Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

aoleu releul meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aoleu releul meu

    Salutare.Am sa incerc sa fiu cit mai scurt(cam greu ):
    -pun contactul se aude un mic clantanit(releul de bujii) dar lumina din bord de la bujii nu se stinge
    -invirt cheia motorul porneste si lumina din bord se stinge
    De aici beleaua-Motorul pornea foarte greu la rece-pe la a 7-ea cheie-si am fost la un electrician sa vad care-i problema si am descoperit urmatoarele
    :-doua bujii arse
    -frumosul meu releu de bujii nu decupleaza adica imi da curent in continuare la bujii si dupa ce motorul a pornit-bineinteles de aici si cele doua bujii arse.
    Ce am facut-(adica nimic astept data de 14 sa iau salariul):-am scos mufa cu 5 pini de la releu,cind motorul e cald porneste la sfert,daca s-a racit pun iar mufa inapoi in releu, pornesc motorul apoi o scot din nou pt a nu-mi arde toate bujiile(romanul! ).
    Care este intrebarea mea ,daca ma puteti ajuta:s-a dus releul sau e altceva de vina ? Multumesc.
    P.S. -Am uitat -e un w124 250D din '89
    Stefan

  • #2
    Probleme indicator bujii diesel

    Salutare! Eu am o problema asemanatoare cu a lui dog, dar invers: cand pun contactul nu se mai aprinde becul de bujii. De pornit porneste usor, deci cred ca bujiile functioneaza ( n-am avut timp sa masor ). Imi puteti da un sfat ca sa pot scapa de numarat mereu 8 sec. ( ca asa scrie in carte ). Multam fain.
    1988 300TD

    Comment


    • #3
      Vegule, scotzi mufa mai mare, care duce la bujii, de la releu, si dai cu un fir legat la plus curent pe fiecare din cele 4 (sau 5 sau 6, depinde de motor) papuci mama din mufa. Daca flameaza, bujia e buna. Daca nu, e moarta. Si cind ai releu bun, nu se mai aprinde becul din bord cind o bujie e pa... Sau alta si mai grava... Becul ars in bord ...
      Edit. Acu am vazut la profil ca ai 300 dizel pe masina. Pai 300 porneshte si in 4 bujii...
      Dog, la ce povesteshti tu acilea, ai un releu bagabont. Daca ai un electronist bun, tzil poate repara. Releul are la mufa mica o legatura spre firul de la starterul electromotorului, ca atunci cind dai la automat, sa il decupleze, indiferent de cite secunde ai tzinut cheia pe contact. Ceva s-a bushit in releul tau si nu se mai intimpla minunea asta. E cam bizar fenomenul... Nu prea l-am intinlit... E cumva transformata in dizel ? Da seria shasiului si ma lamuresc...

      Comment


      • #4
        si eu am patzit chestia asta cu releul de la bujii.vezi k releul se poate desface si inauntru are niste pastile asemanatoare cu platinile.e foarte posibil sa ramana pastilele lipite una de alta si nu mai decupleaza.incearca si curatza pastilele cu hartie abraziva fina.ai grija sa nu indoi lamelele pe care stau pastilele in timp ce le curetzi.
        "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

        Comment


        • #5
          In primul rind multumesc tuturor pt sfaturi,probabil miercuri ma duc la un prieten de-al meu care e mecanic auto,un entuziast si el (are un w126 300d automat)si speram ca ii vom da de capat.Va tin la curent cum decurge.
          D-le doktor4carz motorul e posibil sa fi fost schimbat pt ca mergedesul meu a fost taxi in Germania(sub verde se ascunde un bej si are un sistem de alarma care se cupleaza sub volan si are un buton de decuplare sub capota motorului in partea soferului si functioneaza)Oricum-shasiu: WDB1241251A973032 motor:602.912EGR
          Stefan

          Comment


          • #6
            Salut!Nu pot sa zic ca sunt un mecanic bun, (pt k nu sunt), ma ocup de calculatoare.Dar sunt pasionat si de masini.In general mercedesuri.Am si eu unul, un W124 250D, si tata are unul la fel.Pot doar sa va spun din cate m-am lovit si eu, despre buji, si relee.In primul rand am observat k, atunci cand ai mai mult de 1 bujie arsa, releul functioneaza, doar k martorul din bord incepe sa lucreze invers (decat normalului) adica nu se mai aprinde cand pui contactul, ci cand porneste motorul.Si sta aprins in jur de 20 sec, si se stinge.Chestia am observat-o, deoarece, am masurat releul, si el mergea normal.Alta chestie, daca a patruns apa in releu, incepe sa faca probleme.Adica, la unele zdruncinaturi, incepe sa declanseze.Sau este doar faramat complet si trebuie schimbat .

            Comment


            • #7
              Probleme bujii diesel

              Salutare! Dok are dreptate! Cand e arsa o bujie ( sau mai multe ) nu se mai aprinde becul din bord. Am masurat consumul de curent cand pun contactul si e de 50A in loc de vreo 70 ( conforn cartii ), deci una sau doua bujii nu mai merg. Eu avand 6 porneste usor. Cand o fi mai cald o sa le masor pe rand sa vad care e arsa.
              Maestre Dok, se strica ceva daca mai merg asa? Si daca ai chef da-mi si mie un sfat cu cutia automata! De cand e frig nu mai tremura cand stau pe loc in D, dar tot nu are kick-down si schimba foarte repede (la 40 la ora e in a 4-a). Sa nu se mai raceasca uleiul cum trebuie cand e cald afara?
              Merci fain!
              1988 300TD

              Comment


              • #8
                am rezolvat problema cu releul:l-am schimbat-am luat un secund hand cu 60 ron si am inlocuit toate 5 bujii ,o diuza la un injector pt ca , clampanea si acum porneste la sfert chiar si -8 cit era ieri dimineata.Multumesc tuturor pt sfaturi
                Stefan

                Comment


                • #9
                  Vegule, deschide thread separat pentru cutie, ca nu-i releu de bujii... Iar de mers asha potzi merge pina se ard toate. Releul nu va patzi nimic.
                  Doi. A lu dog e 250 dizel de la masa. Si carevasazica am avut dreptate (inca o data ...) cu releul curvar...

                  Comment


                  • #10
                    Am scos si eu ieri releul de bujii. E perfect uscat in interior. Zici ca-i nou. In el, printre altele , sunt doua contacte care cupleaza simultan la alimentarea bobinei, dar la mine numai cel din dreapta lucreaza. Se vede si pe pastile ca numai 2 sun uzate. Celelalte 2 nu se ating intre ele la cuplarea bobinei. Si nu e nimic indoit pe acolo. E normal? Mentionez ca releul functioneaza perfect: cupleaza cand trebuie, decupleaza si da tensiune pe toate cele 6 bujii!
                    1988 300TD

                    Comment


                    • #11
                      Pai daca merge, da-l dracu, lasa-l in pace... sau vrei sa vezi de ce merge ?

                      Comment


                      • #12
                        Am vrut sa vad doar daca are ceva releul. Dupa masuratori am 3 bujii arse! Stie cineva unde gasesc bujii ceva mai ieftine? Un jegos la un magazin mi-a cerut 65 RON pe buc. Ori 6 e cam mult> Sunt asa scumpe?
                        1988 300TD

                        Comment


                        • #13
                          scump, eu am luat de la ALPADRINO 4 buc (pt 2000 cc benzina) si am dat cam 120 ron pe toate

                          Comment


                          • #14
                            Astea la diesel sunt alta mancare de peste dar oricum 65 lei/buc e exagerat

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF