Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ceva probleme 250D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ceva probleme 250D

    Am achizitionat astazi un W124 250D,la care dupa o verificare nu exagerat de profesionala am observat cateva probleme.Sunt convins ca pentru remedierea unora dintre ele va trebui sa ma prezint cu palaria in mana la mecanic dar ma gandesc ca o parte din ele le voi rezolva apeland la experienta celor care se pricep din curtea asta!
    1.Am observat ca atunci cand motorul e subturat si accelerez,pana cand ajunge pe la 1600-2000 turatii masina intra intr-o vibratie groaznica,dupa care masina merge de nici nu se aude motorul inauntru.
    2.Nu functioneaza turometrul,si nu am nici cea mai mica idee de unde primeste informatie la diesel
    Restul sunt probleme estetice,iar faptul ca nu functioneaza trapa m-a lamurit un post deja existent.
    Cu multumiri,astept ajutorul vostru.
    PS.Stie cineva ce duze de injector sunt mai bune si cam la ce valoare ajung pe piata?
    Masina e din 1987!
    Doua masini:
    W 124 230E 1986 full
    W 124 250D 1987
    Si o:
    Alfa Romeo 155 TS 1998

  • #2
    250d

    Eu tot am un w124 250D din 88, trepideaza la turatia de 700 aproximativ dar dupa aia dispare vibratia , nu stiu care e problema , cat despre turometru, are un releu cu siguranta pe el in spate la baterie, este o zona protejata cu un plastic, se da plasticul intr-o parte si pe releu este un capac care se ridica si are o siguranta gen furca cu 2 picioare de 10 A, la mine era arsa, am inlocuit-o si merge turometrul.
    Last edited by andreiman; 06-24-2009, 12:31 PM.

    Comment


    • #3
      Vibratiile pot proveni de la rulmentul intermediar, si de la cuplajul de vibratii, asa am patit eu le-am schimbat shi e totul in regula, pentru a le schimba ai nevoie de rampa ca trebuie sa deai cardanul jos, cand schimbi rulmentul ai grija sa fi atent ca la mijloc unde se imbina cardanul are niste semne sa respecti pozitionarea ca daca nu va vibra shi mai tare si inca ceva nu merge cu masina subturata pentru ca se duc toate cuplajele mergi cu ea un pic mai turata. Mult noroc

      Comment


      • #4
        Buna ziua!
        Referitor la problema cu vibratia, si eu o am, si-i inervanta rau..., la SE 280, la care am schimbat motorul.
        La mine cred ca-i de la cardan: nu-i aliniat cum trebuie, tot asa apare cand motorul e subturat. Daca ar fi rulmentul intermediar ar face constant, indiferent de turatie, iar echilibratorul l-am luat jos, si tot aceleasi simtome le are,... din pacate.
        Se poate incerca varianta de a verifica daca-i aliniat cardanul.In timp vibrajul se intensifica, se uzeaza diferentialul. Eu la asta lucrez acum.
        Va doresc mult noroc!

        Comment


        • #5
          Despre duze io foloseam BOSCH,dar te upgradeaza Fane eventual,ca e mai la zi cu preturile...ca parere io zic ca stressul tau se cheama pompa tarata si duze,adica sa ajungi la Nea Gica,un pompagiu faimos din capitala,eventual iti dau si trimitere dedicata cind ne vedem la o bere,curind...in rest,vazi sa nu dea astia in tine cu impozit mare pentru non-euro,de la anul...

          Comment


          • #6
            Si eu am dragi colegi trepidatie pana ajunge apa la 60 de grade. Dupa aia merge ceas. Asta se intampla numai dimineaza cand e rece tare si plec la servici. In restul zilei nu face figuri. Ca sa scap de trepidatii mi-am facut o instalatie cu o electrovalva de vacuum si cand o actinez trage din fundul pompei (nu stiu cum ii spune) si o tine putin mai accelerata, apoi o opresc cand ajune apa al 60. Astfel scap de tinutul pe pedala ca sa o mentina accelerata. Daca doriti fac poze si schime si va ajut sa faceti o asmenea instalatie.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Nu crezi ca o taratura de pompagiu te scuteste de batai de cap?

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF