Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Senzori

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzori

    Sper sa nu fie o problema ca am deschis un nou thread.As avea cateva intrebari in legatura cu niste senzori la un MB 230 E din 1989.Senzorul din galeria de admisie,care este conectat la clapeta de acceleratie,ce rol are,si cum stiu daca e bun sau rau?Si despre senzorii de pe blocul motor,stiu ca unul este de la vasco-cupla,altu este senzorul de temperatura,si despre ceilalti 2 senzori:unul e pe vacum si celalalt are 2 pini,care are legatura cu pornirea la rece,si cum sa putea sa-i verific (cu aparatul de masura si control) si ce valori ar trebui sa aiba?
    CJ-20-AMN.

  • #2
    Senzorul de clapeta se masoara cu multimetrul. Asha vezi daca e bun sau nu. Pe bloc nu-i nimic, poate pe chiulasa... E unul cu un pin, ala arata temperatura in bord, cel roshu cu doi pini (sau verde cu trei, daca mashina are clima...) care cupleaza elecrtomagnetul ventilatorului (al treilea pin cupleaza ventilatoarele suplimentare si taie compresorul, atunci cind sare temperatura apei prea tare din pantofi...), termocupla vacuumatica regleaza avansul vacuumatic functzie de temperatura lichidului de racire parca, si mai e o sonda, care comanda shocul automat si injectorul de pornire, la unele modele cu doi craci groshi, iar la motorul cu lantz dublu cu patru pini. Cam astea cred ca sint toate... cred ca nu am ratat nici una. Valori pe de rost nu pastrez in creier, ar insemna sa timpesc instant. Caut in Haynes cind am timp.

    Comment


    • #3
      Cred ca ti plin podul de multumesc.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #4
        Nope.. Doar piese de bot de cal.

        Comment


        • #5
          Senzorul de clapeta ce rol are?Influenteaza relantiul?Ca la mine relatiul ,ca e rece motorul ca e cald, sta pe la 2000-2500,chiar 3000 de ture,sau daca poti sa-mi spui ce ar trebui sa verific sa stabilizez relatiul?
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            Senzorul trimite informatzie la calculator asupra pozitziei clapetei, care la rindul lui trimite impuls la actuatorul de minim, care regleaza debitul de vacuum pe by-pass-ul pentru ralanti. Daca ralantiul e mare, ori potentziometrul de pozitzie al clapetei debitmetrului de aer e terci, ori actuatorul de minim e terci, ori calculatorul din dosul bateriei e tot terci. Sau fasole batuta... Prin simpla scoatere a mufelor se poate determina cine nu merge.

            Comment


            • #7
              Shi senzorul care ii prins in carcasa filtului de aer,ce rol are?
              CJ-20-AMN.

              Comment


              • #8
                Masoara temperatura aerului aspirat, e un simplu senzor de temperatura.

                Comment


                • #9
                  Poate cineva sa-mi ofere ceva informatii despre senzorul de clapeta?Adica ,ceva valori masurate cu aparatul de masura,intre cei trei pini.De exemplu:intre pinii 1-2, 2-3, 1-3.Am incercat eu ceva masuratori cu aparatul ,dar nu era pus pe ohmmetru,ci pe continuitate,si zicea astfel:intre pinii 1-2 aparatul indica ,cand clapeta nu era apasata,nu mai indica ,cand clapeta era apasata un pic.Intre pinii 2-3 aparatul nu indica ,dar indica ,cand clapeta este apasata de tot.Si intre pinii 1-3 nimic,in nici o pozitie,ar fi de bine sau de rau?Am un MB W124 230E 1989.
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare! Valorile senzorului care da comanda la injectorul suplimentar de bezina si socul automat ar trebui sa fie ca la carte ca sa fie bun?Cartea zice ca la temperatura de 20 de grade ,rezistenta senzorului sa fie de 2.3-2.8 Kohm,si la temperatura de 80 de grade rezistenta sa fie de 290-370ohmi.La mine valorile sunt:la 20 de grade 5,42 Kohmi,shi la temperatura de 80 de grade valoarea ii de 520 ohmi.Deci,ii bun sau nu ?
                    CJ-20-AMN.

                    Comment


                    • #11
                      Am cautat in tot Clujul senzorul respectiv dar nu l-am gasit ,decat numai pe original Bosch la pretul de 280 lei,cam scump pentru meseria de laptar pe care o am.Interesant faptul ca nu am gasit nici o copie dupa senzorul asta.Ar putea sa ma ajute cineva cu un alt cod?
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #12
                        e vorba de cel cu 4 pini? ca daca e ala gasesti Beru sau Hella, dar Beru e cel mai bun ca pret (vreo 90-110 RON). Daca e vorba de cel cu avansul vacuumatic il gaseshti numai Bosch si e 280 lei, iar senzorul de aer admisie e 140. ceilalti doi cu ventilatorul si temperatura in bord sunt 70 si 90 lei. Chiar si Hella.
                        Succes.
                        MERCEDES 190E benzina 1.8 (1992) / SB08DTD

                        Comment


                        • #13
                          Salutare,care este senzorul care are legatura cu pornirea la rece?Cand dau la automat sta la relanti 7 secunde si apoi moare,face treaba asta de 4 -5 ori pana motorul se incalzeste...apoi sta in 900rot/min ..........pana sa stea in 900rot/min moare isi regleaza singur relantiul la 1500,1300 etc apoi moare de cateva ori pana ajunge temperatura undeva la 50C - 60C
                          Attached Files
                          Last edited by unmillion; 06-06-2012, 07:51 AM.
                          he best or nothing

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by unmillion View Post
                            Salutare,care este senzorul care are legatura cu pornirea la rece?Cand dau la automat sta la relanti 7 secunde si apoi moare,face treaba asta de 4 -5 ori pana motorul se incalzeste...apoi sta in 900rot/min ..........pana sa stea in 900rot/min moare isi regleaza singur relantiul la 1500,1300 etc apoi moare de cateva ori pana ajunge temperatura undeva la 50C - 60C
                            Cel din stanga, dar s-ar putea ca la tine sa fie si altceva tinand cont ca ai un motor tip M111, este posibil sa fie si senzorul de aer de pe tubulatura de admisie, si releul din spatele bateriei cei cu siguranta pe el, dar dupa cum ti-am spus cel responsabil cu socul, este cel din stanga cum privesti poza atasata de tine, este un senzor de temperatura, care transmite la ECU niste valori care se modifica in functie de temperatura motorului. Sper sa iti fie de folos ce ti-am spus. Incearca sa o pornesti la rece cu mufa de la acel senzor scoasa si vezi diferenta.

                            Comment


                            • #15
                              Le-am scos pe toate,pe rand pe cele de la elice,si nimic,la fel,la releul din stanga de la baterie,cel argintiu scrie pe el 15A dar eu am siguranta de 10A,nu e arsa...am scos si cel de temperatura aer de pe tubulatura dew admisie,cel de langa injectie sus...nimic deocamdata
                              he best or nothing

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF