Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfaturi pentru schimbare diferential

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi pentru schimbare diferential

    Salutare am si eu o problema am un W124 motor 250D ideea e ca diferentialul care este pe masina este pentru motor de 200D pentru ca asta a fost motorizarea dinainte care a fost pe masina. Dupa niste transplanturi „made in romania„ s-a pus motor de 250D shi cutie cu volanta simpla cu toate ca la tipul de motor care este pe masina ii trebuie cutie cu volanta dubla. In fine de la un timp a inceput sa se auda un uruit groaznic pe spate si pe masura ce creste viteza se aude si mai tare, multi mi-au spus ca s-ar putea sa fie din diferential mentionez ca ulei are. Ideea e urmatoarea daca ar trebui sa schimb diferentialul ideal ar fi daca as gasi unul pentru motorul de 250D dar daca nu gasesc shi gasesc altul de 300D este vreo problema? Sau daca diferentialul de benzinar motor 2000cmc este bun pentru 250D? Ajutati-ma va rog ca mie frica sa mai plec cu masina plus de asta ca tre sa merg f des si la timisoara si nu vreau sa raman pe drum cu masina. Va multumesc.

  • #2
    Cel mai bine ar fi sa pui un diferential de 250 D. Saracul ala de 200 D cred ca l-ai zapacit de tot. E cam normal sa urle la turatii.
    Legat de ce alte diferentiale se potrivesc asteptam un raspuns de la Dok. Sincer mi-am notat la un moment dat codurile de diferentiale cum corespund, dar am pierdut foaia.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      S-a uzat fiindca raportul pt 200 este mai mare decat pe 250. Trebuie sa cauti raporturile (vezi pe gugal ceva tabele). Vezi ce raport are grupul pentru 250D si cauti unul egal sau putin mai mic daca zici ca faci drumuri lungi. Dar sa nu fie mai mare, si nici prea mic. Ideal este cel cu care a iesit motorul din fabrica. Succes!
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Raportul la 250 cu cutie manuala este de 3.64
        "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

        Comment


        • #5
          am gasit aceste informatii dintr-o carte tehnica pentru modelele w124:
          Toate datele sunt pentru masini w124 care au cutie de viteze manuala in 5 trepte

          200D,200TD,250TD raportul diferentialului 3.92
          250D,300TD........................................ .......... 3.68
          300D.............................................. ...............3.46
          Pentru modelul 200D cu cutie in 4 trepte raportul diferentialului este de 3.42

          Comment


          • #6
            Salutare

            I-mi cer scuze ca nu am mai postat referitor la problema asta cu diferentialul dar vreau sa primesc niste sfaturi referitoare la problema asta Am gasit la un prieten un 124 motor 2600 benzina cu aer conditionat geamuri electrice etc. ideea e urmatoarea cum e mai bine sa procedez sa o recarosez pe aia sau sa schimb de pe una pe alta al meu este W124 250D un prieten de-al meu are grup de 260 benzina pe 250D si nu are probleme cu ea. W124 260benzina cred ca este de prin 92-94 si are numere de spania. Se poate pune AC-ul de pe benzinar pe diesel? Trebuie schimbata toata instalatia electrica din habitaclu inclusiv cea din compartimentul motor pentru AC?

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF