Salutare.Am sa incerc sa fiu cit mai scurt(cam greu
):
-pun contactul se aude un mic clantanit(releul de bujii) dar lumina din bord de la bujii nu se stinge
-invirt cheia motorul porneste si lumina din bord se stinge
De aici beleaua-Motorul pornea foarte greu la rece-pe la a 7-ea cheie-si am fost la un electrician sa vad care-i problema si am descoperit urmatoarele
:-doua bujii arse
-frumosul meu releu de bujii nu decupleaza adica imi da curent in continuare la bujii si dupa ce motorul a pornit-bineinteles de aici si cele doua bujii arse.
Ce am facut-(adica nimic astept data de 14 sa iau salariul):-am scos mufa cu 5 pini de la releu,cind motorul e cald porneste la sfert,daca s-a racit pun iar mufa inapoi in releu, pornesc motorul apoi o scot din nou pt a nu-mi arde toate bujiile(romanul!
).
Care este intrebarea mea ,daca ma puteti ajuta:s-a dus releul sau e altceva de vina ? Multumesc.
P.S. -Am uitat -e un w124 250D din '89

-pun contactul se aude un mic clantanit(releul de bujii) dar lumina din bord de la bujii nu se stinge
-invirt cheia motorul porneste si lumina din bord se stinge
De aici beleaua-Motorul pornea foarte greu la rece-pe la a 7-ea cheie-si am fost la un electrician sa vad care-i problema si am descoperit urmatoarele
:-doua bujii arse
-frumosul meu releu de bujii nu decupleaza adica imi da curent in continuare la bujii si dupa ce motorul a pornit-bineinteles de aici si cele doua bujii arse.
Ce am facut-(adica nimic astept data de 14 sa iau salariul):-am scos mufa cu 5 pini de la releu,cind motorul e cald porneste la sfert,daca s-a racit pun iar mufa inapoi in releu, pornesc motorul apoi o scot din nou pt a nu-mi arde toate bujiile(romanul!

Care este intrebarea mea ,daca ma puteti ajuta:s-a dus releul sau e altceva de vina ? Multumesc.

P.S. -Am uitat -e un w124 250D din '89
Comment