Fratilor, colegul are motor diesel sau pe benzina?. Vad ca se vorbeste de K-Jetronic si de bobina de inductie. Dieselul are bobina de inductie?. O alta nedumerire. Au sarit oamenii sa-l ajute, ii dau sfaturi cum si ce sa faca, si el nimic, batman, batman.Cea mai buna scoala se numeste NEVOIA. Ea te invata saraca de toate. Sa auzim de bine!.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
W124 200d Porneste doar cand vrea! Nemaintalnit simptom!
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (0 members and 8 guests)
-
Defapt, cand colegul Papamosu a scris ca a schimbat "bobina de inductie" schimbase starterul de la electromotor . Intr-adevar in interior acest starter are un contact din cupru care defapt face legatura la de la borna + permanenta ( surubul cu firul gros de +) , la surubul alaturat si la care este legata borna + ce iese din stator. Are si el dreptate ca in timp aceasta placuta de cupru se oxideaza si chiar se poate deforma si efectiv nu mai face acel contact. Nemaifacand acest contact in infasurarea din stator nu mai intra curent. Problema e ca daca ar fi de acolo la actionarea cheii sau unui contact direct ar trebui totusi ca bobina sa cupleze si sa faca "tac" dar colegul nostru zice ca nu face nimic .
Comment
-
si eu patesc la fel
Originally posted by tertan View PostSalut! Am un W124 200d din 91' si am o mareeee problema cu el! Porneste la sfert, totul e ok, si subit, cnad sa il pornesc cu urmatoarea ocazie, NIMIC! Nu se intampla nimic , nu se aude nimic! Care sa fie problema? Am curatat bornele, am curatat contactele de la cablu de la cutie si sasiu, si nimic...Mentionez ca electromotorul e nou, adus din Germania acum 2 ani. Multa lume s-a uitat si n-a stiut sa zica ce are. Se intampla sa pun contactul de 3 ori si sa porneasca a4a oara NORMAL ca si cum n-ar avea nimic, dar se intampla sa ma chinui si 2 ore si intr-un final sa ma dau batut
. Va rog dati-va cu parerea ca nu mai stiu ce sa fac.
Comment
-
Originally posted by danioan75 View PostDefapt, cand colegul Papamosu a scris ca a schimbat "bobina de inductie" schimbase starterul de la electromotor . Intr-adevar in interior acest starter are un contact din cupru care defapt face legatura la de la borna + permanenta ( surubul cu firul gros de +) , la surubul alaturat si la care este legata borna + ce iese din stator. Are si el dreptate ca in timp aceasta placuta de cupru se oxideaza si chiar se poate deforma si efectiv nu mai face acel contact. Nemaifacand acest contact in infasurarea din stator nu mai intra curent. Problema e ca daca ar fi de acolo la actionarea cheii sau unui contact direct ar trebui totusi ca bobina sa cupleze si sa faca "tac" dar colegul nostru zice ca nu face nimic .
Comment
-
Originally posted by danioan75 View PostDefapt, cand colegul Papamosu a scris ca a schimbat "bobina de inductie" schimbase starterul de la electromotor . Intr-adevar in interior acest starter are un contact din cupru care defapt face legatura la de la borna + permanenta ( surubul cu firul gros de +) , la surubul alaturat si la care este legata borna + ce iese din stator. Are si el dreptate ca in timp aceasta placuta de cupru se oxideaza si chiar se poate deforma si efectiv nu mai face acel contact. Nemaifacand acest contact in infasurarea din stator nu mai intra curent. Problema e ca daca ar fi de acolo la actionarea cheii sau unui contact direct ar trebui totusi ca bobina sa cupleze si sa faca "tac" dar colegul nostru zice ca nu face nimic .
Comment
-
Sa intelegem ca acea "pornire pe direct" ai facut-o in momentul in care nu a pornit de la cheie, nu? Daca e asa , atunci singura solutie este aceea de a verifica firele. Incepe intai cu firul mai subtire care vine pe borna+ de la baterie . Daca borna este originala de plumb incearca sa misti acel fir mai subtire care intra in borna+ (este un fir gros care intra in borna si care merge la electromotor si unul mai subtire care intra in borna si pleaca intr-o cutiuta neagra) sau efectiv cumpara un set nou de borne , taie fierele si pui borne noi.Curata si contactele din cutiuta neagra. Daca nici acolo nu gasesti problema , atunci schimbi firul albastru care intra si care iese din contact si pleaca la electromotor. Te-am mai intrebat daca e cutie manuala sau automata.Daca e automata mai are un intreupator care nu permite sa cupleze electromotorul decat in pozitia P sau N .Trebuie si ala verificat.Bafta!
