electromotor cand dau la automat...si vine. El zice ca numai din electromotor poate fi problema. Astept pareri!

                      Comment


                      • Nu cumva ai lamelele de pe colector intrerupte ? Cu o astffel de problema poate sa porneasca de 1000 ori la rand fara probleme dar cand se opresc carbunii pe lamelele intrerupte nu mai misca nimic ...

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF