Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cat este de normal?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat este de normal?

    Cat este de normal pentru un MB 230E din 1989,sa-i functioneze motorul dupa ce i-am scos toate mufele din sistemul de injectie?Inclusiv mufa din regulatorul de relanti.Motorul functioneaza perfect as putea spune.Si daca nu este normal, de ce functioneaza?
    CJ-20-AMN.

  • #2
    Toate mufele insemnind (adica doua puncte, enumera...)

    Comment


    • #3
      Cele doua mufe:airflow senzor transmiter si electromagnetic pressure actuator.Si mufa de la regulatorul de relanti,si mufa de la sezorul clapetei de acceleratie.Toate scoase si motorul tot functioneaza.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #4
        Scoate si mufa de la calculatorul din spatele bateriei si vezi daca se schimba ceva. Vezi sa nu-l confunzi cu ala de ABS. Mai stam de vorba dupaia...

        Comment


        • #5
          O sa-mi fac maine timp pentru marea manevra,si o sa te anunt.
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            Am reusit sa-mi fac timp pentru a scoate mufa de la calculator,asa cum ai zis tu,si surpriza,motorul tot functioneza,le-am scos pe amandoua,ca nu am stiut care calculator este de la ABS,si motorul tot merge,dar cand am bagat mufa in calculatorul chiar din spatele bateriei a crescut un pic relantiul,dar si-a revenit dupa scurt timp.Nu am incercat cu motorul oprit ca sa vad daca si porneste cu mufa scoasa.Nu cred ca este normal ca motorul sa functioneze,teoretic,fara calculator.Dok, ma poti lamuri si pe mine care-i shpilu?
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Daca motorul simte mufa calculatorului, e un lucru bun. Inseamna ca asistarea electronica a injectziei shtie. Cu motorul pornit, trebuie sa mai simta si mufa potentziometrului debitmetrului de aer si a actuatorului de minim. Motorul functzioneaza si fara asistarea electronica, porneshte si fara, doar ca teoretic trebuie sa difere ralantiul cu mufele scoase.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF