Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W124 200d Porneste doar cand vrea! Nemaintalnit simptom!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by nel View Post
    Pana la urma dai la cheie motorul se invarte si nu porneste sau dai la cheie si nu se intampla nimic ? Daca dai la cheie si motorul se invarte dar nu porneste atunci poate fi vacumul(opritorul).
    Dau la cheie si nu se intampla nimic, si apoi dupa N incercari, probabil, porneste normal ca si cum n-ar avea nimic. :| ai vreo idee?

    Comment


    • #17
      Eu zic ca pana la urma e ceva electric. Mergi la un electrician sa vada daca ii vine comanda la electromotor. Incearca cum am zis cu cheia la electromotor.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #18
        Originally posted by sovieticool View Post
        Eu zic ca pana la urma e ceva electric. Mergi la un electrician sa vada daca ii vine comanda la electromotor. Incearca cum am zis cu cheia la electromotor.
        Pai problema ii ca acuma porneste , si daca merg la electrician va zice ca e totul in regula! Si degeaba stau pana nu porneste iarasi, ca o imping sa o pornesc sicand ajung la el porneste bine.....ii foarte ciudat! Electric poate fi din contact... ca pun contactul si "comanda" nu ajunge nici macar la electromotor din moment ce nu se aude bendixul...

        Comment


        • #19
          Originally posted by sovieticool View Post
          Eu zic ca pana la urma e ceva electric. Mergi la un electrician sa vada daca ii vine comanda la electromotor. Incearca cum am zis cu cheia la electromotor.
          Am facut cum ai zis tu, am scos furtunasul de vacuum, ma pornit-o, si am incercat sa sug din furtunas sa vad daca motorul da sa se opreasca, si ghici ce? N-are nici pe naiba, merge rotund oricat as trage din furtunasul ala. De aici ma duce gandul la o problema de vacuum. Voi ce ziceti?

          Comment


          • #20
            Pana la urma zic ca e problema electrica.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #21
              Originally posted by sovieticool View Post
              Pana la urma zic ca e problema electrica.
              Iarasi nu a pornit! Am incercat sa scot furtunul si sa o pornesc si nimic! Am ajuns acum a acasa dupa ce am fost impins de 3 ori, si ghicice? A pornit! Ii de-a dreptul penibil. Pana la urma cred ca ii voi schimba contactul.

              Comment


              • #22
                Ai cumva alarma la ea >? O problema asemantoare am avut si eu ...doar ca in cazul meu electromotorul invartea dar nu pornea ...Pana la urma ,am descoperit ca ,virgula ,comanda de la pompa de benzina (in cazul meu) trecea prin modulul de alarma (care ii dadea comanda cand dorea..era pe duca) asa ca am demontat toata alarma. Poate te ajuta in vreun fel sfatul meu... O zi buna si succes la remediere!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Bitman View Post
                  Ai cumva alarma la ea >? O problema asemantoare am avut si eu ...doar ca in cazul meu electromotorul invartea dar nu pornea ...Pana la urma ,am descoperit ca ,virgula ,comanda de la pompa de benzina (in cazul meu) trecea prin modulul de alarma (care ii dadea comanda cand dorea..era pe duca) asa ca am demontat toata alarma. Poate te ajuta in vreun fel sfatul meu... O zi buna si succes la remediere!
                  Nu am alarma la ea...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by tertan View Post
                    Nu am alarma la ea...
                    Am schimbat contactul....sper sa fi fost asta! Sa vedem acum daca mai face figuri....

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Bitman View Post
                      Ai cumva alarma la ea >? O problema asemantoare am avut si eu ...doar ca in cazul meu electromotorul invartea dar nu pornea ...Pana la urma ,am descoperit ca ,virgula ,comanda de la pompa de benzina (in cazul meu) trecea prin modulul de alarma (care ii dadea comanda cand dorea..era pe duca) asa ca am demontat toata alarma. Poate te ajuta in vreun fel sfatul meu... O zi buna si succes la remediere!
                      Revin cu aceeasi problema! Am schimbat contactul si face tot la fel! Mai poate fii doar din electromotor zic eu. Nu? Drept urmare am scos contactul la vanzare la sectiunea vanzari,el fiind in stare perfecta!

                      Comment


                      • #26
                        Daca masina are imobilizator, poate acesta face figuri. O alta varianta: uita-te la conductele de combustibil ce pleaca din rezervor. La mine exista acolo un fel de supapa comandata electric (dar este anulata). Poate aceasta se face vinovata.

                        Comment


                        • #27
                          Faza cu conductele de combustibil pica, tot trebuie sa dea la automat. Ramane chestia la electromotor, fie nu primeste semnal pe firul de automat fie bendixul.
                          O recomandare mai simpla a fi sa vezi desenul atasat si sa alegi ce e mai usor.
                          1. Cu o cheie, patent, un fir de cupru izolat sa faci punte(sa le unesti) intre (a) si (b)de pe bendix
                          2. cu un fir de 1 m legat la borna "+" sa atingi la punctul (b)de pe bendix.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Am uitat sa sciu ca Daca asa porneste, problema e intre contact si bendix, daca tot nu face nimic, e electromotorul. Ce trebuie sa ai grija, e sa lasi masina la liber (N),frana de mana apasata, si cu contactul pus pe "2" unde iti tine bujia.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Dj Sky View Post
                              Am uitat sa sciu ca Daca asa porneste, problema e intre contact si bendix, daca tot nu face nimic, e electromotorul. Ce trebuie sa ai grija, e sa lasi masina la liber (N),frana de mana apasata, si cu contactul pus pe "2" unde iti tine bujia.
                              Am dus-o azi la electrician si a zis ca il desface ca pot fi dupa simptome ori carbunii ori bobina....

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Dj Sky View Post
                                Am uitat sa sciu ca Daca asa porneste, problema e intre contact si bendix, daca tot nu face nimic, e electromotorul. Ce trebuie sa ai grija, e sa lasi masina la liber (N),frana de mana apasata, si cu contactul pus pe "2" unde iti tine bujia.
                                I-am schimbat bobina, celelalte componente fiind ca noi....Acum intradevar cand da la automat e mult mai....silentioasa....Sper sa fi fost asta problema,ca daca nu iarasi s-au dus 350ron pe apa sambetei...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF