Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cat este de normal?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat este de normal?

    Cat este de normal pentru un MB 230E din 1989,sa-i functioneze motorul dupa ce i-am scos toate mufele din sistemul de injectie?Inclusiv mufa din regulatorul de relanti.Motorul functioneaza perfect as putea spune.Si daca nu este normal, de ce functioneaza?
    CJ-20-AMN.

  • #2
    Toate mufele insemnind (adica doua puncte, enumera...)

    Comment


    • #3
      Cele doua mufe:airflow senzor transmiter si electromagnetic pressure actuator.Si mufa de la regulatorul de relanti,si mufa de la sezorul clapetei de acceleratie.Toate scoase si motorul tot functioneaza.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #4
        Scoate si mufa de la calculatorul din spatele bateriei si vezi daca se schimba ceva. Vezi sa nu-l confunzi cu ala de ABS. Mai stam de vorba dupaia...

        Comment


        • #5
          O sa-mi fac maine timp pentru marea manevra,si o sa te anunt.
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            Am reusit sa-mi fac timp pentru a scoate mufa de la calculator,asa cum ai zis tu,si surpriza,motorul tot functioneza,le-am scos pe amandoua,ca nu am stiut care calculator este de la ABS,si motorul tot merge,dar cand am bagat mufa in calculatorul chiar din spatele bateriei a crescut un pic relantiul,dar si-a revenit dupa scurt timp.Nu am incercat cu motorul oprit ca sa vad daca si porneste cu mufa scoasa.Nu cred ca este normal ca motorul sa functioneze,teoretic,fara calculator.Dok, ma poti lamuri si pe mine care-i shpilu?
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Daca motorul simte mufa calculatorului, e un lucru bun. Inseamna ca asistarea electronica a injectziei shtie. Cu motorul pornit, trebuie sa mai simta si mufa potentziometrului debitmetrului de aer si a actuatorului de minim. Motorul functzioneaza si fara asistarea electronica, porneshte si fara, doar ca teoretic trebuie sa difere ralantiul cu mufele scoase.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF