Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme suspensie spate asistata hidraulic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme suspensie spate asistata hidraulic

    Detin un MB w124 200D break (T modell) fab. 87 si are amortizoarele spate asistate de o pompa hidraulica actionata de axul cu came de la motor. In functie de pozitia parghiei (ce se modifica in functie de greutatea din masina), regulatorul hidraulic aflat sub masina, comanda aceasta pompa sa ridice sau coboare pozitia pistonelor amortizorelor mentinand aceeasi garda la sol, indiferent de sarcina. Problema e ca acest tip de suspensie e cam rigida ,cel putin asa e la mine, si de aceea rog colegii care au suspensia ca aceasta ,sau pe cei ce se pricep sa imi dea ceva sfaturi. Mentionez ca pozitia caroseriei e paralela cu drumul, desi e posibil ca pozitia de fabrica ar trebui sa fie putin cu botul in vant iar in acest caz ar trebui sa umblu la lungimea tijei de la parghia regulatorului, sau poate amortizoarele sunt vinovate de aceasta rigiditate. Astept comentariile voastre.

  • #2
    Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
    Detin un MB w124 200D break (T modell) fab. 87 si are amortizoarele spate asistate de o pompa hidraulica actionata de axul cu came de la motor. In functie de pozitia parghiei (ce se modifica in functie de greutatea din masina), regulatorul hidraulic aflat sub masina, comanda aceasta pompa sa ridice sau coboare pozitia pistonelor amortizorelor mentinand aceeasi garda la sol, indiferent de sarcina. Problema e ca acest tip de suspensie e cam rigida ,cel putin asa e la mine, si de aceea rog colegii care au suspensia ca aceasta ,sau pe cei ce se pricep sa imi dea ceva sfaturi. Mentionez ca pozitia caroseriei e paralela cu drumul, desi e posibil ca pozitia de fabrica ar trebui sa fie putin cu botul in vant iar in acest caz ar trebui sa umblu la lungimea tijei de la parghia regulatorului, sau poate amortizoarele sunt vinovate de aceasta rigiditate. Astept comentariile voastre.
    Salut Daca pozitia caroseriei este paralela cu drumul ,inseamna ca totul este ok. Nu umbla la reglaje ca poate sati provoace dureri de cap care cam greu se vor vindeca . Acele telescoape sint foarte scumpe ,si aici in nordul europei ,si deaceea teas sfatuii ,sa nu umbli la suspensie atiita timp cit nu ai scurgeri de ulei hidraulic.

    Comment


    • #3
      Daca suspensia spate a devenit rigida trebuiesc inlocuite acumulatoarele de presiune, ale caror membrane interioare s-au spart si nu isi mai fac functia de amortizare a socurilor din sistem. Nu e recomandat sa le cumperi de la sh, e foarte posibil sa fie gata defecte.

      Comment


      • #4
        Multumesc de sfaturi, pierderi de ulei hidraulic nu am, cat despre acele acumulatoare de presiune nu stiu unde se afla si cum ma pot convinge ca ele se fac vinovate de rigiditatea suspensiei. In rest, indiferent de greutatea pusa in masina: am avut la un moment dat porbagajul plin cu scule de lautari (boxe, statii amplif. stative, mixere, cemai tot echipamentul pt. un spectacol) plus cele 5 locuri ocupate, garda la sol a fost aceeasi, deci pompa hidraulica si sistemul isi fac datoria, mai putin partea cu elasticitatea caracteristica unui Mercedes. Astept in continuare sfaturile voastre.

        Comment


        • #5
          Ti-am trimis un e-mail, am nevoie de adresa ta de mail ca sa-ti trimit niste poze cu sistemul de suspensie Niveau pt. ca nu reusesc sa le ridic aici. Astept..

          Comment


          • #6
            Originally posted by amg_0001 View Post
            Salut Daca pozitia caroseriei este paralela cu drumul ,inseamna ca totul este ok. Nu umbla la reglaje ca poate sati provoace dureri de cap care cam greu se vor vindeca . Acele telescoape sint foarte scumpe ,si aici in nordul europei ,si deaceea teas sfatuii ,sa nu umbli la suspensie atiita timp cit nu ai scurgeri de ulei hidraulic.
            Nu, nu inseamna deloc ca totul e o.k. ; uleiul hidraulic , ca si oricare alt lichid Nu este compresibil deci, daca sistemul nu ar avea in componenta si un dispozitiv care sa ofere o oarecare elasticitate si totodata sa absoarba socurile din acesta ar rezulta un comportament foarte dur al ansamblului.
            Neamtul a introdus 2 acumulatoare hidraulice ( cate unul la fiecare roata spate ); acestea au in interior 2 camere separate printr-o membrana de cauciuc. Intr-una din camere este un gaz inert presurizat, iar in cealalta intra uleiul hidraulic debitat de regulatorul de presiune si uleiul care circula in ambele sensuri intre amortizor si acumulatorul hidraulic.
            Cand se defecteaza doar unul dintre acestea suspensia spate nu este prea dura dar, cand se duc ambele acumulatoare, la trecerea peste denivelari relativ mici , cu mai mult de 45 km./h , masina topaie de spate de zici ca-i capra.. Regret ca nu pot pune schema circuitului hidraulic si amplasarea componentelor pe masina aici, trebuie sa mai studiez problema.
            Numai bine, domnilor!