Comment
-
Originally posted by danioan75 View PostSa intelegem ca acea "pornire pe direct" ai facut-o in momentul in care nu a pornit de la cheie, nu? Daca e asa , atunci singura solutie este aceea de a verifica firele. Incepe intai cu firul mai subtire care vine pe borna+ de la baterie . Daca borna este originala de plumb incearca sa misti acel fir mai subtire care intra in borna+ (este un fir gros care intra in borna si care merge la electromotor si unul mai subtire care intra in borna si pleaca intr-o cutiuta neagra) sau efectiv cumpara un set nou de borne , taie fierele si pui borne noi.Curata si contactele din cutiuta neagra. Daca nici acolo nu gasesti problema , atunci schimbi firul albastru care intra si care iese din contact si pleaca la electromotor. Te-am mai intrebat daca e cutie manuala sau automata.Daca e automata mai are un intreupator care nu permite sa cupleze electromotorul decat in pozitia P sau N .Trebuie si ala verificat.Bafta!
Comment
-
A fost greu??? Sper ca nu
Acum ai putea face o investitie de 20 de lei care sa te mai invete ceva
un bec de 12 v si 50 w de faza, ii legi 2 fire, sa il ai la tine tot timpul si mergi la electrician. Ca de obicei, cand vei merge acolo, va functiona smekeria de masina ta, Il pui pe electrician sa iti arate nodurile de fire intre contact si electromotor si cand nu porneste, hopa cu el intre un surub sau fier unde ai " - " si contact sa vezi pana unde vine curent.
Daca nu, varianta fara batai de cap, un fir de " + " pus de pe pozitia 2 a contactului printr-un intrerupator pe consola si paralel legat cu cel de contact la electromotor si atunci sa ii faci in ciuda la masina si cand nu vrea sa o ia ii dai pe direct un Boom
Succes si sa auzim de bine , doar nu ne-a facut masina pe noi
Comment
-
Originally posted by Dj Sky View PostA fost greu??? Sper ca nu
Acum ai putea face o investitie de 20 de lei care sa te mai invete ceva
un bec de 12 v si 50 w de faza, ii legi 2 fire, sa il ai la tine tot timpul si mergi la electrician. Ca de obicei, cand vei merge acolo, va functiona smekeria de masina ta, Il pui pe electrician sa iti arate nodurile de fire intre contact si electromotor si cand nu porneste, hopa cu el intre un surub sau fier unde ai " - " si contact sa vezi pana unde vine curent.
Daca nu, varianta fara batai de cap, un fir de " + " pus de pe pozitia 2 a contactului printr-un intrerupator pe consola si paralel legat cu cel de contact la electromotor si atunci sa ii faci in ciuda la masina si cand nu vrea sa o ia ii dai pe direct un Boom
Succes si sa auzim de bine , doar nu ne-a facut masina pe noi
Comment
-
Originally posted by Dj Sky View PostA fost greu??? Sper ca nu
Acum ai putea face o investitie de 20 de lei care sa te mai invete ceva
un bec de 12 v si 50 w de faza, ii legi 2 fire, sa il ai la tine tot timpul si mergi la electrician. Ca de obicei, cand vei merge acolo, va functiona smekeria de masina ta, Il pui pe electrician sa iti arate nodurile de fire intre contact si electromotor si cand nu porneste, hopa cu el intre un surub sau fier unde ai " - " si contact sa vezi pana unde vine curent.
Daca nu, varianta fara batai de cap, un fir de " + " pus de pe pozitia 2 a contactului printr-un intrerupator pe consola si paralel legat cu cel de contact la electromotor si atunci sa ii faci in ciuda la masina si cand nu vrea sa o ia ii dai pe direct un Boom
Succes si sa auzim de bine , doar nu ne-a facut masina pe noi
Comment
-
Originally posted by tertan View PostSalutare. Revin cu aceeasi problema. Am pus butonul sa pornesc pe direct si surpriza ca la fel face...am pus ambele fire de la buton de la contact, e vreo problema? Trebuia sa iau plusul de altundeva?
Butonul trebuia montat cu un + de intrare de pe alt circuit preferabil din acea cutiuta neagra de langa baterie unde ai loc sa montezi firul, iar iesirea legata direct la electromotor astfel incat sa creezi un circuit paralel de rezerva. Trebuiesc montate fire mai grosute !!
Comment
Comment