            Comment


            • #7
              Am eu un 124 break de piese cu suspensie hidraulica pe spate,poate te pot ajuta cu vre-o piesa .

              Comment


              • #8
                Gratie site-ului rusesc, am depistat codul acelor acumulatoare de presiune, si urmeaza sa le comand. Multzumesc colegilor de forum pentru acest lucru. O sa va tzin la curent cu rezultatele obtzinute.

                Comment


                • #9
                  Sal
                  Te rog zi si mie ce pret au acele acumulatoare deoarece cred ca si eu am aceeasi problema.

                  Multumesc mult

                  Comment


                  • #10
                    Problema o am si eu, dar intr-un stadiu mai avansat: http://www.clubmercedes.ro/suspensie...sie+hidraulica Te lamuresti citind asta. Sa ne spui preturile te rog fiindca mie mi-au cerut 180 de euro pe o capsula. Voi reveni in iulie cu detalii de la repararea pompei (care noua costa 600 euro si nu se aduc piese pt ea). Distractie placuta!
                    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                    Comment


                    • #11
                      Fratilor sa traiti si sa va dea dumnezeu sanatate.
                      Am rezolvat cu topaiala masini datorita voua.
                      Pana acum schimbasem tot ce era de schimbat si nimic.Dar azi am schimbat acumulatorii de presiune si gata masina se comporta asa cum trebuie,adica nu imi mai distruge coloana

                      Comment


                      • #12
                        Dupa lupte seculare care au durat mii de ani, am reushit sa inlocuiesc acumulatoarele de presiune cu unele noi. Se vede diferentza, mashina nemaifiind rigida. Acum mai ramane sa urmaresc nivelul uleiului hidraulic din borcan (a mai scazut cam un cm nivelul, sper sa fie datorita aerisirii instalatziei, sa nu am ceva pierderi). O perioada voi tzine sub observatzie instalatzia. Cu aceasta ocazie tzin sa multzumesc tuturor colegilor care m-au ajutat cu informatzii ce au fost postate pe forum sau trimise pe PM, legate de acest subiect. Sa auzim numai de bine,toate sa va reusheasca, shi sper sa fiu shi eu de folos pe viitor cu ceva informatzii pentru colegii de forum.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
                          sper sa fiu shi eu de folos pe viitor cu ceva informatzii pentru colegii de forum.
                          Tocmai te rugasem sa ne spui cat au costat capsulele. Daca esti amabil si zici ca te-ai luptat mult pana le-ai schimbat spune-ne care este pozitia arcurilor... trebuie sa fi observat. La mine primele 3 spire stau adunate si nu stiu daca este normal sau daca arcurile sunt slabe...
                          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                          Comment


                          • #14
                            Am crezut ca ai cumparat pana acum acele capsule. Capsulele (acumulatoarele de presiune),initzial pe codul original, le-am gasit foarte scumpe 650ron/buc shi renuntzasem. Dupa ce am primit de la voi mai multe coduri pentru aceste capsule,le-am gasit la reprezentantza mercedes, shi costau 900ron ambele. Am reushit sa le iau saptamana trecuta prin cineva cu 700ron (nu shtiu de unde le-a comandat). Distantza dintre spirele arcurilor este egala. daca la tine stau primele trei spire adunate inseamna ca ceva nu e in regula, eventual ai putea incerca cu o alta pereche de arcuri sh sa vezi daca stau la fel.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
                              Am crezut ca ai cumparat pana acum acele capsule. Capsulele (acumulatoarele de presiune),initzial pe codul original, le-am gasit foarte scumpe 650ron/buc shi renuntzasem. Dupa ce am primit de la voi mai multe coduri pentru aceste capsule,le-am gasit la reprezentantza mercedes, shi costau 900ron ambele. Am reushit sa le iau saptamana trecuta prin cineva cu 700ron (nu shtiu de unde le-a comandat). Distantza dintre spirele arcurilor este egala. daca la tine stau primele trei spire adunate inseamna ca ceva nu e in regula, eventual ai putea incerca cu o alta pereche de arcuri sh sa vezi daca stau la fel.
                              La pretul asta le-am gasit si eu. Nu le-am schimbat din lipsa de bani dar mai ales de timp. Se lucreaza greu la arcuri, apoi sunt scumpe.
                              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF